معاون سیاسی فرماندار شهریار باید برکنار شود


مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران:معاون سیاسی فرماندار شهریار باید برکنار شود 7اسفند-97
 جنایتکاران  جنگی ایران ویران کن  پاسداران وزائده اش بسیج وحامی شان خامنه ای به دلیل وحشتی که از پاسخگویی به عملکرد جنایتکاران ضد مردمی ومنافع ملی خود از سوی وردم معترض دارند . بنابراین تلاش می کنند تا با سیاست فرار به جلو به سیاست جنایتکارانه  خوداز هرکانالی ادامه  دهند.
مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به قبح شکنی معاون سیاسی فرماندار شهریار گفت: مسؤولین در انتصاب افراد باید دقت بیشتری داشته باشند اگر پس از منصوب شدن این رویکردها مشخص شد افراد باید کنار گذاشته شوند.
معاون سیاسی فرماندار شهریار باید برکنار شود
اسماعیل حشمتی مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تهران درباره اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار اظهار داشت: این افراد که رویه سیاسی کشور را به نوعی در فضای عمومی با چالش مواجه می‌کنند کسانی هستند که درون سیستم، خارج از سیستم عمل می ‌کند.
وی درباره اتفاقات سال ۸۸ بیان داشت: خسارات میلیاردی به اموال عمومی و جامعه وارد شد و با جریح شدن نظام بین الملل شدیدترین قطعنامه و تحریم ها علیه ایران اعمال شد.
مسوول بسیج دانشجویی استان تهران به صدور بیانیه سران فتنه اشاره و تصریح کرد: زیر سوال بردن قوه قضائیه، مجلس، شورای نگهبان و تمام ساختار نظام به معنی خروج از چارچوب سیاسی نظام جمهوری اسلامی است.
اسماعیل حشمتی درباره تبریک گفتن معاون فرماندار شهریار به یکی از سران فتنه اظهارداشت: این اقدام به هر دلیل و گرایشی ممکن است خصوصی انجام شود اما زمانی که در فضای عمومی و در قالب یک پست منتشر می شود یعنی این رویکرد و مقابل نظام قرار گرفتن را پذیرفته است در نتیجه فرد ناشایست درون سیستم نفوذ کرده است.
وی درباره این تضاد خاطرنشان کرد: مسؤولین در انتصاب افراد باید دقت بیشتری داشته باشند اگر پس از منصوب شدن این رویکردها مشخص شد افراد باید کنار گذاشته شوند.
ابوطالب فرنیاپور در صفحه اینستاگرامی خود روز مهندس را به یکی از سران فتنه تبریک گفت. این اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار با اعتراضات مردم در فضای مجازی مواجه شد. دبیر شورای ائمه جمعه شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد خواستار عزل فرنیاپور شده بود.