پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه  کیهان  8 مرداد - 99
پیامک  های ساختگی ودروغ اوین نامهکیهان و خوانندگان
از آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه به خاطر موضع‌گیری در خصوص ماده 100 شهرداری‌ها که تبدیل به منبع درآمد شهرداری از راه دور زدن قانون شده تقدیر و تشکر می‌کنیم. چقدر خوب است همه مسئولین مانند ایشان فقط به اجرای قانون و تصحیح قانون در موارد این چنین فکر کنند نه چیز دیگر.
8495----0911
مردمی که هر روز اقدامات قوه قضائیه در مقابله با فساد، رانت، اختلاس، احتکار، زمین‌خواری و قانون‌شکنی و محاکمه آنها را می‌بینند غبطه می‌خورند که چرا در سال 96 به آیت‌الله رئیسی رای ندادند. قطعا نیم بیشتر کسانی که به آقای روحانی رای دادند چنین حالی دارند.
8688----0938 
و 6960----0936
یکی از بانک‌های شبه دولتی هزار واحد مسکونی را احتکار کرده آيا این کار اختلال در نظام اقتصادی کشور نیست؟
5094----0912
چرا کود اوره که باید توسط جهاد کشاورزی به دست کشاورزان برسد سر از بازار آزاد در می‌آورد؟! وقتی از جهاد کشاورزی درخواست کنید پاسخ می‌شنوید که نداریم ولی به وفور در بازار آزاد یافت می‌شود!
7345----0912
در این چند سال از مسئولین مبارزه با گران‌فروشی به ویژه گران‌فروشی در محصولات پتروشیمی و فولاد فقط شعار شنیده‌ایم. متاسفانه همه  صحبت‌های آنان برای ما مردم تکراری شده است.
1227----0913
گرانی‌های بی‌رویه مربوط به شرکت‌های دولتی پتروشیمی و فولاد است چرا که مبالغ کلان از بیت‌المال دریافت می‌کنند و هم قیمت مواد اولیه را افزایش می‌دهند. جالب اینکه سود به دست آمده هم به‌عنوان پاداش بین مدیران و اعضای هیئت مدیره این شرکت‌ها توزیع می‌شود.
2986----0915
سخنگوی دولت در سال پایانی دولت مصاحبه کرده و گفته باید رابطه بین نوسانات بازار ارز با قیمت کالا از بین برود. بعد از 7 سال هنوز صحبت از باید می‌کنند. شما مسئولین وظیفه داشتید این بایدها را انجام بدهید. امروز وقت حساب است نه اینکه برای مردم انشاء بخوانید.
7215----0915
اظهار شگفتی رئیس‌جمهور از گرانی کالاها توسط شرکت‌های دولتی، ما را هم شگفت‌زده کرد!
9961-----0902
اولویت کار مجلس یازدهم باید به‌روز کردن قوانین در ارتباط با تحقق جهش تولید و حذف قوانین زاید و مانع‌ساز در زمینه تولید باشد.
9840-----0911
زمانی که سردار سرافراز سپاه حاجی‌زاده در غرب کشور برای رصد موشک‌ها در عین‌الاسد حضور داشتند و هواپیمای اوکراینی سقوط کرد عده‌ای سلبریتی‌های غربزده خواستار محاکمه این سردار دلاور و جوانمرد شدند اما همین طیف در برابر تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان توسط شیطان بزرگ مهر سکوت بر لب زدند! راحت بگویند که عمله شیطان بزرگند!
8688---0938
و 7345---0912
پمپئو وزیر خارجه رذل شیطان بزرگ به خاطر تحت فشار قراردادن ترامپ برای ترور ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان باید مهیای رفتن به جهنم باشد. ان‌شاءا... سربازان گمنام امام زمان(عج) او را روانه جهنم خواهند کرد هر چند، صد لایه حفاظتی هم داشته باشد.
2907---0912
با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انتقام از شیطان بزرگ به خاطر جنایت به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی‌ المهندس، وزارت امور خارجه نیز باید در پیگیری این جنایت آمریکای درنده خو فعال‌تر باشد.
