انقلاب اسلامی هندسه قدرت در دنیا را تغییر داد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان:
انقلاب اسلامی هندسه قدرت در دنیا را تغییر داد/ تاکید بشار اسد بر استفاده حداکثری از ظرفیت ایران برای بازسازی این کشور12  بهمن – 97
 هذیان گویی این جوجه پاسدار را داشته باشید که برای خودنمایی بد جوری گلاب زده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور سوریه تاکید کرده است تاجایی که شرکت‌های ایرانی ظرفیت دارند از ظرفیت آن‌ها برای بازسازی سوریه استفاده شود که این از دست‌آوردهای نظام اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی استان اصفهان اظهار کرد: نفس تشکیل چنین جلساتی از مطالب مطرح شده مهم‌تر است؛ جمهوری اسلامی یک اتفاق ساده نبود و انقلاب اسلامی دست‌آوردهای بزرگ و وسیع است که یکی از این دست‌آوردها تحقق مردم‌سالاری دینی و جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با بیان این جمله از امام خمینی که جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که از سوی خداوند به ملت ایران هدیه شد، بیان کرد: درست است که از خرداد 2 تا بهمن 57 مردم مبارزات مختلفی داشتند، ولی این اتفاق با کلیه صدمات و دشواری‌هایی که برای به وجود آمدن آن به وجود آمد، قابل مقایسه نیست با پیروزی انقلاب اسلامی که تحقق یک وعده الهی بود.
وی ادامه داد: غربی‌ها هم تصور نمی‌کردند که ملت ایران به رهبری امام خمینی بتواند به پیروزی برسد و 4 ماه پیش از فرار شاه از ایران، آژانس اطلاعاتی آمریکا گزارشی مبنی بر اینکه هیچ گونه تهدید جدی علیه حکومت پهلوی وجود ندارد را تهیه کرد، درحالی که موج اعتراضات و راهپیمایی به خیابان‌ها کشیده شده بود.
سلیمانی مطرح کرد: دشمنان هیچ‌گاه باور نداشتند که این جزیره امن به هم بخورد و حکومت پهلوی سرنگون بشود ولی انقلاب اسلامی پیروز شد و سرآغاز حوادث بزرگ تاریخ بزرگ بشیریت شد و هندسه قدرت در دنیا تغییر کرد،  امام راحل یک وجهه جدید را قدرت را به دنیا نشان دادند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان ادامه داد: حضرت امام اجازه ندادند کسی به جز مقابله با تحرکات نظامی، استفاده از اسلحه و اقدامات نظامی کند و به صحنه قدرتی آمد که در آن زمان قوی‌ترین قدرت نظامی منطقه بود و امروز اگر می‌بینیم مفهوم قدرت در دنیا تغییر کرده است، متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: ملت ایران توانست مردم سالاری دینی شکل دهد و یک الگوی جدید از مردم سالاری را به نمایش گذاشت؛ انقلاب اسلامی تبدیل به یک الگو برابر دنیا شد و بسیاری از اتفاقاتی که در سطح دنیا رقم می‌خورد، حاصل همین انقلاب است.
سلیمانی بیان کرد: قدرت استکباری جهان در مواجه با انقلاب اسلامی آمدند و تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به صحنه آوردند؛ صلابت و استقامت الگویی بود که توان ایستادگی در مقابل زورگویان را از انقلاب اسلامی به سراسر دنیا ارائه دهد و تاثیر این موضوع در کشورهای مسلمان و غرب آسیا مشهود است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اذعان کرد: این تفکر حتی به اروپا هم راه یافته است و می‌بینید که در مهد دموکراسی در کشور فرانسه سخنگویی جنبش به راه افتاده در مصاحبه خود می‌گوید الگوی ما انقلاب اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد: در سومین مرحله انقلاب اسلامی به عنوان تشکیل دولت اسلامی هستیم و نیروهای انقلابی در این میان نقش چشم‌گیر است؛ غربی‌ها اعلام می‌کنند بیش از 7 تریلیون دلار در غرب آسیا برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه کردند و نتیجه‌ای هم به دست نیاورده‌اند.
سلیمانی ادامه داد: آمریکا بارها تلاش کردند در انتخابات دولت عراق دخالت کردند و حتی حاکم برای این دولت انتخاب کردند ولی مردم این کشور مقابل آ‌ها ایستادند و می‌بینید که امروز خودشان مسؤولان‌شان را انتخاب می‌کنند، در سوریه هم مشابه این رفتار خواستند انجام دهند ولی موفق نشدند و امروز مسؤولان ایرانی قراردادهای فراوانی برای بازسازی این کشور بسته‌اند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان افزود: رئیس جمهور سوریه تاکید کرده است تاجایی که شرکت‌های ایرانی ظرفیت دارند از ظرفیت آن‌ها برای بازسازی سوریه استفاده شود که این از دست‌آوردهای نظام اسلامی است.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی که تا به این مرحله از موفقیت و عظمت رسیده نیاز به مجاهدت در پاسداشت نظام جمهوری اسلامی و دست‌آوردهای آن دارد و ملت ایران که دل در گرو فداکاران نظام دارد، باید پاسداشت این موارد باشد.
سلیمانی بیان کرد: روزی شهیدان در دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم آن چنان فداکاری کردند و در صحنه‌های مختلف و مبارزه با فساد و رانت نیروهای انقلابی همیشه سردم داران شعار عدالت و حاکمیت ارزش‌های اسلامی بودند.