تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌ها کلید خورد


فارس از شنیده‌ها خبر می‌دهد
تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌ها کلید خورد/فیلی: به شدت تکذیب می‌شود 10 آبان – 97
 مچ گیری خبرگزاری پاسداران فارس در مورد تغییر استاندار کهگیلویه و بویر احمد.
تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌ها و فضای مجازی کلید خورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز شاهد برخی مطالب در سایت‌ها و فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تغییر استاندار کهگیلویه بویراحمد بودیم.
در خبرهای امروز شنیدیم که قرار است علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به دیگری داده و البته در استانی دیگر مشغول به کار شود.
از استان فارس، لرستان و حتی اصفهان به عنوان استا‌ن‌هایی نام برده شده که قرار است علی‌محمد احمدی پس از رفتن از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مسؤول ارشد استانی مشغول به خدمت شود.
در همین خصوص از برخی رسانه‌ها و در فضای مجازی جانشینانی برای علی‌محمد احمدی تعیین شده که یکی از آن‌ها عزیر فیلی معاون فعلی امور عمرانی استاندار است.
این گفته‌ها و شنیده‌ها در حالیست که با کنار رفتن عن‌قریب برخی مسؤولان کشوری به دلیل بازنشستگی، احتمال چنین جابجایی‌هایی بسیار زیاد است.
عزیز فیلی معاون استاندار در گفت‌وگوی کوتاه با فارس و در پاسخ به این سؤال که تغییر احمدی و جایگزینی شما به جای وی تا چه اندازه صحت دارد این موضوع را به شدت تکذیب کرد و گفت: هم اکنون کنار آقای استاندار هستم و هر دو از درج چنین شایعاتی متعجب شدیم.
به گزارش فارس، وضعیت مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای است که اگر در خصوص تغییر مدیریت استان چه درست و چه شایعه خبری منتشر شود و شفاف‌سازی صورت نگیرد بسیاری از مدیران بعد از درج چنین اخباری دست از کار و تلاش برمی‌دارند و به انتظار تغییر و تحولات می‌نشینند و همین موجب ایجاد وقفه در برنامه‌ها و کارها شده و دود آن تنها و تنها به چشم مردم می‌رود.