سردار غيب پرور آغاز رزمايش محمدرسول الله اعزام گروه هاي جهادي به سراسر كشور براي خدمت رساني

سردار غيب پرور خبر داد: آغاز رزمايش محمدرسول الله اعزام گروه هاي جهادي به سراسر كشور براي خدمت رساني   11 شهریور – 97
 با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود؟ سازمان بسیج یا زائده ارگان فاشیستی پاسداران که 4 دهه در خدمت سیاست جنگ افروزی و سرکوب  بوده است چگونه باا دعای وارونه می توان جا زد که جزو نیروهای جهادی خدمات رسان در سراسر کشور است؟


    فرمانده بسيج مستضعفين از آغاز رزمايش محمدرسول الله(ص) خبر داد و هدف اين سازمان را کمک به دستگاه هاي اجرايي خواند؛ سردارغيب پرور گفت:«مهار ريزگردها، فعاليت در امدادرساني به زلزله کرمانشاه، کمک به کميته امداد در ساخت خانه براي محرومين، ايجاد راه هاي روستايي و شناسايي محتکران از جمله حوزه هايي است که بسيج اقشار در آن فعاليت مي کند»
    
سردار غلامحسين غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در نشست خبري رزمايش سراسري اقتدار عاشورايي سپاهيان محمد رسول الله طي سخناني اظهار داشت: 38 سال از دوران دفاع مقدس گذشت و امسال هفته دفاع مقدس را در چهلمين سال پيروزي انقلاب برگزار مي کنيم. در چنين شرايطي جا داشت که ما به عنوان مجموعه بسيج يک کار فوق العاده اي انجام مي داديم. عمليات بزرگ بسيج از ديروز آغاز شده و مرحله اول آن تا 29 شهريور انجام مي شود و مرحله دوم اين رزمايش در هفته دفاع مقدس اجرا مي شود. اين کار بزرگ در پهنه جغرافياي کشور و با هدف اميدبخشي به مردم و اعلام تعامل با همه دستگاه هايي که خواستار همکاري با بسيج هستند اجرا مي شود.
    
سردار غيب پرور اظهار داشت: عنوان رزمايش بزرگ ما تحت عنوان سپاهيان محمد رسول الله 2 است. در اين رزمايش 7014 گروه جهادي به استعداد 150 هزار نفر شرکت مي کنند که از ديروز کار خود را آغاز کردند. ظرف 24 ساعت گذشته اتفاقات خوبي مانند ويزيت رايگان 100 پزشک در هرمزگان، 45000 نفر در استان خراسان شمالي کار جهادي را آغاز کردند و مانند اين کارها در سراسر کشور در قالب اين رزمايش در حال اجرا است.
    
وي با بيان اينکه گروه هاي جهادي يکي از برکات انقلاب است گفت: اين فرآيند تا 29 شهريور ادامه دارد. به جهت اطمينان از امينت کشور، رزمايش همزمان 1000 گردان بيت المقدس از ديروز آغاز شد که روز گذشته سه استان قم، کهکيلويه و اردبيل کار خود را آغاز کردند و امروز هم دو استان ديگر رزمايش خود را آغاز مي کنند.
    
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: مرحله دوم اين رزمايش در يکي از روزهاي هفته دفاع مقدس و با اجتماع 700 هزار نفري بسيجيان در مراکز استان ها اجراي مي شود. نقطه اوج اين مرحله اجتماع 100 هزار نفري بسيجيان در تهران است. در اين اجتماع 100 هزار نفر از بسيجيان سازماندهي شده شرکت مي کنند.
    
سردار غيب پرور با بيان اينکه بسيج يک دنياي پر از ظرفيت است، ادامه داد: بسيج 22 سازمان اقشاري دارد که در واقع اين سازمان ها بخش هاي تخصصي سازمان بسيج بوده و هر کدام يک شبکه در کشور هستند. ما در حال حاضر 90 هزار واحد صنعتي در کشور داريم و امسال هم با وزارت صنعت درخصوص 31 هزار و پانصد واحد صنعتي تفاهم نامه داشتيم. ظرفيت بسيج پاي کار آمده و اميدواريم مسير هموارتر شود و ظرفيت بسيج بارور شود. مهار ريزگردها، فعاليت در امدادرساني به زلزله کرمانشاه، کمک به کميته امداد در ساخت خانه براي محرومين و ايجاد راه هاي روستايي از جمله حوزه هايي است که بسيج اقشار در آن فعاليت مي کند. علاوه بر اين ما يک سازمان بسيج سازندگي داريم که در فعاليت هاي محروميت زدايي فعاليت دارد.
        
دو نامه به رئيس جمهور نوشتيم
    
سردار غيب پرور با اشاره به فعاليت بسيج در جنگ اقتصادي، گفت: در جنگ اقتصادي از حدود چهار هفته قبل دوستان ما درخصوص مقابله با محتکران به ميدان آمدند. من هم از بسيجيان درخواست کردم و در سراسر کشور لبيک گفتند. 1171 ميليارد تومان کالاهاي احتکار شده توسط بسيج کشف شده است. اين اجناس شامل 14 قلم است که بيشترين آنها آهن آلات و فلزات است. بعد از آن بيشترين کشف مربوط به مواد خوراکي، بهداشتي و بعد لوازم خانگي و... از جمله اين کشفيات است.
    
به گزارش تسنيم، رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه اين کالاها بايد با تدبير مسئولين به بازار بيايد و به دست مردم برسد، گفت: ما نه ادعاي حل همه مشکلات اقتصادي را داريم و نه ادعاي تصدي گري داريم، بلکه مي خواهيم بگوييم با روش هاي جهادي مي توان کارها را انجام داد.
    
سردارغيب پرور در پايان درباره نامه هايي که به رئيس جمهور نوشته است، عنوان کرد: دو نامه به رئيس جمهور درخصوص مسائل اقتصادي نوشتم که اين دو نامه پاراف هم شده اما متاسفانه روي آن اقدام جدي نشده. منتظريم ستاد اقتصادي از ما بخواهد تا برنامه هايمان را ارائه دهيم. البته در حوزه همکاري با تعزيرات و ايجاد شهرک هاي صنعتي به تفاهم نامه رسيديم ولي ما منتظر هستيم تا کار ميداني را آغاز کنيم.