نهاوند در وضعیت هشدار قرار گرفت

 نهاوند در وضعیت هشدار قرار گرفت  8 شهریور-99

فرماندار شهرستان نهاوند از تغییر وضعیت این شهرستان از زرد به هشدار به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.نهاوند در وضعیت هشدار قرار گرفت

مراد ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به خاطر بالا رفتن تعداد مبتلایان به کرونا، شهرستان نهاوند از وضعیت زرد به هشدار تغییر یافت و بر این اساس محدودیت‌هایی در سطح شهر برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا و به منظور پیشگیری از افزایش مجدد آن از امروز به مدت یک هفته، محدودیت‌های کرونایی در شهر نهاوند اعمال می‌شود گفت : متاسفانه به علت برداشته شدن برخی محدودیت‌ها، کاهش اقدامات پیشگیرانه، حضور گسترده مردم در  تجمع‌ها و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، نهاوند در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به تعطیلات ایام محرم و ورود مسافرانی از سایر شهرها به نهاوند از امروز به مدت یک هفته، محدودیت‌هایی در نهاوند اعمال می شود که تداوم آن بستگی به وضعیت کرونا در این شهرستان دارد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و کارکنان ادارات گفت: استفاده از ماسک در همه ادارات شهرستان، الزامی بوده و همه کارمندان باید از ماسک استفاده کنند و  عدم رعایت آن، به منزله غیبت است، ارائه خدمات به ارباب رجوع نیز منوط به زدن ماسک است.

ناصری تاکید کرد: اگر مردم نسبت به هشدارهای کرونایی بی تفاوت باشند ما نمی‌توانیم این ویروس را کنترل و ریشه کن کنیم بنابراین از مردم می خواهیم پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک، شست و شوی مداوم دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: همانگونه که مردم نهاوند توانستند با رعایت موارد بهداشتی وضعیت نهاوند را از قرمز به زرد تغییر دهند این بار نیز انتظار می‌رود با درک شرایط نسبت به حضور در تجمع غیر ضروری خودداری کرده و سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.