رزمایش برکت با حضور رییس قوه قضاییه در حرم مطهر امام راحل برگزار شد


 خامنه ای رمال و قاتل ملت  ایران و بسیار قدرت طلب پس از حذف رفسنجانی از صحنه خیز برای حذف و به حاشیه بردن نوه خمینی شیاد و پیروان خط امامی خمینی شیاد برداشته است . برای همین در سال مرگ خمینی شیاد میدان مانور را به منفور وبدنام ترین دژخیم رئیسی در محلد فن خمینی شیاد داده است.
رزمایش برکت با حضور رییس قوه قضاییه در حرم مطهر امام راحل برگزار شد
شهرری - ایرنا - رزمایش برکت امام خمینی (ره)» با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حرم مطهر امام راحل امروز سه شنبه برگزار شد.
به گزارش ایرنا ، رزمایش برکت امام خمینی (ره)» به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در قالب اجرای دومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
بهره‌برداری از ۲ هزار و۴۲۳ عمرانی و زیربنایی با اعتبار ٣٣٦ میلیارد تومان در سراسر کشور شامل ١٧٠ مدرسه، ٢٠٠ مسجد، ١١٦ طرح آبرسانی، چندین هزار مسکن برای نیازمندان،
امضای قرارداد با ١٠ بانک برای تأمین اعتبار ایجاد ۱۸۸ هزار شغل برای افراد آسیب دیده از کرونا، امضای قرارداد کمک به تأمین سه هزار و ٥٠٠ مسکن برای خانواده‌های دارای ٢ معلول با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز ارسال چهار میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از این ویروس از مهم‌ترین بخش‌های این رزمایش محسوب می‌شوند.
همچنین در این مراسم طرح های عمرانی چهار استان از جمله کهکلولیه و بویر احمد و لرستان به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید و با هفت بانک عامل نیز جهت اعطای وام برای طرح های اشتغالزایی پسا کرونا تفاهم نامه امضا شد.