سوءاستفاده و چنگ‌زدن به بیت‌المال را تحمل نمی‌کنیم

سوءاستفاده و چنگ‌زدن به بیت‌المال را تحمل نمی‌کنیم 7 تیر - 98
این پشمالو خنگ چکاره است که درحالت اغماء شعار  برجهت خلاف سیاست 40  ساله داده است که شبانه روز بیت المال غارت شده است.
امام جمعه الوند با اشاره به اینکه مردم گرانی، تحریم ونبود بیمارستان را تحمل کرده‌اند، گفت: مردم الوند سوء‌استفاده و چنگ زدن به بیت‌المال را تحمل نخواهند کرد.
سوءاستفاده و چنگ‌زدن به بیت‌المال را تحمل نمی‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه الوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: حقیقت و باطن دین همان ولایت است و کسانی که حقیقت دین را قبول کنند در جرگه مومنین هستند‌.
وی افزود: نباید بین خود و امام زمان(عج) فاصله ببینیم بلکه باید در همه زمان‌ها امام را در کنار خود ببینیم چرا که ایشان در کنار ما قرار دارند.
امام جمعه الوند خاطرنشان کرد: در زمان امام جعفر صادق(ع) توسعه جامعه اسلامی، تبلیغ دین و ترویج اسلام ناب بیش از هر زمان دیگری وجود داشت و احادیث و روایات در زمان این امام بسیار بیشتر است.
مهدوی ادامه داد: ۷ تیر سالروز شهادت شهید بهشتی را گرامی می‌داریم که در آن زمان این حادثه را عاشورای انقلاب نامیدند و این شهید دشمن شناسی بی نظیر و دارای بصیرت انقلابی بودند.
امام جمعه الوند یادآور شد: سال گذشته روز شهادت امام صادق(ع) برای مردم شهید پرور و انقلابی الوند روز غم انگیزی بود چرا که سال گذشته یکی از شاگردان امام صادق(ع) را از دست دادند ولی آنچه که از مردم شنیدم حجت‌الاسلام طهماسبی در بزرگواری، مردم‌داری، ارتباط با اقشار مردم مستضعف، عالم دلسوز مردم و ارتباط با مسؤولان بوده است.
وی تأکید کرد: یکی از وظایف امام جمعه حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است که این ویژگی در مرحوم طهماسبی وجود داشت.
امام جمعه الوند اعلام کرد: در بخشی از وصیت‌نامه حجت‌الاسلام طهماسبی آمده است که من از همه مردم الوند و قیدار حلالیت میطلبم و امیدوارم نواقص را ببخشند و همه را به تقوا و ولایت‌مداری دعوت میکنم چرا که از ولایت نباید جدا شوند.
مهدوی تصریح کرد: هفته حقوق بشر امریکایی از این هفته آغاز می‌شود و این درحالی است که حقوق بشری که امریکا و غرب ادعا دارد ادعایی بیش نیست و بیشترین فجایع انسانی توسط آمریکا اتفاق می‌افتد.
وی ادامه داد: تحریم شخصیت‌ها، فرمانده‌هان سپاه و مقام معظم رهبری ایران نشان دهنده اوج عناد آمریکا با کشور است چرا که هدف این‌ها همان راس و ولایت است.
وی تاکید کرد: آن‌ها خواستار مذاکره با کشور هستند در حالی که وزیر امور خارجه کسی که بخواهد با آن ها مذاکره کند را تحریم می‌کنند.
وی یادآور شد: همانند فرمایش مقام معطم رهبری آن ها نمی توانند ملت ایران را  با فشار تهدید و تحریم به زانو در آوردند.
وی تصریح کرد: این ها جز فریب چیز دیگری ندارند و هرچه عناد خود را به ملت مظلوم اما در عین حال مقتدر ایران بیشتر نشان دهند این ملت پایدار تر می شود.
مهدوی اضافه کرد: به فضل الهی مانند کوه خواهیم ایستاد و حرکت را ادامه خواهیم داد ما اعتقاد به حمایت خداوند متعال داریم و این‌ها را به خاک خواهیم نشاند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مبارزه سختگیرانه با فساد را تاکید کرده‌اند گفت: امیدوارم با انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی تحول در دستگاه قضا و جدیت را شاهد باشیم.
 وی اعلام کرد: ما مردم شریف الوند و بنده به عنوان امام جمعه وظیفه سنگین بر عهده داریم و باید مطالبه‌گر باشیم و مطالبات را مطرح کنیم.
مهدوی تصریح کرد: بحث زمین‌های اوقافی باید اعاده دادرسی شود بحث راکد مانده‌ای که ما خواستار این هستیم که مشکل حل شود.
امام جمعه الوند عنوان کرد: ما از دستگاه قضایی خواهش می‌کنیم که به پرونده‌های زمین‌خواری و  پرونده‌هایی که برای شوراها بوده و خواهد بود پرونده شورای نصرت آباد رسیدگی و پیگیری شود.

با همه تخریب‌هایی که می‌کنند عقب‌نشینی نخواهم کرد
وی تصریح کرد: برخی در زمان انتخابات مردم رو گول می‌زنند و با ترفندهای مختلف رای مردم را جلب می‌‍کنند ولی دنبال ثروتاندوزی هستند اگرچه این‌ها اقدام به تخریب من کردند ولی عقب‌نشینی نخواهم کرد.
وی اضافه کرد: بنده خود را به شهدا مدیون دانسته و اجازه نمی‌دهم کسی از بیت‌المال سواستفاده کند.
امام جمعه الوند در پایان یادآور شد: خوشبختانه مسؤولان دستگاه قضا در پیگیری پرونده‌ها جدی‌تر شده‌اند و البته مردم ما تحریم، گرانی، مشکل نبود بیمارستان را تحمل کردند اما سوء‌استفاده و چنگ زدن به بیت‌المال را تحمل نمی‌کنیم.