پاسدار سليماني: آمريكايي ها براي سربازان خود پوشك بچه تهيه مي كنند

پاسدار سليماني: آمريكايي ها براي سربازان خود پوشك بچه تهيه مي كنند 7 آذر- 96
فقط آخونددژخیم گوش خوار  اژه ای بد دهان و لمپن وفحاش و اهانت گر و... نیست وهرچه خواسته به احمدی نژاد مورد حمایت خامنه ای تگفته است بلکه فرهنگ لمپنی فرهنگ غالب رژیم وارونه ولایت فقیه شده است .برای اینکه پاسدار جعفری رئیس گزمکان پاسداران درمورد سربازان آمریکایی چنین فرافکنی کرده است:

فرمانده نيروي قدس سپاه گفت: آمريکايي ها با اين همه نيرو وقتي قدرت ايمان ندارند، مجبورند براي سربازان خود پوشک بچگانه تهيه کنند که از ترس نتوانند از تانک ها خارج شوند. اين در حالي است که شما با اين اسلحه عادي افتخار آفريديد چراکه از جان خود گذشته ايد.
    سرلشکر قاسم سليماني طي سخناني در جمع رزمندگان در بوکمال در همين زمينه ابراز داشت: شهيد علي محمدي يکي از فرماندهان گردان در دفترچه خود نوشته بود، اي برادر عرب که تو به دنبال مني و من به دنبال تو. اگر مرا شهيد کني شفاعتت مي کنم.

    وي با بيان اينکه خدا روز به روز به ملت ايران و جمهوري اسلامي پيروزي بيشتري مي دهد و معتقدم اين پيروزي ها روز به روز بزرگ تر و وسعتش بيشتر خواهد بود، ادامه داد: اينها همه اراده خداوندي است و کساني مانند آمريکايي ها پشيزي در برابر اراده الهي نيستند، چراکه اين ملت آماده جان فشاني است، لياقت پيروزي را دارد و هر نصرتي به نسبت لياقت است.

    فرمانده نيروي قدس سپاه خاطرنشان کرد: ما امروز اين ظرفيت را هم در رهبرمان داريم که بدون ادعا خادم کل عالم است و هم ملتي داريم که واقعا نشان دادند براي خودشان، کشورشان، مذهب و اسلامشان ملتي فداکار هستند.

    سرلشکر سليماني خطاب به رزمندگان در بوکمال گفت: امروز شما پرچمدار و انتخاب شدگان الهي هستيد و بايد اين حق را به خوبي ادا کنيد. در خيبر پيامبر اکرم(ص) شمشير را دست کسي داد که حقش را ادا کند و او اميرالمومنين(ع) بود که در خيبر را از جا کند. قدرت آن دستي که در را کند، قدرت ايمان امير مومنان(ع) بود نه فقط قدرت شمشير وگرنه ببينيد که آمريکايي ها با اين همه نيرو وقتي قدرت ايمان ندارند، مجبورند براي سربازان خود پوشک بچگانه تهيه کنند که از ترس نتوانند از تانک ها خارج شوند. اين در حالي است که شما با اين اسلحه عادي افتخار آفريديد چراکه از جان خود گذشته ايد.

    وي در عين حال اظهار داشت: البته گذشتن از جان به اين معنا نيست که تدبير نداريم بلکه ما از مرگ ترس نداريم و با تدبير، حکمت و دقت در عملکرد و بررسي دشمن پيش مي رويم. ما ترسي از جانمان نداريم که بگويند مي کشيمتان.

    فرمانده نيروي قدس سپاه بار ديگر به رزمندگان حاضر در بوکمال خاطرنشان کرد: ما که اينجا هستيم بايد دقت در حلال و حرام داشته باشيم. در زندگي مردم مراقب باشيم که بيتشان را نمي توان همينطوري تصرف کرد. اينجا نماز را رعايت کنيم. اينجا محل نافله شب است. اينجا نزديکترين نقطه به خداست.

    سرلشکر سليماني يادآور شد: امام(ره) وقتي به زائران در حج پيام دادند، فرمودند اي نشستگان در مقابل خانه خدا به ايستادگان در مقابل دشمنان دعا کنيد. ايشان با اين سخن عظمت جهاد را نشان دادند.