قیمت طلا و قیمت سکه در بازار امروز

روز گذشته در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به دیروز افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.
قیمت طلا و قیمت سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۴ دی ۹۷سکه جدید با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۳.۷۶۱.۰۰۰ رسید
فرارو- قیمت طلا و سکه در بازار آزاد روز گذشته نسبت به دیروز افزایش یافته که مهمترین علت آن افزایش قیمت جهانی طلاست.
محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفت: علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در بازار، افزایش قیمت جهانی طلاست. چراکه هر اونس طلا نسبت به دیروز ۸ دلار افزایش یافته است. قیمت ارز تاثیری در افزایش قیمت سکه و طلا نداشته است.
در همین حال انتشار جزئیات بودجه باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.
قیمت سکه جدید در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به دیروز ۳۷۶۱۰۰۰ تومان شد. در قیاس با دیروز افزایشی برابر با ۲۳۰ هزار تومان را نشان می دهد. امروز سومین روز پیایی است که قیمت سکه افزایش را تجربه می‌کند. این افزایش تحت تاثیر رشد ۶ دلاری قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز هست. در عین حال نرخ دلار امروز افزایش یافت. جدا از این دو مولفه، انتشار جزییات بودجه نیز از سوی صرافان عامل سوم تحرک بازار عنوان می شود.
با انتشار جزییات بودجه، به دلیل تعیین شدن نرخ ارز دولتی و مشخص شدن میزان افزایش آن در سال پیش رو بازار به این موضوع واکنش نشان داده است. که تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.
هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز ۱۸۷۱۰۰۰ تومان، ربع سکه ۱۱۶۱۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۱۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.
هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۳۶۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۷۰ دلار معامله می‌شود. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)قیمت طلا و قیمت سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۴ دی ۹۷
مثقال طلا۱۴۵۸۵۰۰
طلای۱۸عیار۳۳۶۶۰۰
طلای۲۴عیار۴۴۸۸۰۰
سکه قدیم۳۵۰۱۰۰۰
سکه جدید۳۷۶۱۰۰۰
نیم سکه۱۸۷۱۰۰۰
ربع سکه۱۱۶۱۰۰۰
سکه گرمی۶۵۱۰۰۰
ارزش طلایی سکه۳۳۷۷۲۷۸
انس طلا۱۲۷۰ دلار