كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 7 شهریور - 97
كيهان و خوانندگان
    * انتقادهاي انقلابي از وضعيت دولت و مسئولان کشور نه تنها تخريب نيست بلکه بهترين روش براي اصلاح امور است. البته اگر آقاي رئيس جمهور به سياق پنج سال گذشته توجهي به انتقادها نکند و صرفا به دنبال عملي ساختن پروژه خودش يعني مذاکره با آمريکايي ها باشد فقط بايد شاهد سنگ روي يخ شدن کشور باشيم.
    00490911
    * 
اين سخن رئيس جمهور که از درد و رنج مردم آگاهيم و تلاش مي کنيم که از آنها بکاهيم زماني پذيرفتني است که مجددا با تجربه 5 سال گذشته، اقتصاد کشور را طي سه سال آينده به اقتصاد اروپاي در حال تلاطم گره نزنيم! وضع آشفته بازار و پول ملي را بنگريد. پرايد 10-15 ميليوني به بالاي 40 ميليون رسيده است!!
    72110990
    * 
از جمله مفسدان اقتصادي کساني هستند که دانسته يا ندانسته چوب حراج به خزانه طلا و ارز کشور زدند و موجب فساد گسترده شدند. اميدواريم قوه قضائيه در اين بخش هم ورود پيدا کند.
    05940912
    * 
حال که با حمايت ملت، محاکمه مفسدين اقتصادي شروع شده چه خوب است که افراد عامل در اين فسادها که در بدنه دولت مسئوليت داشته اند و موجب خالي شدن خزانه کشور از ارز و طلا شده اند محاکمه شده و به عقوبت خيانت و يا خطاي بزرگ خود برسند.
    14420913
    * 
اقدام به جاي دستگاه قضايي در اعلام نام قضات فاسد اخراجي از صداوسيما قابل تقدير است. زيرا قضاتي که با فساد خود به آبروي اين نظام مقدس خدشه وارد کنند بايد بي آبرو شوند.
    28050916 
و 90500915
    * 
نام دو قاضي اخراج شده از قوه قضائيه به دليل فساد مالي و اخلاقي ازطريق زيرنويس در برنامه هاي رسانه ملي به مردم اطلاع رساني شد. اميدواريم اين حرکت در کاهش آمار فساد در جامعه موثر واقع بشود.
    17130915
    * 
با توجه به شروع دادگاه متهمين فساد اقتصادي، انتظار مي رود درعين دقت و انصاف هرچه سريع تر احکام اسلام درمورد آنها اجرا شود تا دل مردم زجرکشيده از دست مفسدين کمي خنک شود و اميد به اين قوه افزايش يابد.
    41080913
    * 
يکي از نمايندگان مجلس گفته طرح استيضاح وزير کشور، کشاورزي و آموزش و پرورش در دستور کار است! عرض مي کنم اينها بيشتر به منافع ملي ضربه زدند يا وزراي نفت، راه و شهرسازي و ...! چرا يقه آنها را نمي گيريد؟!
    4707021
    * 
اگر آقاي رئيس جمهور حداقل به مسکن مهر مي رسيد و اين پروژه را به اتمام مي رساند يک نمره قبولي در پرونده خود داشت. بهتر از اين بود که مثل الان هيچ کار برجسته اي در عملکرد مديريتي خود ندارد.
    45170912
    * 
ضرب و شتم پليس راهنمايي در شيراز اهانت به همه مردم است و نبايد پليس و دستگاه قضايي به آساني از کنار اين ماجرا بگذرند اراذل و اوباشي نظير فرد يا افراد ضارب بايد به اشد مجازات محکوم شوند. از فردا عده اي از مفت خورهاي آلوده به انواع پليدي ها به تکاپو مي افتند تا رضايت پليس وظيفه شناس را جلب کنند که در اين خصوص بايد دستگاه قضايي بداند که مسئله به پليس مضروب ختم نمي شود بلکه مدعي العموم بايد به نمايندگي از همه مردم پيگير مجازات اين جرثومه هاي فساد باشد و نتيجه را هم به مردم اعلام کند.
    
احمد حسيني و ده ها پيام تلفني مشابه ديگر
    * 
قابل توجه سلبريتي ها و امثال علي مطهري و صادقي و...! چرا در ضرب و شتم پليس وظيفه شناس سکوت اختيار کرده و هيچ اعتراضي نکرديد؟! واقعا که شرم آور است. وقتي چيزي به نفعتان است مي گوييد ما شهروند درجه يک و دو نداريم ولي در عمل و رفتارتان اين دوگانگي را تاييد مي کنيد.
    
