كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 آبان - 96
    كيهان و خوانندگان
*دستآویز جدید  که برای پیگیری وتوجیه فیلتر کردن فضای مجازی که بلای جوی رژیم دیکتاتوری و سانسور چی ولایت فقیه شده است .برای اینکه سربازجو شریعت نداری در پیام قلابی و ساختگیا وین نامه اش این چنین از وزیر ارتباطات دولت روحانی نقل قول کرده است:
وقتي وزير ارتباطات و فن آوري کشور مي گويد اجازه مطلق استفاده از فضاي مجازي به فرزندانش نمي دهد تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل که بر سر زن و بچه مردم در اين کشور چه آمده و مي آيد.

    * ما ايرانيان هر کاري بکنيم آمريکايي ها دست از سر ما برنمي دارند پس چه بهتر که مشغول به کار خود يعني ساختن کشورمان باشيم و توجهي به گفته دشمنان نداشته باشيم.
    53640912
    *
يکي از علل عربده کشي ترامپ انفعال مجلس و دولت در برابر او و برجام است که از مواضع انقلابي عقب نشيني کردند و او حالت تهاجمي به خود گرفته است.
    
جلالي- مشهد
    *
اين چه برد بردي بود که 3 گل زديم و 2 گل خورديم و دائم شيطان بزرگ به تحريم ها مي افزايد و از اجراي برجام طفره مي رود و آقايان همچنان منفعل ايستاده اند و ظاهرا فقط گل هايي را که مي خوريم شماره مي کنند؟ الآن چند چنديم؟ چرا اين بازي سوت پايان ندارد؟
    05940912
    *
نمي دانم کاسبان برجام خبر بازداشت آقاي معصومي نژاد خبرنگار اعزامي جمهوري اسلامي ايران به کشور ايتاليا را به دليل سفر عادي به ميهن اسلامي و مسدود کردن حساب هاي شخصي او شنيدند يا خير. قراربود با برجام به پاسپورت ايران و ايراني عزت بدهند ولي بعد از برجام هيچ مسئول و خبرنگار ايراني امنيت ندارد.
    
نيک نام
    *
وقتي مسئول برجسته اي در قوه مجريه به قانون مهمي که خواهان قدرت اول شدن ايران در چشم انداز 20 ساله است اعتقاد ندارد و مي گويد بايد به جاي قدرت اول شدن در منطقه به فکر قوي شدن منطقه بود هيچ اميدي به پيشرفت کشور در اين دولت نمي توان داشت، مگر اينکه اين فکرها عوض شود.
    
عباسي
    *
چهارماه قبل سنگ ساختمان خريدم متري 23 هزار تومان امروز خريدم 33 هزار تومان، آهن، سيمان و... هم افزايش قيمت داشته است. آقاي نوبخت تورم چند درصد است؟!
    28050916
    *
در شهرستان کرمانشاه گوشت نسبت به سال گذشته 50 درصد گران شده و قيمت برنج ايراني به کيلويي 14 هزار تومان رسيده ما مردم به چه زباني بگوييم تحمل اين گراني را نداريم.
    27530918
    *
رونمايي از پلاک منزل آقاي رئيس جمهور در سرخه سمنان نشان مي دهد که همه مشکلات کشور حل شده و تمام جوانان بيکار اشتغال پيدا کرده اند! واقعا بعضا چه کساني با چه تفکري بر ما حکومت مي کنند؟!
    73450912
    *
آن مسئولاني که اقدام به رونمايي از پلاک منزل پدري رئيس جمهور در سمنان کردند پاسخ بدهند براي بيکاري جوانان اين کشور چه کرده اند؟ وقتي نماينده اين شهرستان از گرفتن عکس سلفي با يک زن اجنبي و دشمن خوني ايران و ايراني دفاع مي کند استاندارش بهتر از اين نمي شود.
    30920935
    *
دولتمردان به حدي از بيکاري حوصله شان سر رفته که براي وقت گذراني اقدام به رونمايي از پلاک منزل پدري آقاي رئيس جمهور در سمنان کرده اند. اين کار آنان دانسته يا ندانسته توهين به شعور مردم است.
    23590919
    *
از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي تقاضامندم، اينک که دولت برنامه اي درباره رشد علمي و توسعه فناوري کشور براي جوانان ندارد، به وظيفه نمايندگي خود عمل نموده و شخصي فرهيخته و توانا را که به دور از حزب بازي و استفاده ابزاري از دانشجويان مي باشد، در اين امر دخيل نمايند تا ديگر خداي ناکرده شاهد حوادثي مانند 18 تير 78 و خرداد 88 در کشور نشويم.
    
