درگیری طالبان و ارتش افغانستان باکشته شدن20مهاجم پایان یافت

 درگیری طالبان و ارتش افغانستان باکشته شدن20مهاجم پایان یافت 11 اسفند – 97
 نقش سپاه قدس در این مورد چیست ؟ چون تاطالبان با دولت افغانستان یا آمریکا وروس ها گفت و گو می کند بلافاصله اینگونه عملیات تروریستی به وقوع می پیوندد چون پاسداران تلاش می کنند همچون عراق وسوریه ولبنان ویمن درافغانستان  هم ایفای نقش کنند.
کابل- ایرنا - وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: حمله به پایگاه لشگر 215 'میوند' پس از 16 ساعت درگیری و کشته شدن 20 مهاجم به پایان رسید .
به گزارش ایرنا، وزارت دفاع افغانستان ساعاتی پیش اعلام کرد که در این حمله علاوه بر 23 سرباز ارتش 20 مهاجم و 8 فرد انتحاری کشته و 16 تن دیگر زخمی شده اند البته در باره هویت کشته شدگان و وضعیت زخمی ها اطلاعاتی ارائه نشده است.
این درگیری از ساعت 2 بامداد گذشته در پایگاه 'شورابک ' متعلق به لشگر ارتش و نظامیان آمریکایی در شهرستان «واشیر» آغاز و پس از 16 ساعت پایان یافت.
حمله مرگبار طالبان به این پایگاه زمانی آغاز شد که پنجمین دور گفت وگوی طالبان و آمریکا در دوحه پس سه روز مذاکره برای دو روز متوقف شد و قرار است فردا شنبه از سر گرفته شود.
گروه طالبان صبح امروز با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و مدعی شد که در این حمله دهها سرباز ارتش و نظامیان خارجی را کشته اند که از جمله یک فرمانده بلند پایه ارتش نیز در بین کشته شدگان است.