8688---0938
وقتی یکی از بزرگترین جنایت‌های هوایی یعنی به خطر انداختن جان ده‌ها انسان بی‌گناه توسط جنگنده‌های شیطان بزرگ رخ می‌دهد جناب ظریف می‌گوید، آمریکا باید متوقف شود! آقای ظریف! آمریکا باید چنان مجازات شود که دیگر هوس چنین جنایت‌های احمقانه‌ای در سر هم نپروراند.سید طباطبایی
مدعی‌العموم باید در برابر اشاعه اکاذیب «وقف شدن کوه دماوند» توسط روزنامه همشهری واکنش نشان دهد. روزنامه شهرداری با کدام سند به نشر چنین اکاذیبی اقدام نموده‌است؟
محمدمهدی رحمانی
قلم‌های اجاره‌ای و حنجره‌های کثیفی که برای قرارداد با چین جیغ بنفش کشیدند تا دیروز برای برجام پرخسارت که به مدت نامحدود ما را از برکات انرژی هسته‌ای محروم کرد نه تنها کلمه‌ای نگفتند، بلکه دائم در ستایش سراب برجام مدیحه‌سرایی کردند.نیکنام
دستگاه قضایی نسبت به واردات گندم و... توسط برخی اصلاح‌طلبان پرمدعا ورود کند. با وجود خودکفایی و مشکلات بخش کشاورزی، چه کسانی اجازه واردات به این افراد داده‌اند؟!وحیدی و 2842---0910
قیمت شیر کیسه پلاستیکی 3000 تومانی به 4500 تومان
افزایش یافته از سوی دیگر خانه‌ای که سال گذشته اجاره آن
13 
میلیون رهن و 300 هزار تومان اجاره بوده امسال 70 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره شده است. دولت آقای روحانی کشور را شبیه کشورهای جنگ‌زده کرده است!
5072---0918
بعضی هنرپیشه‌های سینما و تلویزیون که در فیلم و سریال نقش‌های منفی را بازی می‌کنند در خارج از فیلم یعنی در فضای اجتماع هم با همان نقش‌های منفی ظاهر می‌شوند در حالیکه نباید اجازه بدهند توسط اربابان قدرت و ثروت با پول به بازی گرفته شوند و از آنان استفاده ابزاری بشود.
8495---0911
 * 
پس از 4 ماه ثبت‌نام و انتظار دریافت وام ازدواج، حالا اعلام می‌کنند که باید قبل از دریافت وام ازدواج یک سال شاغل باشید و درآمدتان هم بالای 4 میلیون تومان باشد! این یعنی جوانان تن به ازدواج ندهید و دل به وام بانک‌ها خوش نکنید! پس از 4 ماه اتلاف وقت و چشم‌انتظاری انصراف خود را از دریافت وام دادم. چرا از ابتدا در سامانه شرایط دریافت وام اعلام نمی‌کنند که جوانان ابتدای زندگی این همه وقت خود را تلف نکنند از دستگاه‌های نظارتی به ویژه مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود برای تسهیل دریافت وام ازدواج این موانع را از جلوی پای جوانان بردارند.حسین نیازی
با توجه به افزایش قیمت اکثر اجناس مورد نیز مردم، طی حدود 10 سال که از آغاز پرداخت یارانه‌ها سپری شده، هیچ‌گونه افزایشی را مشاهده نمی‌کنیم. از مجلس و دولت درخواست می‌شود برای افزایش مبلغ یارانه‌ها و اجرای کالابرگ تدبیری نمایند تا فشار بر قشر ضعیف و کم‌درآمد و بی‌درآمد کاهش یابد.
0685---0916
بسیاری از صنایع دستی بی‌نظیر ایرانی متاسفانه تا به حال ثبت جهانی نشده‌اند و امروز جریان‌هایی در اطراف کشورمان درصددند تا آنها را به نام خود مصادره نمایند. از مسئولین امر انتظار می‌رود نگذارند زحمات گذشتگان در خلق این آثار در کشورمان هدر رود!
9915---0914
ابتدای سال 98 اقدام به پیش‌خرید خودرو پژو 206 کردم. قرار بود پایان تیرماه 99 ماشین را تحویل بدهند نه تنها خبری از تحویل نیست بلکه 20 میلیون تومان هم گران کرده‌اند. در حالی که افراد شرکت داده شده در قرعه‌کشی فقط مدت 3 ماه در انتظار می‌مانند و خودرو را با 20 میلیون تومان ارزانتر تحویل می‌گیرند.
5385---0912
مددجوی 55 ساله و تحت پوشش بهزیستی در شهر اصفهان هستم. مدت 6 ماه است که برای گرفتن مقداری کمک به منظور تعمیر سقف خانه‌ام به بهزیستی مراجعه می‌کنم ولی مساعدت نمی‌کنند. مدتی پیش سقف خانه روی بنده خراب شد و سخت مجروح شده‌ام.
2162---0902
شهرستان میناب در استان هرمزگان به رغم اینکه دارای 100 روستا و چند شهر و بخش است ولی متاسفانه فقط یک شعبه حقوقی با یک قاضی برای رسیدگی به دعاوی در این شهر وجود دارد. جلوی دادسرای این شهر یک سایبان نیست که مراجعین از شدت گرما به زیر آن پناه ببرند و کمتر اذیت بشوند.
9149---0910