تصاویر در حاشیه بازدید از مدارس غیراستاندارد ریگان عنوان شد جان هزاران دانش‌آموز در خطر است،


در حاشیه بازدید از مدارس غیراستاندارد ریگان عنوان شد
فرماندار: جان هزاران دانش‌آموز در خطر است، 47 مدرسه غیرایمن داریم/ بطحایی: اعتبار می‌دهیم 13مرداد-97

خبرگزاری فارس: فرماندار: جان هزاران دانش‌آموز در خطر است، 47 مدرسه غیرایمن داریم/ بطحایی: اعتبار می‌دهیم
در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس غیراستاندارد ریگان، فرماندار این شهرستان از وجود 47 مدرسه غیرایمن و غیراستاندارد خبر داد که جان هزاران دانش‌آموز را با خطر روبه‌رو کرده است و وزیر نیز قول تخصیص اعتبار برای بازسازی این مدارس را داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، سیدمحمد بطحایی عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان ریگان و در بازدید از مدارس غیراستاندارد این شهرستان از تدوین سند راهبردی برای تحول در آموزش و پرورش شرق استان خبر داد و اظهار کرد: در این سند بحث نیروی انسانی و فضای آموزشی برای چهار سال آینده در این مناطق در نظر گرفته خواهد شد.
وی عنوان کرد: اعتباراتی در زمینه فضاهای آموزشی تا قبل از مهرماه به مدارس شهرستان ریگان اختصاص خواهد یافت.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنوز محرومیت‌هایی به وضوح در آموزش و پرورش شرق استان کرمان از جمله ریگان دیده می‌شود، مطرح کرد: تمام تلاش ما ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان این شهرستان است.
 

بطحایی عنوان کرد: در شهرستان ریگان مدارسی وجود دارد که غیراستاندارد و غیرایمن است و جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند که براساس سند راهبردی تحول آموزش و پرورش در شرق استان اعتباراتی برای نوسازی مدارس این شهرستان تخصیص خواهد یافت.
فرماندار ریگان نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در شهرستان ریگان 47 واحد آموزشی غیراستاندارد وجود دارد که جان هزاران دانش‌آموز ریگانی را تهدید می‌کند.
امین باقری تصریح کرد: مدارس غیراستاندارد در این شهرستان از اوایل انقلاب است که آجری، خشت و گلی و در مناطق کوهستانی کپری است و تاکنون خیران در شهرستان ریگان 25 واحد آموزشی را ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.