سال آینده احتمالا با کمبود و کاهش درآمدها مواجه هستیم


عضو فراکسیون امید مجلس:
سال آینده احتمالا با کمبود و کاهش درآمدها مواجه هستیم / مجلس باید برای کاهش هزینه ها اولویت بندی کند5دی-97
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مجلس کار بسیار سختی پیش رو دارد و با توجه به شرایط کنونی حاکم بر کشور در سال آینده احتمالا با کمبود و کاهش درآمدها مواجه هستیم.
جلال میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، درخصوص لایحه بودجه 98 اظهار داشت: مهم ترین مسئله که در دستور کار مجلس قراردارد بودجه سال 98 است و تاکید رهبری نیز بر این بوده که بودجه متناسب با شرایط تحریم باشد.
وی افزود: مجلس کار بسیار سختی پیش رو دارد و با توجه به شرایط کنونی حاکم بر کشور در سال آینده احتمالا با کمبود و کاهش درآمدها مواجه هستیم.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین متناسب با این کاهش درآمد باید کاهش هزینه‌ها مورد توجه قرار گیرد که مسلما نهادها، سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها در مقابل این کاهش هزینه مقاومت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مجلس باید برای کاهش هزینه ها اولویت بندی کند، در جامعه مطالبات زیادی وجود دارد که بسیاری از آنان مطالبات به‌حقی هستند که باید این مطالبات را بررسی و اولویت بندی کنیم.
میرزایی ادامه داد: باید منابع درست را برای برآوردن مطالبات تخصیص دهیم تا مردم احساس کنند امور خوب پیش می‌رود و تصمیمات درست و منطقی اتخاذ شده و در عمل هم شاهد کم شدن و مرتفع شدن مشکلات باشند.
عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: متاسفانه در این خصوص ضعف‌های جدی وجود دارد که این ضعف ها ناکار آمدی‌هایی را به‌دنبال داشته و باعث شده یک بی اعتمادی نسبت به بسیاری از نهادها و سازمانها در کشور شکل گیرد.
وی افزود: ما باید در شرایط موجود و با توجه به فشار بیرونی که به مردم و کشور حاکم است، شرایط را آرام کنیم چرا که اگر این کار انجام نگیرد این بی اعتمادی تعمیم پیدا خواهد کرد و پیامدهای جدی را به‌دنبال دارد بنابراین نباید نهادهایی که می‌توانند در شرایط بحرانی تصمیمات درست بگیرند بی اعتبار شوند.