غیب‌پرور: آرمان ما محو اسرائیل است/ هیچ‌کس نقش قیم را از زبان ورزشکاران‌ ایفا نکند


گزارش  خبرگزاری  پاسداران فارس از مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج
غیب‌پرور: آرمان ما محو اسرائیل است/ هیچ‌کس نقش قیم را از زبان ورزشکاران‌ ایفا نکند  10 اسفند -96
  کشور اشغال شده  و مردم اسیر شده عجیب گیر نادان های خودخواه جنگافروز ایران ویران کنی افتاده اند .چون  همین اعتراف فرمانده مشنگ بسیج که آرمان وی وهمقطارانش محو اسراییل است که  برگرفته ومکمل شعار عبری بربدنه موشک دوربرد پاسداران موقع پرتاب است . بهترین سند ممکن برای  ترامپ ونخست وزیز اسراییل است تا بهانه ی مناسب ومستند برای آمادگی جنگ وتهاجم به مراکز موشکی پاسداران داشته باشند.
خبرگزاری فارس: غیب‌پرور: آرمان ما محو اسرائیل است/ هیچ‌کس نقش قیم را از زبان ورزشکاران‌ ایفا نکند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدا کند این مسابقات و مشابه این حرکات مقدس باعث شود جامعه ما به ویژه قاطبه بسیجیان عزیز بیش از پیش حرکتی روبه جلو در راستای قرآنی شدن جامعه اسلامی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج که هم‌اکنون در سالن 5 آذر سازمان بسیج در حال برگزاری است، گفت: خدا را سپاسگزاریم که مقدمات بیست و پنجمین مسابقات قرآن کریم بسیج در سراسر کشور انجام شد و در این مرحله 500 نفر از برگزیدگان به تهران آمدند تا در آخرین مرحله در محضر قرآن کریم باشیم و بهره کافی  و وافی را ببریم.
وی گفت: بدون شک یکی از برکات انقلاب اسلامی، رجوع مقدس به قرآن کریم بود، قرآنی که سند افتخار و ماندگار قاطبه مسلمین است؛ معجزه بی‌همتای پروردگار به پیامبر خاتم (ص) است که این کتاب محکم و بشیر  در واقع معجزه آن عصاره همه خوبی‌ها و دردانه کائنات است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قرآن دستورالعمل انسان برای دنیا و آخرت او است به آیه «وَلَا رَطْبٍ وَلَا یَابِسٍ إِلَّا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ» عنوان کرد: قرآن سفره‌ای پرنعمت است که هر کسی می‌تواند فلاح و رستگاری خود را در این خوان پرنعمت پروردگار جستجو کند. در پیام بسیار فاخر آیت‌الله نوری همدانی که به جد از محضر ایشان تشکر می‌کنم نشان آن وجود دارد.
سردار غیب‌پرور ادامه داد: علامه طباطبایی این مرد بزرگ که در ذیل آیه «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْر وَ إِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» بحث مفصلی را در بی‌همتا بودن قرآن کریم دارد. خداوند در قرآن اشاره دارد که هیچ‌کس نمی‌تواند نه سوره و نه آیه‌ای همتای آن بیاورد و ائمه اطهار (ع) برای بقای قرآن، زندگی شیرین خود را گذاشتند تا آن باقی بماند.
وی با بیان اینکه قرآن کریم ابعادی دارد که هر یک رشد بالندی انسان را تضمین می‌کند، تصریح کرد: بنده به تأسی از کلام مقام معظم رهبری آیه‌ای را انتخاب کرده‌ام و از بیان و لسان حضرت آقا چند کلمه‌ای را عرض می‌کنم. بسیج آن شجره طیبه‌ای است که همواره می‌بایستی در محضر قرآن بماند و مستمر باشد. یکی از وجوه عبرت‌آموز قرآن کریم و قاطبه مسلمانان به ویژه بسیجیان،  جهاد کبیر است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آیه 52 سوره مبارکه فرقان مبنی بر «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا» تصریح کرد: براساس این آیه شریفه می‌بایستی در مقابل کافران و دشمنان قرآن و مکتب اسلام ایستاد. «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ» یعنی نبایست از کافران اطاعت کرد «وَجَاهِدْهُمْ بِهِ» یعنی می‌بایستی لباس جهاد را پوشید؛ کدام جهاد را؟! «جِهَادًا کَبِیرًا».
سردار غیب‌پرور گفت: رمز حیات انقلاب اسلامی بدون شک ایستادگی در مقابل دشمن است آن روز که مقابل دشمن بلرزیم، بترسیم یا تردید به دل راه دهیم. آن روز، روزی است که لباس جهاد کبیر را از تن به در آورده‌ایم. امام و شهدا و رهبری به شایستگی لباس جهاد کبیر را پوشیدند؛ دشمن نمی‌خواهد انقلاب اسلامی باقی باشد و تنها راه شسکت دشمن توجه و روی‌آوری به جهاد کبیر است.
وی خاطرنشان کرد: در این یکی دو روزه شنیده شد بعضی‌ها ارتباط با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را مطرح کرده‌‌اند امیدوارم این سخنان عبث از روی جهالت باشد. اما اگر از روی علم و تعمد باشد شاید معنایش این باشد و البته شاید یکی از برداشت‌ها این باشد که شاید قرار است در قالب صحنه مبارک ورزش، ارتباط با این رژیم جعلی را تست کنند. شاید بخواهند عده‌ای گامی را بردارند که اگر در گام اول با موفقیت روبه‌رو شدند گام‌های بعدی را بردارند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بنده به عنوان یک پاسدار کوچک و به عنوان یک بسیجی می‌گویم ما را تست نکنید چون گام اول به گام دوم نخواهد رسید چون ما آن گام‌ها را خُرد خواهیم کرد ما فرزندان امام پای انقلاب هستیم. ما در محضر قرآن هستیم، ما جهاد کبیر را از ناحیه رهبر فرزانه تلمذ کرده‌ایم این عرصه ابراز نظرات شخصی نیست.
سردار غیب‌پرور ادامه داد: مکتب و اندیشه امام هیچ‌گاه کنار آمدن و ارتباط با این رژیم جعلی را تصدیق نکرده و در قاموس شهدا چنین چیزی یافت نمی‌شود؛ آرمان ما محو اسرائیل است. در این جلسه نورانی و در محضر قرآن کریم عرض می‌کنم ورزش امری مبارک است و مدال‌آوری مالامال از مباهات و افتخار اما محو اسرائیل یک آرمان است بنابراین ما به هیچ وجه از این آرمان مقدس تخطی نخواهیم کرد حتی اگر لازم شود در عرصه‌هایی چنین پرافتخار حاضر نشویم اما حاضریم!
وی با تأکید براینکه هیچ کس نقش قیم را از زبان ورزشکاران ما ایفا نکند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران افرادی مؤمن، انقلابی، ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار هستند. از این‌رو قیم‌مآبانه از سوی آنها تصمیم‌گیری نشود. خدا کند این مسابقات و مشابه این حرکات مقدس باعث شود جامعه ما به ویژه قاطبه بسیجیان عزیز بیش از پیش حرکتی روبه جلو در قرآنی شدن جامعه اسلامی داشته باشد قطعاً زیبنده و هم شایسته است و هم توقعی قوی است که بسیجیان در صف مقدم و در خدمت قرآن باشیم و شهدای عزیز را بی‌بهره نگذاریم.