كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  کیهان 8 بهمن -96
كيهان و خوانندگان
 لج کردن و  عقده گشایی ووارونه گویی وکتمان کردن حقایق تبدیل به حرفه و بهانه برای انتقاد از دولت روحانی به خصوص مخالفت با برجام شده است  .برای همین بدون توجه به رشد پدیده کارتن وگورخوابی وحاشیه واجاره نشینی که درحال گسترش است . همینطور بانادیده گرفتن فروریختن مساکن مهر درزلزله  استان کرمانشاه وفراموش کردن نرخ 46% تورم همراه با رشد فقر وگرانی وبیکاری دردوره احمدی نژاد ولی سربازجو شریعت نداری  مثل همیشه در اوین نامه اش با پیام ساختگی وسرهم بندی شده اش این چنین روحانی و دولت وی ر ا مورد انتقاد شدید قرارداده است که چرا همچون احمدی نژاد بی خانمان ها را صاحب مسکن مهر نکرده است:
   آقاي رئيس جمهور، دولت قبل با حل مشکل هزاران نفر متقاضي به تعبير دولت ادب، مسکن مهر «مزخرف و قوطي» تحويل داد و آنها را از بي مسکني نجات بخشيد و هزاران نفر اشتغال ايجاد کرد. شما بفرماييد براي ساخت مسکن که لابد قرار است اواخر سال 1399 کلنگ آن براي انتخابات دوره بعد به زمين زده شود چند هزار نفر را خانه دار و چند هزار کارگر و بيکار را مشغول به کار کرديد؟!
    *
هنوز از شر و مصائب سند آموزشي 2030 و برجام لعنتي و FATF راحت نشده بوديم که دشمنان کنوانسيون پالرمو را به پيش کشيده اند و نمايندگان ما هم تصويب کرده اند! تمام اين برنامه ها طراحي شده توسط صهيونيست ها براي به دام انداختن جمهوري اسلامي ايران است. چرا مجلس و دولت ما بيدار و هوشيار نيستند؟
    
عليمرداني
    *
ماموريت افراد نفوذي و يا ساده لوح در دولت و مجلس خلع سلاح کشور در عرصه هاي نظامي- اقتصادي و فرهنگي کشور در مقابل بيگانگان است. چرا بعضي ها خودشان را به ندانستن زده اند.
    75420916
    *
چرا نمايندگان مجلس قبل از تاييد هر سند داراي جنبه هاي بين المللي بررسي دقيقي انجام نمي دهند؟ کوتاهي در انجام اين امر موجب مي شود مردم در آينده تاوان آن را بپردازند.
    6309021
    *
مقامات اروپايي به صراحت بارها اعلام کرده اند که تلگرام خانه امن تروريست ها است اما در ايران براي امنيت جامعه چند روزي اين شبکه اجتماعي فيلتر شد و برخي آقايان معترض شدند که چرا شبکه ضدامنيت ملي را بسته ايد و اشتغال را در اين شبکه مختل کرده ايد!
    0965021
    *
دولت از يک طرف شعار حمايت از نقد و منتقد مي دهد از سوي ديگر از رسانه هاي زيادي به دليل انتقاد از دولت شکايت کرده است!
    85250936
    *
تا ديروز غربي ها به سبب غيرقابل نقد دانستن موضوع هولوکاست مورد سرزنش حق طلبان قرار داشتند در دولت آقاي روحاني برجام نيز به وضعيت هولوکاست دچار شد جالب اينکه شعارهاي نقدپذيري از زبان اين آقايان نمي افتد ولي از صداقت خبري نيست.
    50770916
    *
آقاي رئيس جمهور، دولت قبل با حل مشکل هزاران نفر متقاضي به تعبير دولت ادب، مسکن مهر «مزخرف و قوطي» تحويل داد و آنها را از بي مسکني نجات بخشيد و هزاران نفر اشتغال ايجاد کرد. شما بفرماييد براي ساخت مسکن که لابد قرار است اواخر سال 1399 کلنگ آن براي انتخابات دوره بعد به زمين زده شود چند هزار نفر را خانه دار و چند هزار کارگر و بيکار را مشغول به کار کرديد؟!
    00840911
    *
اي کاسبان برجام! اگر دولت آمريکا به برجام عمل مي کرد و ايران ناقض برجام بود آيا مجامع بين المللي فقط به تحسين شيطان بزرگ بسنده مي کردند يا هرچه در توان داشتند از تحريم و تهديد عليه ما اقدام مي نمودند؟! پاسخ روشن است، بنابراين آيا بهتر نيست که دولت هرچه سريع تر دست از اميدواري بيش از حد به مجامع بين المللي بردارد و به حضرت حق تکيه کند؟
    
