كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان  10 آبان - 97
كيهان و خوانندگان

* خيانت هاي دستگاه ديپلماسي در برجام، پالرمو، 2030 و FATF، CFT و... كم بود، نظامي را كه خود در آن مشغول است هم متهم به پولشويي مي كنند؟! هيچ سندي هم ندارند! اين يعني فرار به جلو. واقعا اين نظام چقدر مظلوم است؟
9401?0918 و 2842?0910
* خداوند با همت و دعاي موحدين و بزرگان نخواهد گذاشت تلاش هاي ضدامنيتي برخي ها در مورد طرح CFTو FATF و... به نتيجه برسد؟! خداوند مصلحت مظلومين منطقه و ملت ايران را فداي CFT و... نخواهد كرد؟! سنت الهي بر نابودي سفاكان سرمايه دار غربي تعلق گرفته است و طبق اين سنت طرح CFT در نطفه عقيم است! ان شاءا...
7211?0990
* دستاورد برجام اگر براي ملت «نزديك به صفر» بود ولي براي برخي ها با حق ماموريت هاي كذايي آب و نان خوبي داشت! حكيم انقلاب از ابتدا به نتيجه برجام و مذاكرات بدبين بودند ولي مدعيان دانش ديپلماسي زيربار برجام بدفرجام با آن همه خسارت رفتند؟! همان ها كه اكنون اعتراف دارند كه دستاورد برجام نزديك صفر است.
شكيبا
* آقاي عراقچي معاون وزير خارجه كشورمان گفته به زودي دو كار مهم با اروپايي ها خواهيم داشت. بنويسيد پيشگويي هاي قبلي ايشان هيچ كدام تحقق پيدا نكرده است چرا بي جهت وعده هاي توخالي مي دهند.
3107?0902
* برجام قرار بود تحريم هاي ظالمانه عليه كشورمان را بردارد نه اينكه برجام را به مسائل امنيتي و... گره بزند. بحث امنيت منطقه موضوعي است كه با خروج بيگانگان از منطقه غرب آسيا قابل حل خواهد بود و اصلا ربطي به فعاليت هسته اي صلح آميز جمهوري اسلامي نداشته است.
5759?0919
* كميسر انرژي اروپا در توهيني آشكار و البته كنايه آميز به ايران بدون اشاره به نقش اروپا و آمريكا در گسترش تروريزم تكفيري در منطقه با گفتن اينكه برجام يك امر ضروري براي امنيت اروپا و جهان است، همسويي سياست اروپا را با آمريكا در پروژه ايران هراسي نشان داده! لازم است دولت ما با خروج از برجام به اين اهانت پاسخ بدهد.
6312?0990
* جناب دكتر روحاني! عملكرد و سياست هاي قريب به 6 ساله شما، سخنان شما در كنفرانس وحدت اسلامي را تاييد نمي كند! اگر از بازي پرخسارت برجام دست برداشتيد مي توان باور كرد كه شما زيرپاي اروپا و به طور كلي جريان سلطه، فرش قرمز پهن نخواهيد كرد!
ابوالقاسمي
* آقاي ظريف و همكارانشان به خون شهداي كشورمان احترام بگذارند و در ديدار با دولتمردان غرب وادادگي بزك شده با عنوان ديپلماسي را كنار بگذارند. اين انگليسي هاي خبيث هستند كه بايد در اين ملاقات ها ذليل بشوند چرا بايد براي اين جنايتكاران در داخل فرش قرمز پهن بشود كه آن طور گستاخانه حرف هاي بزرگ تر از دهان شان بزنند؟
0253?0990
* حاصل 5 سال دولت يازدهم و دوازدهم چند برابر شدن مشكلات اقتصادي، ضعف و وادادگي در سياست خارجي و از همه بدتر جسورتر شدن دشمنان در موضع گيري عليه ايران و ايرانيان مي باشد. مزيتي وجود ندارد كه آقاي رئيس جمهور و همكارانش به آن فخر بفروشند.
