تخت‌های بیمارستانی اردبیل پر از بیماران کرونایی


سایه سنگین کرونا دست‌بردار نیست

تخت‌های بیمارستانی اردبیل پر از بیماران کرونایی  7-مرداد-99


تخت‌های بیمارستانی اردبیل پر از بیماران کرونایی
ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از سایه سنگین کرونا در اردبیل و افزایش بستری‌ها براثر شیوع این بیماری خبر داد.

رضائی بنا ۷ مرداد در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته با شناسایی 67 بیمار کرونایی تعداد بستری‌های استان به بیش از 401 نفر رسید.
وی به فوت 6 بیمار کرونایی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش مراجعین و بیماران بستری تمام تخت‌های بخش کرونا در اردبیل مملو از بیمار است و از همشهریان انتظار می‌رود تنها در صورت شرایط بدحالی به بیمارستان مراجعه کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: نباید افراد با علایم اولیه به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کنند بلکه با مراقبت‌های خانگی سعی کنند سلامت خود را بازیابند.
رضائی بنا ادامه داد: در روزهایی که به عزاداری ماه محرم نزدیک می‌شویم باید همشهریان از تجمعات پرتراکم پرهیز کنند و به هیچ وجه بدون ماسک در این مکان‌های تجمعی حضور پیدا نکنند.
وی اضافه کرد: در شهرستان اردبیل با تعطیلی تمامی واحدهای صنفی پرریسک سعی کردیم تا فاصله‌گذاری اجتماعی را در فعالیت‌های مختلف به ویژه صنوف رعایت کنیم ا از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در روزهای پیش رو هموطنان از سفر به اردبیل باید پرهیز کنند و خود اردبیلی‌ها نیز در ایام عید قربان از حضور در اجتماعات خطرناک که امکان انتقال ویروس وجود دارد، جلوگیری کنند.