پیام های دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان  12 خرداد - 99
پیام های دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان
* عنادورزی اتحادیه اروپا در تمدید تحریم‌ها علیه سوریه ناشی از خشم و ناکامی در رسیدن به هدف فروپاشی کشور سوریه با بهره‌جویی از تکفیری‌های اجاره‌ای است. اتحادیه اروپا با این اقدام ضد بشری، به شکست خود در برابر جبهه مقاومت اذعان می‌نماید.
0291---0918
*
صدا وسیما با تبلیغات بیش از حد برای مؤسسات کمک آموزشی غیرانتفاعی به ابزار سوداگری اغواگرانه شب و روزه آنها تبدیل شده است! با پخش این تبلیغات از رسانه‌ ملی بسیاری از خانواده‌ها، فریب آنها را خورده‌اند و گاه زندگی‌شان متلاشی شده است.
یک شهروند
*
آقای حضرتی مدیر مسئول روزنامه زنجیره‌ای و مدعی اصلاح طلبی اعتماد در مصاحبه خود اعلام کرد آقایان لاریجانی و ناطق نوری از گفتمان اصولگرایی عبور کرده‌اند. انتظار می‌رفت این آقایان موضع‌گیری کرده و جواب او را بدهند. باید بررسی کرد و دید اشکال کار کجاست؟
8535---0930
*
هشتم شوال یادآور خاطره تلخ تخریب بقاع متبرکه ائمه مظلوم بقیع به دست شجره خبیثه سعودی وهابی بود. از خداوند متعال اضمحلال و فروپاشی این خاندان نحس همچون کرونا و مهیا شدن امکان ساخت قبور مطهر ائمه اطهار بقیع را خواستارم.
2846---0935
*
خداوند متعال در قرآن کریم روز را برای کسب و کار و فعالیت و شب را برای آسایش و آرامش قرارداده است- مگر کارهای ضروری- ولی متاسفانه در سال‌های اخیر بعضی از کسب و کارهای غیر ضروری مثل میوه فروشی، بازار شب و... تا پاسی از شب دایر می‌باشند! همین امر موجب سلب آرامش خانواده‌ها و عدم استراحت به حد کافی در شب، و رواج خواب روزانه که مضر به جسم و روان انسان است شده و این امر گاه اختلافات خانوادگی را در پی داشته است. لازم است مسئولین امر با فرهنگ‌سازی به رفع مشکلات این گونه امور اهتمام ورزند.
9121---0911
*
به نمایندگان دوره جدید مجلس در خصوص رعایت اصل تضاد منافع توصیه و پیشنهاد می‌کنیم قانونی به تصویب برسانند که افراد و منتسبان درجه یک و دو کارمندان عالی‌رتبه دولت و کشور نتوانند در حوزه‌‌های کاری این کارمندان به کار تجارت و... مشغول بشوند. در حال حاضر در وزارت نفت افراد منتسب به مسئولان و مدیران این وزارتخانه صاحب انواع شرکت های نفتی هستند.
قطب‌زاده
*
لازم است کسانی که در کمتر از سه سال بیش از سه خودرو تولیدی 97 به بعد در اختیار دارند مشمول عوارض و مالیات شوند. شناسایی افراد ثروتمند و متمول غیر مولد بلکه ضد تولید  زیاد هم برای دولت سخت نیست.
1027---0915
*
حدود یک ماه است که شرکت بوتان نسبت به تعهدات خود در مورد خدمات و تعمیرات و شعار مشتری‌مداری کوتاهی می‌کند و به درخواست‌های مشتریان علی‌رغم دریافت وجه 200 هزار تومانی برای خدمات در خور توجه، وقعی نمی‌نهد. از مسئولین امر و سازمان حمایت از مصرف‌کننده درخواست رسیدگی دارم.
شیبانی
*
از قطعه یک آزاد راه تهران شمال عبور کردم واقعا این همه کار و تلاش، دقت، درستکاری، رعایت جوانب و نکات ایمنی و آن همه عظمت و بزرگی جای قدردانی و تشکر دارد. کاش مستندی تهیه و به نمایش گذاشته می‌شد تا مردم هم از تلاش مدیران آگاه شوند. سزاوار نیست برنامه دورهمی این‌گونه مدیران را به استهزاء بگیرد آن هم در رسانه ملی.
