كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  ی کیهان 11 مرداد - 97
كيهان و خوانندگان
       * رئيس جمهور قمارباز آمريکا اعلام کرده حاضر به ديدار مستقيم و مذاکره بدون شرط با رئيس جمهور ايران است هدف اين شگرد و شيطنت جديد اميدوار ساختن دولتمردان ما براي تداوم و دست روي دست گذاشتن در امر اصلاح اساسي اقتصاد کشور مي باشد. انسان ياد فريبکاري هاي روباه مکار و گربه نره در سريال پينوکيو مي افتد!
    00490911
    * يا بر اثر بي توجهي دولت يا با غرض ورزي عده اي تعمداً بازار و اقتصاد کشور متلاطم شده تا نظام و ملت برجام زورگويانه اروپايي را بپذيرند... دستگاه هاي امنيتي، نظارتي کجايند؟ کشوري که چند جبهه را هم زمان اداره مي کند توان کشف پشت پرده هاي خيابان فردوسي و دبي را ندارد؟!

    39490912 و 62730912

    * سخنگوي وزارت امور خارجه گفت، مذاکره با اروپا در جريان است! چرا اخبار اين مذاکره ها در اختيار رسانه ها و مردم قرار نمي گيرد؟! اگر مذاکرات با روباه پير و دولت خبيث انگليس محرمانه است بايد عزا گرفت!

    نيک طبا

    * رها کردن اقتصاد کشور و روي آوردن ناگهاني به شعارهاي تند ضد آمريکايي براي چيست؟ براي اين است که اندکي بعد به مردم القا کنند مشکل اقتصاد ايران سياست هاي ضدآمريکايي آن است و بايد دست از اين سياست برداريم تا وضعمان بهبود يابد؟!

    31040912
    * دولت آقاي روحاني مرتب مي گفت آمريکا اگر از برجام خارج بشود چنين و چنان مي شود. آمريکا به راحتي و بدون پرداخت هزينه خارج شد. الان هم مدت 70 روز از برجام با اروپايي ها و بي عملي محض آنها سپري شده و از دولت هيچ واکنشي ديده نمي شود. با اين رفتار دولت اگر قوه قضائيه هم در برخورد با مفسدان دست روي دست بگذارد هر روز بر مشکلات کشور افزوده خواهد شد.

    دکتر طوسي زاده

    * در مورد سخنان سخنگوي وزارت خارجه کشورمان در خصوص تعيين زمان براي پاسخگويي اروپا در قضيه برجام مي خواستم بگويم عجله نداشته باشند سه سال از عمر دولت باقي است!

    67650912
    * آبرو و حيثيت دستگاه قضايي در گرو رسيدگي فوري به پرونده مفسدين اقتصادي و محاکمه، مجازات و مصادره اموالشان است. شکي نيست که مفسدين اقتصادي جنايتکاران و خائناني هستند که به منزله ستون پنجم دشمن عمل کرده اند و مي کنند.

    عليمرداني

    * با توجه به وعده برخورد قوه قضائيه با اخلال گران بازار ارز و سکه اگر ابتدا با دو برادر دو مقام مسئول کشور که صاحب پرونده فساد مالي بزرگ در کشور هستند بدون مجامله برخورد کردند اميد به اصلاح در افکار عمومي تقويت خواهد شد.

    90500915
    * اعتماد ملت به دولت و مسئولين جز با برخورد انقلابي با مفسدان اقتصادي و کنار زدن آقازاده ها باز نمي گردد.

    87120912
    * آقاي ظريف اگر برجام واقعا آن چيزي بود که شما و حاميان دولت به مردم نشان مي داديد و آن را بزک نمي کرديد، حرف شما صحيح بود که برجام را کفران نعمت کرده ايم. واقعيت اين است که از زمان امضاي برجام دلار و سکه روندي صعودي داشت و تحريم ها فقط روي کاغذ لغو شد اما در عمل مردم تا به امروز تحريم ها را همچنان احساس مي کنند.

    3061013
    * آيا منظور آقاي ظريف اين است که نعمت ثمرات برجام را که فقط روي کاغذ بوده است نبايد کفران مي کرديم؟ چون در واقعيت جز اهانت به شعور مردم ايران چيز ديگري از برجام عايد مردم نشده است.

