ظریف استعفا کرد

 ظریف استعفا کرد  7 اسفند-97
چند درویش در یک گلیم بگنجد و دو پادشاه در یک اقلیم نگنجد .  به دلیل بی عٌرضگی روحانی ازعدم افشاگری نقش مخرب جناح غالب  که دلیل دارد . برای اینکه اطلاعات سپاه پاسداران  با تبانی  دفتر خامنه ای و همکاری قوه فاسد قضاییه ابتدا مهدی رفسنجانی را روانه اوین کردند تاشرایط  زیرآب کردن سررفسنجانی فراهم گردد تاروحانی بزرگ ترین حامی اش راازدست بدهد ودولت وی آسیب پذیر گردد . سپس پرونده فساد مالی و اقتصادی برای حسین فریدون  و مهدی جهانگیری وبرادرزاده عباس عراقچی تشکیل شد  ودر مجلس ارتجاع ظریف متهم  به خیانت  شدتاشمشیر دامکلس پس گردن روحانی و جهانگیری و عباس عراقچی وظریف ازسوی پاسداران شود و پیام جدی به  سیاست برجامی ظریف داده شود  . موازی این  توطئه خامنه ای سیاست خارجه رااز طریق علی اکبر ولایتی وکمال خرازی  دنبال کرده است . همچنین سپاه پاسداران  سیاست خارجی را از طریق تهدیدات سپاه قدس و امیر عبداللهیان و سعید جلیلی  وموشکپرانی های ضد اسراییل و عربستان  و  آمریکا و  حضور در سوریه و عراق ویمن  با جنجال آفرینی  ضد روحانی ودولت وبرجام دوآخوند علم الهدا ودژخیم رئیسی دنبال کرده است . بنابراین   مجموعه این سیاست های فشار سازماندهی  شده  دولت موازی با تفنگ  ورسانه  پاسداران که با حمایت کامل  خامنه  ای  بوده است منجر به فشل کردن  روحانی و نازا کردن  دولت  و  بی خاصیت  کردن نقش ظریف و برجام  شده  است که درنهایت منجر به استعفای ظریف شده  است  . البته این سناریو تا سقوط دولت و برکناری  روحانی  ادامه می یابد  تافضا برای جایگزینی  دولت باتفنگ و رسانه پاسداران همواذ گردد.
تهران - ایرنا - «محمد جواد ظریف» دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام ، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، «سید عباس موسوی» معاون سخنگوی وزارت خارجه در گفت و گو با ایرنا، اصالت متن اینستاگرام و استعفای وزیر خارجه را تایید کرد.
ظریف در صفحه ی اینستاگرام افزود: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.
ظریف ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.