ملكي
* با توجه به شكست هاي پي درپي اسرائيل از جبهه مقاومت كه در سايه هدايت هاي حكيمانه امام خامنه اي صورت مي گيرد بايد مسئولين قدرت چانه زني خود را افزايش داده و از موضع برتر با طرف هاي غربي حامي رژيم صهيونيستي برخورد بكنند و بتوانند از منافع ملي دفاع كنند. متاسفانه بايد گفت دولتمردان در اين مورد ضعيف عمل مي كنند و درك درستي از عمق استراتژيك جمهوري اسلامي در منطقه ندارند.
4716?0902
* اگر يك درصد اين آشوب هايي كه در فرانسه رخ داده در كشورمان رخ مي نمود استكبار جهاني آمريكا، خود فرانسه، انگليس خبيث و ايادي داخلي آنها چه سروصدايي به راه مي انداختند كه جمهوري اسلامي در حال سقوط است! پس چرا حالا لال و نابينا شده اند و  اين آشوب ها و اعتراضات را منعكس نمي كنند؟ ماجراي فرانسه گواه صادقي بر اين گفته ملت ايران بود كه حقوق بشر جز چماق قدرتمندان بر سر ملت هاي عزت طلب نيست و حقوق شهروندي در مهد آزادي غربي كاملا بي معني است.
3848?021 و 7758?0911
* فرانسه امروز صحنه درگيري هايي است كه با خشونت پليس پاسخ داده مي شود. چنين كشوري آيا صلاحيت دارد در خصوص حقوق بشر در ديگر كشورها اظهارنظر كند؟
7472?021
* گزارش فارين پاليسي از تلگرام جالب ولي ناقص بود! بايد به نقش اين پيام رسان در آشوب هاي خياباني سال گذشته و تبديل اعتراضات بحق مردم به آن و پيش از آن تاثير صددرصدي بر انتخابات رياست جمهوري و تخريب رقباي رئيس جمهور فعلي نيز اشاره مي كرد!
1348?0912
* در سريال هاي خارجي «مردان سايه» و «خانه پوشالي» كه از شبكه هاي چهار و پنج در حال پخش هستند نشان داده مي شود مسئولين و مديران خطاكار بلافاصله كنار گذاشته شده و يا مجبور به استعفا مي شوند. در ضمن ديگر مسئولين و سياستمداران نيز از نزديك شدن به اين مديران هراس دارند ولي در اين دولت همه چيز برعكس است. دولت، مديران ناتوان كنار گذاشته شده را در پست و مسئوليت جديد مشغول به كار مي كند!
0049?0911
* آقاي صوفي گفتند دولت مي خواهد پاسخگويي به مردم را كاهش دهد! مگر تاكنون دولت پاسخي به جز توهين به منتقدان داشته است؟ شايد منظورشان اين باشد كه در اين سال هاي پاياني خودشان هم از اين همه اهانت به مردم خسته شده اند و مي خواهند آن را كاهش دهند!
2213?0918
* تا اين دولت هست خيال آمريكايي ها بابت افزايش سن ازدواج و كاهش جمعيت ايران راحت است. با اين مشكلاتي كه دولتي ها به وجود آورده اند خيلي از جوان ها قيد ازدواج را زده اند و بسياري از ازدواج ها منجر به طلاق شده و مي شود. فرزندم كارشناسي ارشد برق دارد ولي بيكار است وقتي به صورت غمگين و ناراحت او نگاه مي كنم از زندگي سير مي شوم. به دولتمردان بفهمانيد ما مردم غم كنسرت و ورزشگاه رفتن خانم ها را نداريم براي ما مهم آينده فرزندانمان است.
6912?0914
* با 3-4 برابر شدن قيمت اكثر اجناس چطور دولت مي خواهد با افزايش 20 درصدي حقوق سال آينده خسارت هاي ناشي از آن ميزان گراني را جبران كند؟! اين افزايش اندك را هم از امروز تا 4-5 ماه آينده آنقدر در رسانه ها تكرار مي كنند كه حالت تهوع به انسان دست مي دهد!
طاهري
* يك روز تورم 15/5 درصد يك روز 18/9 درصد و يك روز 35 درصد اعلام مي شود! سال هاي قبل دولت با افتخار اعلام مي كرد افزايش حقوق ها از نرخ تورم بالاتر است پس چرا امسال اين افتخار را براي افزايش حقوق سال 98 اعلام نمي كند؟!
6960?0936