پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 7 مرداد - 99
پیامک های ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگان
این که آمریکا برای هواپیمای مسافربری ایران آن هم بر فراز خاک یک کشور جنگ‌زده منطقه مزاحمت ایجاد می‌کند نشان می‌دهد خیلی بیچاره شده و با این کار فاقد ارزش نظامی ثابت شد از عهده درگیری با نیروهای نظامی ما برنمی‌آید.
8853---0912
چرا سلبریتی‌ها علیه آمریکا که با دو جنگنده خود برای هموطنان آن‌ها در آسمان کشور سوریه مزاحمت ایجاد کرده و موجب زخمی شدن آنان شدند توئیت نمی‌زنند؟ خودشان را به چند نخ سیگار فروخته‌اند؟
7345---0912
اصلاح‌طلبان با شکستی که خورده‌‌اند امید به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و روی کارآمدن بایدن نامزد این حزب دوخته‌اند در حالی که سگ زرد برادر شغال است و هر دو حزب نابودی ایران را دنبال می‌کنند. شاهد خیلی آشکار همین نظرات اخیر بایدن درباره ایران است.
8688---0938
اصلاح‌طلبان طوری از مجلس یازدهم سخن می‌گویند که انگار باید غول چراغ جادو ‌باشد و قرار است آرزوهای اقتصادی بر باد داده مجلس دهم و دولت تدبیر را یک شبه تحقق بخشد.
8688---0938
تخریب مجلس نوپای یازدهم توسط اصلاح‌طلبان و روزنامه جمهوری اسلامی نشان می‌دهد افراد و جریان شکست خورده در انتخابات بدجوری به سوز و گداز  افتاده‌اند ولی باید تحمل شکست را داشته باشند و به خواست مردم احترام بگذارند. با فتنه‌گری به جایی نخواهند رسید بلکه بیشتر رسوا می‌شوند.
1382---0915
مجلس انقلابی، با انتخاب فردی از نسل جدید انقلاب برای ریاست دیوان محاسبات، نشان‌ داد هدف‌گذاری‌های مهمی را برای اداره کشور دارد. پس هیاهوی خناسان نشان از ترس آن‌ها دارد. ضرب‌المثل معروف ایرانی که می‌گوید: تا چوب را برداری گربه دزد حساب کارش را می‌کند!
1382---0915
آقایی به نام محبعلی در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته اگر برجام به طور کامل از دست برود ایران با مخاطرات عظیمی مواجه می‌شود! لطف کنند چند مخاطره عظیم را نام ببرند. مگر برجام هنوز زنده است؟! اصلا امثال ایشان در چه فضایی سیر می‌کنند؟!
0049---0911
سناتور آمریکایی تت کروز آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را مانند اسلاف خود به گور خواهد برد. امام راحل و امام حاضرمان فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و روز به روز شاهد بالندگی نظام هستیم و صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا را می‌شنویم.
2907---0912 
و 7250---0919
حال که به لطف اهل‌بیت ان‌شاءا... قرار است مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در کشور با رعایت پروتکل‌های ویژه‌ای اقامه شود لازم است تمام عزیزان که در مراسم‌ها شرکت می‌نمایند با حفظ فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع گسترش ویروس منحوس کرونا شوند و ان‌شاءا... تا پایان محرم و صفر حتی یک نفر عزادار به خاطر شرکت در مراسم عزاداری به این بیماری مبتلا نشود.نادری
با ویروس کرونا باید زندگی کرد و به سمت مدیریت آن رفت نه اینکه همه مراسم‌های مذهبی و دینی تعطیل بشوند چه بسا دشمنان با ساخت و شیوع این ویروس، هدفشان کنار گذاشتن معنویت از اجتماعات بشری باشد.
3107---0902
طی 8 سال اخیر با کمال تاسف آمار ازدواج 40 درصد کاهش داشته است! یکی از علل اصلی این کاهش هزینه کمرشکن مسکن و اجاره‌بهاست. بزرگ‌ترین خیانت را آن وزیر نالایق راه و شهرسازی سابق به جوانان کرد. دستگاه قضایی نباید به سادگی از جرم ترک فعل فاجعه‌بار آخوندی بگذرد.
8688---0938 
و 6960---0936
*
حل نشدن مسائل نیشکر هفت‌تپه ریشه در سنگ‌اندازی‌های جریان نفوذی در دولت دارد. گویا تلاش می‌شود که با نگه‌داشتن استخوان لای زخم برای بهره‌برداری دشمنان خارجی بهانه درست کنند.
3107---0902
وزارت علوم برگزاری آزمون دانشگاه در مقاطع لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری را یا به آبان ماه موکول کند یا پذیرش دانشجو بر اساس نمرات دروس در مقاطع قبل دانشجویان باشد.
