بی‌عدالتی بدبینی ایجاد می کند

بی‌عدالتی بدبینی ایجاد می کند  7 تیر – 98
آنچنان طی 40 سال بی عدالتی وتبعیض ریشه دوانیده است که نا جای هیچگونه چشم انداز  بهبود شرایط نیست که راه چاره در تغییر رژیم ولایت فقیه است؟
امام‌جمعه موقت شیراز گفت: عدم اجرای عدالت در جامعه موجب یاس و بدبینی مردم خواهد شد.
بی‌عدالتی  بدبینی ایجاد می کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سید ابو فاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته قوه قضائیه و وظایف سنگین این نهاد مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مهم‌ترین کار دستگاه قضا ایجاد عدالت در جامعه است.
وی افزود: با تمام تلاش‌هایی که در دستگاه قضا انجام‌شده است، اگر عدالت در جامعه شکل نگیرد، موجبات یاس و ناامیدی مردم را فراهم کرده و طبیعتاً جامعه نیز رو به سقوط خواهد رفت.
امام‌جمعه موقت شیراز از کارکنان دستگاه قضا خواست تا اجرای عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند و یادآور شد: در کنار قوه قضائیه تمام دستگاه‌ها نیز باید تلاش کنند تا عدالت در جامعه اجرا شود.
رضوی اردکانی همچنین به بحث عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و با انتقاد از وضعیت موجود گفت: در برخی اماکن شاهد بی‌حجابی و فساد هستیم که از مسئولان انتظار برخورد داریم.
وی با بیان اینکه بی‌عفتی شالوده و اساس خانواده را از هم خواهد پاشید، اضافه کرد: مسئولان نباید اجازه دهند افراد با بی‌عفتی چهره نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند.