32 فلسطینی به دست صهیونیست ها زخمی شدند

در چهل و چهارمین راهپیمایی بزرگ بازگشت؛
32 فلسطینی به دست صهیونیست ها زخمی شدند13 بهمن-97
 سپاه قدس و حزب الشیطان لبنان تلاش می کنند با تشویق و همکاریب ا حماس و جهاد اسلامی بستر ساز جنگی دیگر با اسراییل شود . چون پاسداران برای عبور ازبحران حضور در سوریه نیاز شدید به جنگ حماس واسراییل وناامن کردن منطقه دارد.
تهران - ایرنا - رسانه های فلسطینی گزارش دادند: در چهل و چهارمین راهپیمایی بزرگ بازگشت علیه رژیم صهیونیستی روز جمعه 32 فلسطینی در شرق نوارغزه به دست نظامیان این رژیم زخمی شدند.
به گزارش ایرنا، پایگاه خبری «فلسطین الیوم» اعلام کرد: در چهل و چهارمین راهپیمایی بزرگ بازگشت با عنوان «اسیران ما تنها نیستند»، علاوه بر هزاران فلسطینی، رهبران گروه های مقاومت نیز حضور داشتند.
شاهدان عینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی برای مقابله با جوانان فلسطینی، نیروهای خود را در شرق غزه و در مرز با سرزمین های اشغالی تقویت کرده است.
نکته قابل توجه در این راهپیمایی نسبت به راهپیمایی های گذشته، حضور هیات امنیتی مصر و «نیکلای ملادینف» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه در غزه است که همچنان در حال رایزنی با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هستند.
راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین) جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.
با وجود مخالفت و تحریم بسیاری از کشورهای جهان مانند اتحادیه اروپا، در 24 اردیبهشت در اقدامی تحریک آمیز، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
شمار شهدای فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت از آغاز تاکنون به 2400 نفر رسیده و 25 هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده اند