سوري
    * 
چرا سلبريتي هايي که براي ذبح شدن گوسفندان در عيد قربان دلسوزي مي کنند براي کودکان معصوم يمني که توسط آل سعود يهود خبيث قتل عام شدند اين قدر سنگدل و بي تفاوت اند؟
    78990919
    * 
بانک مرکزي تا کي قرار است دلار و يورو و درهم امارات را پشتيباني کند. يوان، روبل و روپيه هم ارز خارجي پر معامله است. بانک مرکزي لازم است از سه ارز به 6 ارز تغيير حالت دهد.
    5998-0916
    * 
اگر قيمت اجناس ايراني بالا باشد خيلي از مردم توان خريد کالاهاي ايراني نخواهند داشت در نتيجه اقتصاد مقاومتي تحقق پيدا نمي کند. پس چاره کار تعديل در نرخ کالاهاي ساخت داخل کشور است به نحوي که در عين حال توليدکننده داخلي هم ضربه نخورد.
    94380912
    * 
برخي ها يارانه را صدقه خوري مي پنداشتند ولي الان براي صدقه اروپايي کف و سوت مي زنند! اف بر اين همه اجنبي پرستي.
    79560935
    * 
از زمان رياست جمهوري حضرت آقا تاکنون محبت ايشان در دلم شعله ور است و دوست دارم فدايي اش شوم. درخواست مي كنم از معظم له که دعا کنند در رکابشان به شهادت برسم. جان شيرين است ولي فدا شدنش براي اهداف سيدعلي شيرين تر!
    
آنجا که تويي، رهگذري نيست مرا / جز غم تو غم دگري نيست مرا
    
علي اکبرزاده- صومعه سرا
    * 
در زماني که خيلي ها در زندگي همه چيز را فداي منافع اقتصادي خود مي کنند با خبر مي شويم چهار نفر از همو طنان در حادثه آتش سوزي مريوان خودشان را فداي ديگران کرده اند. شايسته است اين افراد ايثارگر از سوي آقاي رئيس جمهور مورد تقدير و تشکر قرار بگيرند.
    29860915
    * 
سوال مردم اين است که در سايت بسته خودروسازان چه کساني موفق شده اند خودرو خريداري کنند؟ اين کار در توانايي قشر مردم عادي نيست. بدين خاطر قوه قضاييه بايد پاسخ اين سوال مردم را از خودروسازان بگيرد.
    47520911
    * 
از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي درخواست مي کنم در سال حمايت از اشتغال و توليد کالاي ايراني و براي حمايت از کشاورزان زيان ديده از خشکسالي، نسبت به تسريع در اجراي مصوبه هيئت وزيران 13/4/97 و امهال دوساله بدهي کشاورزان به لحاظ خشکسالي و به ويژه توقف عمليات اجرايي و جلوگيري از مزايده اموال کشاورزان زيان ديده توسط اداره ثبت اسناد، اقدامات عاجل را به عمل آورند.
    5255-0917
    * 
در برنامه «حالا خورشيد» که هر روز صبحها از شبکه 3 پخش مي شود، در تاريخ 97/6/4 وزير امور خارجه مهمان برنامه بود که هيچ حرف تازه اي براي گفتن نداشت. اکثر سوالات مجري را با حاشيه روي پاسخ مي داد و يا مي گفت تقصير داخلي ها بود که اعتماد به برجام را از بين بردند! حقيقتاً هيچ سوالي را با منطق پاسخ نداد!
    
حسابي
    * 
چرا بدهي 14 ميلياردي تيم فوتبال استقلال بايد از بيت المال پرداخت شود؟ چرا پرسپوليس و استقلال را خصوصي نمي کنند تا اين مفت خوري هاي از کيسه ملت را شاهد نباشيم؟ امسال اين دو تيم بالاي 60 ميليارد هزينه کردند!
    76520911
    * 
به علت بي تدبيري دولت در اقتصاد کشور، پيشنهاد مي کنم مثل 4 دهه قبل مجدداً کوپن ارزاق عمومي و دفترچه هاي بسيج اقتصادي دهه اول انقلاب را احيا کند!
    
جلالي
    * 
چندين سال است که در شهرستان بروجرد در استان لرستان حتي در هفته دولت طرحي افتتاح نشده و به بهره برداري نرسيده است. مردم اين استان و شهرستان دلشان به چه چيز خوش باشد.
    
گودرزي