دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان


دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان10 بهمن – 97
ژستی که جنبه تبلیغاتی و نمک برروی داغ پاشیدن  دارد. چون استان خوزستانی جنگ زده و نیمه ویران شده قربانی جنگ خانمانسوز 8 ساله موهبت ا لهی ایران و عراق است  که از طریق  اعزام برنامه شخم زنی ناهیان گور بسیج به مناطق عملیاتی جنگ ایران وعراق بیشتر ویران شده است.
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر جعفری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان مبنی بر آمادگی و بسیج امکانات برای امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل خوزستان خبر داد.
دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر جعفری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و سپاه حضرت‌ولیعصر(عج) استان خوزستان مبنی بر آمادگی و بسیج امکانات برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل خوزستان خبر داد.
در پی فراگیری سامانه بارشی در مناطق شمالی و شرق استان خوزستان و بالا آمدن آب رودخانه‌های کارون، دز و کرخه که منجر به سیلاب شدید و آبگرفتگی وسیع در مناطق و روستاهای اهواز، شوش، دشت آزادگان، هویزه ،دزفول و شوشتر و بروز شرایط بحرانی برای مردم این مناطق گردید، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه از دستور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان مبنی بر آمادگی و بسیج نیروها و امکانات برای امدادرسانی و رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم شهرها و روستاهای سیل زده خبرداد.

وی افزود: یگان ها و نیروهای سپاه حضرت ولیعصر(عج) و بسیج با حضور در محل‌های آسیب دیده، مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند؛ همچنین امکانات و ماشین آلات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در منطقه، در هماهنگی و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای امدادی برای رفع مشکلات و موانع و جلوگیری از خسارت ها فعال هستند.