رییس جمهوری درگذشت محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت

 رییس جمهوری درگذشت محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت 9 بهمن-97
یکی دو روز پیش قبل از سر وته شدن  رئیس باندمافیایی غارتگر مؤتلفع انتقاد کرده بود که پالرمو نباید تصویب شود.
تهران - ایرنا - رییس‌ جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی، فعال متعهد عرصه تحزب، سیاست و خدمت، از درگاه خداوند متعال برای وی رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت فعال متعهد عرصه تحزب و سیاست و خدمت، مرحوم حاج محمدنبی حبیبی موجب تالم و تاثر خاطر شد.
رییس جمهوری در پیام خود آورده است: این چهره انقلابی ضمن همراهی در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، پس از پیروزی انقلاب نیز در سمت‌های گوناگون اجرایی و امور خیریه، خدمات صادقانه‌ای ارایه کرد.
در پیام روحانی آمده است: اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، نزدیکان و همراهان آن مرحوم در حزب موتلفه اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
به گزارش ایرنا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی سحرگاه امروز - سه شنبه - بر اثر ایست قلبی در 73 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی در سال 1324 در روستای باغخواص شهرستان ورامین استان تهران به دنیا آمد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک فعال سیاسی - مذهبی در بسیاری از فعالیت های سیاسی علیه رژیم پهلوی حضور داشته است. وی که از سال 1362 تا 1366 به مدت 44 ماه شهردار تهران بود مسئولیت های همچون استانداری تهران، فارس، خراسان بزرگ را نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برعهده داشت.