دولابي- قم
    *
آقاي نايب رئيس دوم مجلس، اگر سپاه نبود، عمران و آباداني کشور سال ها به عقب مي افتاد! چرا به جاي کمک به بهبود وضعيت و برطرف کردن مشکلات، غمخوار نجومي بگيران و فتنه گرانيد و مي خواهيد آنها را از دست قانون نجات دهيد؟!
    81800903
    *
ما اهالي شهرک بعثت خاني آباد نو منطقه 19 اتوبان تندگويان تقاضا داريم ديوارهاي عايق صوت در اين محدوده احداث شود. چون در اين محدوده، اتوبوس هاي برون شهري و تريلرها و کاميون ها و خودروهاي سواري با سرعت بالايي تردد مي کنند و مرتب بوق مي زنند. واقعا اهالي اين شهرک و مناطق مسکوني جلوتر و آن طرف اتوبان خيلي اذيت مي شوند. تنها خواسته ما کشيدن ديوار صوتي مانند اتوبان کردستان مي باشد. اگر مي خواهيد دعاي خير مردم پشت سرتان باشد، حتما اين امر را جدي بگيريد.
    
محمودي
    *
ما دانشجويان دوره دکتري وزارت علوم خواستار و خواهان احقاق حق ضايع شده خويش شامل اشتغال، پژوهانه، و اصلاح مصوبه الحاقي به تبصره 9 بودجه 97 هستيم و از نمايندگان مجلس درخواست رسيدگي داريم.
    36040912
    *
مديران شرکت عمليات اکتشاف نفت از حقوق هاي بالا برخوردارند ولي قشر ضعيف و کارگران زجرکشيده با حقوق 1/500 تا 1/800 ميليوني و بيش از 12 تا 22 سال سابقه خدمت را که از خانواده جانبازان، ايثارگران و شهدا هستند اخراج مي کنند؟! از مسئولان و دلسوزان نظام، همچنان که نامه هاي خود را قبلا ارسال کرده ايم درخواست رسيدگي داريم.
    93700910
    *
چرا آموز ش و پرورش آذربايجان شرقي بند ذ تبصره 2 ماده 87 قانون توسعه ششم را در مورد ايثارگران اجرا نمي کند؟ حضرات مي گويند اين بند به ما ابلاغ نشده است! اين در حالي است که رئيس جمهور قانون توسعه ششم را در اسفندماه 95 به تمام دستگاه ها براي اجرا از اول سال 96 ابلاغ کرده است. از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.
    
يک هم وطن جانباز از آذربايجان شرقي
    *
موسسه ثامن 7 ماه است که اجازه برداشت از سپرده ام را نمي دهد؟ لطفا مسئولان امر نحوه برداشت طلب شخصي ام از اين موسسه را بيان کنند؟!
    02810916
    *
پمپ بنزين واقع در منطقه 14، ميدان شهيد محلاتي در کنار اتوبان امام علي (ع) با وجود آن که مدت زيادي از افتتاح آن نمي گذرد بيش از 7-8 روز است که تعطيل شده است. در ايامي که بنزين ارائه مي داد نيز بيشتر اوقات فاقد بنزين بود. علت تعطيلي آن چيست؟
    
طاهري
    *
با 17 سال سابقه پرداخت حق بيمه در سال 92 با مستمري ماهيانه 450 هزار تومان بازنشسته شدم. با چند سر عائله بيماري قلبي هم دارم. دولتمردان پاسخ بدهند آيا خودشان تحمل زندگي بنده را براي چند روز دارند؟
    
پورصادق
    *
اين تبعيض آشکار در کشور اسلامي را چگونه مي توان تحمل کرد که کارمندي با پاداش 70 ميليون توماني بازنشسته شده و ديگري پاداش بازنشستگي اش 500 ميليون تومان شده است؟
    5308 0916
    *
يک فرهنگي بازنشسته هستم يارانه بنده را که 90 هزار تومان در ماه مي شود قطع کرده اند. خداوکيلي اين مبلغ چه مشکلي از دولت را حل مي کند؟
    00840911
     *
با 35 سال خدمت در شهريور ماه امسال در دانشکده علوم پزشکي شهيد بهشتي بازنشسته شدم. تا الان پاداش سنوات ما را پرداخت نکرده اند. با قسط 3 ميليون توماني که هر ماه بايد بدهي وام خود را پرداخت بکنم مانده ام که چه بکنم.
    
دليري
    *
در خرداد ماه 96 که از دانشگاه علوم پزشکي بازنشسته شدم، درخواست صدور کارت ايثارگري کردم. با گذشت قريب به 8 ماه هنوز کارت صادر نشده است. چرا؟ کي قرار است اين سيستم نامطلوب اداري اصلاح و به روز شود؟!
    
کريمي- کرمانشاه
    *
راننده پايه يک کمکي هستم و 58 سال سن دارم. چون از خودم ماشين ندارم دو سال است که بي کارم و نتوانستم بعد از 15 سال پرداخت حق بيمه کارت سلامت و هوشمند خود را شارژ بکنم. بنويسيد سر پيري چه کاري مي توانم براي خودم و خانواده ام بکنم؟
    32910911
    *
جلوگيري از تردد کاميون هاي حمل بتن آماده از جمعه 96/10/29 باعث خسارت فراوان به کارخانه هاي بتن و سازندگان و ده ها هزار کارگر مي شود. تقاضا مي کنيم در اين تصميم تجديدنظر شود.
    52930912