تخریب برخی راه‌های روستایی بر اثر سیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان خبر داد
کاهش شدید دما در کرمان/تخریب برخی راه‌های روستایی بر اثر سیل10 آبان – 97
درکشور مدعی قدرت برتر منطقه  به دلیل عدم مدیریت  یکبار نشد  بارندگی شود که همراه با  تخریب و سیلاب و آبگرفتگی  و خسارات اقتصادی و حتی با تلفات انسانی نباشد؟
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بارندگی‌های دو روز گذشته موجب سیلاب و تخریب برخی از جاده‌های روستایی در شهرستان‌های استان شده بود که با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شدند.
مجید سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام جاده‌های استان باز هستند، اظهار داشت: بارندگی‌های دو روز گذشته موجب سیلاب و تخریب برخی از جاده‌های روستایی در شهرستان‌های جیرفت، فاریاب، عنبرآباد، راور و ... شده بود که با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بیان داشت: در حال حاضر هوای اکثر نقاط استان ابری و نیمه‌ابری است و سامانه بارشی تا اواخر امروز از استان خارج می‌شود، اما روند کاهشی دما از امروز آغاز شده و روز جمعه و شنبه با کاهش شدید دما مواجه می‌شویم و به زیر صفر می‌رسد.
سعیدی عنوان کرد: بارندگی‌ها به محل نگهداری دام در منطقه نگار شهرستان بردسیر خسارت زده و موجب تلف شدن ۱۱ رأس دام در این شهرستان و ۱۰۰ رأس دام در شهرستان فاریاب شده است، همچنین پنج رشته قنات نیز آسیب دیده‌اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: نیروهای هلال‌احمر در میان عشایری مناطق بافت، لاله‌زار، ساردوئیه، ارزوئیه که هنوز کوچ نکرده بودند، توزیع پلاستیک برای پوشش چادرهای آنها اقدام کرده‌اند.