سیلاب ارتباط 19 روستای دره شهر را قطع کرد

 سیلاب ارتباط 19 روستای دره شهر را قطع کرد 13 فروردین-98
ایلام – ایرنا – فرماندار دره شهر گفت: بر اثر شدت بارندگی های امروز ارتباط 19 روستا در این شهرستان بطور کامل قطع شده و هیچ گونه راه دسترسی به این روستاها وجود ندارد.
کیانوش محمدنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پل تاریخی گاومیشان که بر روی رودخانه سیمره حد فاصل بین دره‌شهر و پلدختر قرار دارد به ‌دلیل شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه، زیر آب رفت.
وی افزود: 2 پل ماژین و سه پل بین روستاهای چم نمشت، گاومیشان، آبدانان و پلنگ نیز بطور کلی تخریب و راه ارتباطی با این روستاها را قطع شده است.
محمدنژاد با بیان اینکه شدت بارندگی ها خسارت های فراوانی به این شهرستان وارد کرده، گفت: بیش از یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی دره شهر زیر آب رفته و خسارت های بسیاری را به کشاورزان وارد کرده است.
وی یادآور شد: نشست ستاد بحران در این شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار، و مدیران کل سایر دستگاه ها تشکیل شده و همه دستگاه های امداد رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و فوریت ها همچنین راه و شهرسازی در حال امداد رسانی به هم مردم هستند.
فرماندار دره شهر اضافه کرد: اکثر منازل دره شهر نیز دچار آبگرفتگی شده و نیروهای امدادرسان در حال خدمت رسانی هستند در تلاشیم با روستاهای آسیب دیده ارتباط برقرار کنیم.