قاجاردولو
    *
با کاهش خدمات بيمه سلامت بايد شاهد شلوغي بيمارستان هاي دولتي بود و اين عمل شکاف طبقاتي در جامعه را بيشتر خواهد کرد. بي عدالتي در حوزه بهداشت و درمان دردناک تر از حوزه هاي ديگر است.
    55680936
    *
بي تدبيري دولت موجب وارد آمدن خسارت شديد به چغندرکاران کشور شده است. دولت و مسئولان خودشان را کنار کشيده اند و ما کشاورزان را با مديريت کارخانه درگير کرده اند. از قول ما بنويسيد اين چطور کشورداري است؟
    99190912
    *
وقتي وزير ارتباطات و فن آوري کشور مي گويد اجازه مطلق استفاده از فضاي مجازي به فرزندانش نمي دهد تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل که بر سر زن و بچه مردم در اين کشور چه آمده و مي آيد.
    83130919
    *
از دست اندرکاران مومن و محترم شبکه قرآن درخواست مي کنم که اغلب برنامه هاي خود را بازپخش نمايند. مگر ارزش برنامه هاي هدايت بخش قرآني و معارفي کمتر از فيلم و سريال هاست که براي مخاطباني که به علل مختلف اعم از حضور در سرکار و... موفق به بهره مندي از آنها نشده اند، نبايد بازپخش شود؟!
    62630938
    *
از يک روستا از توابع استان گيلان تماس گرفته ام. عرضم اين است که از طرف ما روستائيان خطاب به رئيس خصوصي سازي بنويسيد گوش ما از وعده هاي پوچ شما مسئولان درخصوص پرداخت سهام عدالت پر شده لطفاً به شعور ملت به ويژه روستائيان توهين نکنند. قول شهريور را داده بودند!
    
صابر سيار
    *
گويا تعرفه تلفن همراه را از مهرماه چراغ خاموش افزايش داده اند. لطفاً رسيدگي شود.
    17930912
    *
مدتي است که اتوبوس هاي تندرو ايستگاه ها را اعلام نمي کند وقتي اعتراض کرديم گفتند متولي اين برنامه يک شرکتي بوده است که از کشور رفته اند؟! يعني صداهاي ايستگاه ها را هم با خود برده اند!؟ در ضمن نام ايستگاه ها به جاي اينکه مقابل اتوبوس ها زده شود به سمت ورودي ها طوري نصب شده که قابل مشاهده نيست به ويژه در شب ها که برخي ايستگاه ها فاقد چراغ و روشنايي لازم هستند. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    
علي شاهي
    *
فلان مدير با مدرک ليسانس بدون ارتباط با کارش و چند سال سابقه ماهيانه نزديک به 4 ميليون تومان حقوق دريافت مي کند درحالي که حقوق بازنشستگي بنده بعد از 30 سال خدمت به دو ميليون تومان نمي رسد. پس عدالت کجا رفته؟ چرا جلوي تبعيض هاي ناروا گرفته نمي شود؟
    28050916
    *
پرداخت هاي ميلياردي به باشگاه هاي استقلال و پيروزي در تهران آن هم با توجه به وضعيت بد اقتصادي کشور هيچ توجيهي ندارد و بايد اصلاح شود.
    45020939
    *
برخي رانندگان اتوبوس هاي برون شهري با صداي بلند موسيقي به راحتي حق و حقوق مسافرين را زيرپا مي گذارند. از دستگاه هاي مسئول درخواست مي شود به رانندگان تذکر دهند که وسيله حمل مسافر، يک وسيله شخصي نيست که مسافرين را آزار دهيد!
    62630938