بازداشت سرشبکه اخلال بازار ارز که در صندوق عقب پنهان می‌شد


در حاشیه اجرای طرح رعد 37 پلیس تهران اعلام شد
عجب بدجوری  گند قدرت پوشالی تبلیغاتی عملیات رعد نیروی  انتظامی سرکوبگر درآمده است .چون چندین سال است رشد صعودیب دونت وقف گران شدن فیمت ارز ودلار ادامه داشته است . اما اکنون ادعا شده سرشبکه اخلال بازار ارز از صندوق عقب خودرو بازداشت شده است . البته گفته نشده این چگونه سرشبکه اخلال بازار ارز بوده که فاقد مکان امن بوده است چون مجبور بوده در صندوق عقب سنگر بگیرد!!
فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و دستگیری 635 سارق و مالخر در رعد 37 پلیس پیشگیری خبر داد.
به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد 37 پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و استفاده از تمام ظرفیت کلانتری‌ها، ۲۳۷ حکم قضایی به مرحله اجرادرآمد.
رحیمی افزود: در اجرای مرحله 37 از طرح رعد، ۶۳۵ سارق منزل، خودرو، موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی دستگیر شدند که این افراد در قالب ۲۲ باند فعالیت می‌کردند.
وی ادامه داد: بیش از هشت هزار فقره از اموال سرقتی مردم به ارزش ۱۲ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
وی از کشف ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۳۷ سلاح سرد در این مرحله خبر داد و افزود: با اجرای طرح رعد 37 به ۸۰۱ پرونده سرقت رسیدگی شد.
فرمانده انتظامی پایتخت با‌اشاره به حوزه قاچاق کالا اظهارداشت: با رسیدگی به ۴۰ پرونده، ۳۰ قاچاقچی دستگیر و ۱۱۴ هزار فقره انواع کالای قاچاق به ارزش بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
رحیمی به اقدامات پلیس در حوزه ارز‌اشاره و اعلام کرد: در سه چهار روز گذشته یکی از مهم‌ترین عناصری که در نوسانات بازار ارز دخیل بود در یکی از استان‌های غربی دستگیر شد؛ پلیس این فرد و شبکه آن را مدت‌ها زیر نظر داشت و متهم با اطلاع از این موضوع در صندوق عقب خودرو پنهان می‌شد و تغییر مکان می‌داد.
وی افزود: با دستگیری این سرکرده ٢۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه که باعث نوسانات ارز در کشور شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس‌پلیس پایتخت از انسداد ده‌ها سایت در زمینه ارز و دلار خبر داد و گفت: از صاحبان این سایت‌ها تعهد گرفته شد تا در این مورد فعالیت نکنند.
رحیمی از رصد پلیس فتا در فضای مجازی خبر داد و ادامه داد: پلیس نسبت به شبکه‌های تاثیرگذار در بازار ارز‌اشرافیت پیدا کرده است و آنها را کنترل می‌کند.
وی تأکید کرد: پلیس با تمام قدرت با شبکه‌ها و عناصر تاثیرگذار در بازار ارز و خودرو که موجب افزایش کاذب قیمت شوند برخورد می‌کند.
رئیس‌پلیس تهران در مورد اجرای طرح ترافیک گفت: بالغ بر ۳۰ درصد تردد‌ها به واسطه اجرای طرح ترافیک کاهش پیدا کرده است.