ازدحام زوار در مرز مهران و خدمت‌رسانی 24 ساعته ماموران یگان ویژه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد
ازدحام زوار در مرز مهران و خدمت‌رسانی 24 ساعته ماموران یگان ویژه 10 آبان – 97
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ازدحام زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: ماموران یگان‌های ویژه ناجا به طور 24 ساعته و بدون آنکه چشم بر روی چشم بگذارند مشغول خدمت‌رسانی عاشقانه و خالصانه به زوار هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی اظهار داشت: به دنبال ازدحام و ورود بی‌وقفه زوار اربعین حسینی از شب گذشته  ماموران یگان‌های ویژه صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.
وی افزود: کارکنان  این یگان برای خدمتگزاری به زوار، تسهیل در تردد آنان به کمک راهداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها رفته تا زوار هرچه راحت‌تر به پایانه‌ها منتقل شده و کار حمل و نقل آنها صورت گیرد.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا  ادامه داد: در حال حاضر تراکم زوار را در پایانه برکت شاهد هستیم؛ ماموران این پلیس تخصصی بدون آنکه در این 24 ساعت چشم بر روی چشم بگذارند عاشقانه و خالصانه زوار را یاری کرده و در انتقال، جابجایی و حمل و نقل وسایل و کیف آنها تا پایانه‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
این مقام ارشد ناجا وضعیت امنیتی موجود را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر از نظر امنیتی هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی از زائران درخواست کرد که سعه صدر و آرامش داشته باشند و با توجه به ازدحام با پلیس همکاری کنند؛ چرا که ماموران پلیس تمام تلاش‌شان جلب رضایت زوار اربعین حسینی است.