سپاه: آمادگی لازم برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) ایجاد شده است


سپاه پاسداران که پس ازتوی لیست تروریست ازسوی آمریکا گذاشته شد شاخ وشانه وقدرت پوشالی اش شکسته شده که زیرسایه  سیاست جنگ افروزی وترور و وحشت کسب کرده بود . اکنون تلاش مذبوحانه می کند تاقدرت کاذبش را بازسازی کند . برای همین می خواهد با گردآوری سیاهی لشکربرای مراسم سال مرگ خمینی شیاد موشک تبلیغاتی قدرت نمایی هواکند.
سپاه: آمادگی لازم برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) ایجاد شده است
تهران-ایرنا - فرمانده قرارگاه شهید فهمیده و سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) گفت: همه آمادگی ها، تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم در این زمینه ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا یزدی روز شنبه در نشست خبری اظهارداشت:  این مراسم از ساعت ۱۶ روز ۱۴ خرداد آغاز می شود و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی تا زمان افطار ادامه می یابد.
وی افزود: زائران از هشت استان تهران، مرکزی، اصفهان، قم، البرز، قزوین، مازندران و سمنان در این مراسم شرکت خواهند کرد.
یزدی با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم ۲۶ دستگاه اجرایی کمک می کنند اظهارداشت: زائران با اتوبوس های مناسب از دیگر استان ها به تهران می آیند و پوشش بیمه آنان نیز انجام شده است.
وی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراسم نقشه ترافیکی تهیه شده و به زائرانی که با خودروهای عمومی یا شخصی به مرقد امام می آیند ارائه خواهد شد.
فرمانده قرارگاه شهید فهمید اظهارداشت: با گروه‌های امدادی مانند اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس فاتب و پلیس راهور، سپاه ولی امر، سپاه انصار و نیروهای هوافضا نیز هماهنگی‌های خوبی داشته‌ایم تا این مراسم به شکل شایسته برگزار شود.
به گفته وی در این مراسم سفیران کشورهای خارجی و نیز پیروان ادیان الهی همچون سال های گذشته حضور خواهند داشت.