    17000936
    * مشکلات امروز بانوان نرفتن به ورزشگاه مردان نيست. مهم ترين دغدغه خانم ها نگراني از ادامه بيکاري جوانان شان است. مطرح کردن چنين چيزي آدرس غلط دادن کساني است که هيچ گونه نمايندگي ازسوي خواسته هاي خانم هاي ايراني ندارند.

    2811021
    * در مراسم تقديم استوارنامه سفير دولت پليد انگليس در روز سه شنبه در پاستور، سفير آن کشور برخلاف تمامي پروتکل هاي تشريفاتي مقام هاي سياسي، دو آرنج خود را بر زانوهاي خود نهاده و با رئيس جمهور سخن مي گفت! اگر با رفتار بي ادبانه نخست وزير سابق انگليس در سازمان ملل در نحوه نشستن در مقابل رئيس جمهورمان موضع درستي اتخاذ مي شد امروز شاهد همان بي ادبي در پاستور نبوديم!

    قاجار دولو

    * روزنامه همشهري در گزارش خود درمورد نشست صلح سوريه در سوچي و با وقاحت از شيطان بزرگ به عنوان طرفدار صلح و از تروريست هاي خونخوار به عنوان معارضين و از روسيه و حاميان دولت قانوني دمشق به عنوان تضعيف کننده مذاکره صلح نام برده است! جاي شکر دارد که مدافعان حرم را به عنوان اشغالگر معرفي نکرده است! آقاي شهردار روزنامه شهرداري تهران را به چه کساني سپرده است؟ اگر اين طور است ما تکليف خودمان را بدانيم.

    95900914
    * معاون شهردار تهران به راهيان کربلا در اربعين امام حسين(ع) گفته ارز نداريم کربلا نرويد. به اين مدير کج فهم و بي بصيرت بايد گفت اولا چرا براي سفرهاي خارجي سياحتي ارز داريد ثانيا تمام زندگي ما به عشق امام حسين(ع) است.

    53640912
    * يک ماه است که براي تهيه جهيزيه دخترم در بازار تهران سرگردان هستم. با اينکه قيمت لوازم چندين برابر شده ولي پيدا نمي شود. چرا سازمان تعزيرات حکومتي اجناس احتکار شده را از انبارها بيرون نمي ريزد؟

    قلي زاده

    * قيمت همه ارزاق و اجناس حتي آب معدني داخلي چندبرابر شده ولي دولت شعور ملت را دست کم گرفته و تورم را ده درصد اعلام کرده است. واقعا چه بايد گفت؟

    17130915 و 16480915

    * قيمت شير و ديگر لبنيات افزايش يافته است. قدرت خريد مردم در حد اين افزايش هاي نو به نو در محصولات غذايي اوليه نيست. کاش در پرداخت نحوه يارانه به محصولات لبني جدي تر عمل کنند.

    9693021
    * کارکنان شرکت نورد اهواز - که 4 هزار پرسنل دارد - 4 ماه است حقوقي دريافت نکرده اند. در طي همين مدت چند خانواده به دليل عدم دريافت حقوق همسر با طلاق از هم پاشيده است. لطفا پيگير اين موضوع باشيد زيرا حدود 12 هزار نفر تحت الشعاع آن قرار دارند.

    4201061
    * با توجه به آموزه هاي ديني در مصرف بهينه از امکانات و عدم اسراف، از مسئولان امور رسيدگي مساجد درخواست مي شود به ائمه جماعات و متوليان مساجد توصيه نمايند به استفاده در حد ضرورت از لوازم برقي و لوسترها اکتفا نمايند. برخي مساجد از جمله مسجد امام حسن عسگري(عج) در اسلامشهر خ زرفشان و يا مسجد امام حسين(ع) در شهر ري- ولي آباد در برخي اوقات که تعداد نمازگزاران بسيار کم هم هستند علاوه بر روشن کردن 50 لامپ، لوسترها و کولرهاي گازي نيز روشن هستند که هيچ ضرورتي ندارد. مساجد بايد الگوي مردم باشند.

    يک نمازگزار