جنتی: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ایستادگی و مقاومت است



هرزمان که مانورت بلیغاتی با جنتی طوطی 93 ساله خامنه ای داده می شود بیشترعمق پوسیدگی وناتوانی و استیصال ووحشت رژیم ولایت فقیه بهن مایش گذاشته می شود.
آیت‌الله جنتی: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ایستادگی و مقاومت است
تهران-ایرنا- دبیر شورای نگهبان گفت: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شعار مرگ بر آمریکا و ایستادگی و مقاومت در مقابل آمریکا است.
آیت‌الله «احمد جنتی» امروز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس یک روز جهانی و مربوط به حمایت از مستضعفین عالم است و تنها به ایران، عراق، سوریه و سایر مسلمانان اختصاص ندارد، بلکه مربوط به تمام مظلومین جهان است.
وی با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با ظلم است، افزود: تا مادامی که مظلوم و ظالم در این دنیا باشد، روز قدس وجود دارد تا ان‌شالله ریشه ظلم را براندازد و هر قدم این حرکت لگدی بر سر ترامپ و آمریکایی‌ها و چوبی است که بر سر آن‌ها می‌زنیم.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام روشنی برای دشمنان دارد، تصریح کرد: پیام مردم به آمریکا این است که ما ایستاده‌ایم و اگر صدبرابر ما را تحریم کنید، قدرت و مقاومت ما زیادتر می‌شود و از پای نمی‌نشینیم و عقب نمی‌رویم.
آیت الله جنتی ادامه داد: تا زمانی که حضرت علی (ع)، امام حسین (ع)، عاشورا و غدیر را داریم، ایستاده‌ایم و پیروزی نهایی با ما است.
وی در پایان اظهار داشت: پیام این راهپیمایی همین پیام‌هایی است که مردم سر می‌دهند یعنی شعار مرگ بر آمریکا و شعار ما ایستاده‌ایم؛ یعنی همان طوری که ایستادیم و شاه را بیرون کردیم، در مقابل آمریکا هم ایستادگی می‌کنیم و پیروز خواهیم شد و شکست نهایی با آنهاست.