5485---0912
*
ما بخشی از سهامداران تاسیس کارخانه ذوب آهن اسدآباد استان همدان در قالب شرکت سرمایه‌گذاری توسعه استان همدان و در سال 75 براساس بخشنامه استانداری وقت نفری ده هزار تومان که نصف حقوق یک کارشناس بود برای سرمایه‌گذاری و تاسیس این کارخانه سرمایه‌گذاری کردیم، 19 هزار نفر بودیم و صد و نود میلیون تومان قیمت 20 آپارتمان 100متری در بهترین نقطه شهرمان بود. حال با گذشت 25 سال هیچ خبری از این مبلغ نیست. به هر کجا هم می‌رویم اظهار بی‌خبری می‌نمایند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
6164---0918
* 12
سال است که مشکلات آب، فاضلاب و آسفالت منطقه مسکونی خود در فاز دوم کوی توحید در شهرستان حمیدیه در 20 کیلومتری اهواز را پیگیری می‌کنیم ولی به هیچ‌کدام رسیدگی نکرده‌اند. برای مسئولین شهر بنویسید عمر ما روبه اتمام است حداقل به داد زن و بچه‌های ما برسید.
1497---0916
*
موش‌ها بعضا به اندازه خرگوش در خیابان‌ها و معابر تهران جولان می‌دهند از شهرداری تهران به ویژه در منطقه ستارخان و خیابان پاتریس‌لومومبا درخواست رسیدگی دارم. البته این صحنه‌ها در بسیاری دیگر از مناطق تهران نیز دیده می‌شود.
7603---0990
و 6455---0910
*
مطالبه رهبری عزیز انقلاب از نمایندگان نور امید را در دل‌های قشر ضعیف جامعه روشن کرد. من به فدای این ذریه عزیز حضرت زهرا(س) که هم فکر و ذکر و دغدغه‌اش محرومین است.
2085----021
*
دعا می‌کنم منتخبین ولایتمدار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان و مدیرانی که دغدغه انقلابی دارند از شر حسادت و آزار و کینه و وسوسه خناسان و معاندان داخلی و خارجی مصون و محفوظ باشند و بتوانند به این کشور و ملت خدمت بکنند و عقب‌ماندگی‌ها را جبران نمایند. ان‌شاءالله.
2470---0919
*
نظم مجلس و شفاف بودن رای نمایندگان برای ما موکلین بسیار حائز اهمیت می‌باشد. نمایندگان مجلس باید خود را از هر نوع حاشیه‌سازی دور کنند و به امور مهم و اساسی بپردازند از جمله امور اساسی رونق و جهش بخشیدن به تولید در کشور است.
5107---0913
*
خدا را سپاس که دو قوا از سه قوا در دستان مدیران جهادی قرار گرفته است. ان‌شاءالله سال 1400 با تشکیل دولت جوان سال آغاز پیشرفت‌های خیره‌کننده برای کشور و این مردم باشد.
9751---0915
و 3949---0912
*
دولت آقای روحانی با ناکارآمدی خود باعث شده خیلی از مردم بی‌اعتماد بشوند. تنها راه بازگرداندن اعتماد مردم حاکمیت مدیریت انقلابی است که ثمره‌اش بر سر سفره شهروندان بیاید و همگان را خوشحال سازد. همه باید بسیج شویم و یک دولت انقلابی روی کار بیاوریم.
5364---0912
*
از حکمت خداست که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز به همان بلاهایی دچار شده که قرار بود سر ملت ایران بیاورد. با شورشی که در بعضی شهرها و ایالت‌های آمریکا به وجود آمده این شهرها چهره جنگ‌زده پیدا کرده‌اند و ترامپ دستور تیراندازی به سوی مردم آمریکا را صادر کرده است. در چنین شرایطی چهره غرب‌زده‌های داخلی کشورمان واقعا دیدنی است. اگرچه می‌دانیم این جماعت پرروتر و پوست‌کلفت‌تر از این حرف‌ها هستند.
0049---0911
*
ایران با اقتدار کشتی‌های نفتی را راهی آب‌های قاره آمریکا (ونزوئلا) می‌کند و در آمریکا پلیس وحشی، سیاه‌پوستان مظلوم را در کشور خود در انظار عمومی با فشار دادن گلویشان به قتل می‌رساند. همگان ببینند حقوق بشری آمریکایی را! شهر مینیاپولیس به شهر جنگ‌زده تبدیل شده است! آمریکا رو به افول است و ان‌شاءالله شاهد فروپاشی آن باشیم.
8688---0938