3660---0915
وقتی با موج دوم شیوع ویروس کرونا مواجه شده‌ایم و هر روز تعداد زیادی کشته می‌شوند چرا وزارت بهداشت اصرار به برگزاری کنکور در مردادماه دارد و در تصمیم خود تجدیدنظر نمی‌کند؟
3660-----0915
شبکه دو سیما هر شب مخاطبین خود را تشویق به مسافرت به کیش می‌کند. در ضمن وضعیت جزیره از جهت ویروس کرونا سفید اعلام می‌شود. در حالی که وزارت بهداشت مردم را از سفر برحذر می‌دارد. مردم حرف چه کسی را گوش کنند؟ چرا در بین دستگاه‌های حکومتی هماهنگی وجود ندارد؟
7352---0912
دولت در ادارات و دستگاه‌های زیرمجموعه کرونا را بهانه قرار داده و کارهای خیلی معمولی مراجعین را راه نمی‌اندازد. برای حذف پسوند از شناسنامه خود چندین ماه است که در رفت و آمد هستم.
5030----0914
ملت ایران دعا کنند مدت باقی مانده از این دولت ناکارآمد هر چه زودتر سپری شود. باید به فکر روی کار آمدن دولت وظیفه‌شناس و متعهد دارای تخصص بود که درد مردم را درک بکنند.
7451----0912
وزارت بهداشت که مرتب از فاصله‌گذاری اجتماعی سخن می‌گوید و اجتماعات و حتی مساجد را تعطیل کرده است. ولی در یک رفتار دوگانه که هم به ضرر پزشکان و هم ملت بزرگ ایران اسلامی است، تمام امتحانات قبولی در دستیاری تخصصی، قبولی دستیار تخصصی برای گواهینامه و بورد و قبولی آزمون‌های فوق‌تخصصی برای گواهینامه و بورد را به صورت حضوری در تهران برگزار می‌کند؟! آیا در این شرایط امکان برگزاری آزمون در سال 1400 میسر نبود.دکتر مهدوی
دانشگاه شیراز هم مثل سایر دانشگاه‌ها آزمون‌های «بسندگی زبان انگلیسی» را در سایر دانشگاه‌های مورد تائید وزارت علوم مثل دانشگاه مشهد برگزار کند تا دانشجویان دختر در مقطع دکتری غیرپزشکی روزانه برای شرکت در این آزمون مجبور نباشند در این شرایط کرونایی برای شرکت در آزمون با توجه به تعطیلی خوابگاه‌ها از مشهد به شیراز سفر کنند و چند روز بدون خوابگاه سرگردان شوند و والدین‌شان نگران فرزندان خود باشند.
7417----0915
دو ماه دیگر سال تحصیلی دانش‌آموزان شروع خواهد شد دولت مانند سایر کشورها چند هفته قرنطینه شهرها را به اجراء‌ بگذارد تا مجبور نباشیم تاوان سنگین پرداخت بکنیم.
8853----0912
شرط تحویل مسکن ملی فرهنگیان سابقه 24 سال کار قرار داده شده و اخیرا شرط تاهل را هم بر آن افزوده‌اند. لذا تعداد قلیلی از کارکنان، به دلایل مختلف (فوت همسر و عدم اقبال به ازدواج) به رغم 27 سال سابقه خدمت از مسکن محروم شده‌اند به نظر می‌رسد عادلانه نباشد که به فردی با قریب 50 سال سن و 27 سال سابقه خدمت مسکن تعلق نگیرد. از مسئولین امر درخواست تجدیدنظر در تحویل مسکن ملی به فرهنگیان با سابقه 27 سال کار را دارم.حسینی- تربت حیدریه
بنگاه‌های معاملاتی به ویژه در مناطقی مثل پردیس به تعیین‌کننده قیمت‌های مسکن و یکی از علل افزایش بی‌رویه قیمت آن تبدیل شده‌اند. جا دارد دستگاه‌های نظارتی و مجلس و دستگاه قضایی وارد عمل شده و با متخلفین امر برخورد قهرآمیز نمایند. مسکن 62 متری 2 سال قبل 75 میلیون تومان بود ولی اکنون به بالای 500 میلیون تومان رسیده است.حشمت زمانیان- جانباز
*‌ 
این از عدالت به دور است که کارمند دولتی با حقوق ثابت و مزایای متعدد از سهام عدالت برخوردار باشد و کارگر روزمزد با این وضعیت بیکاری و تورم و گرانی از داشتن این سهام بی‌بهره باشد. شایسته است مجلس و دولت تدبیری برای این قشر اتخاذ نمایند.
1881----0937