اسماعیلی: محدودسازی، راه‌حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست

اسماعیلی: محدودسازی، راه‌حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست7شهریور-99

سپاه پاسداران جنایتکار به خوبی می دانند در صورتی طرح مهندسی شان برای یک پایه کردن رژیم کودتایی ولایت فقیه با پشتیبانی رهبر ام الفساد خامنه ای رمال عملی می شود و همچون نظامیان  پاکستان  می توانند نقش کلیدی  در قدرت  ایفاکنند که پس از  اشغال مجلس ارتجاعی نهم و چشم انداز اشغال کرسی ریاست جمهوری 1400  می بایست برای پشتوانه طرح مهندسی شان  سیاست سرکوب و سانسور 41 ساله همراه با فضای امنیتی را تشدید کنند امازمانی این هدف شدنی می شود که تسلط کامل بر فضای مجازی داشته باشند . برای همین اطلاعات سپاه پاسداران جنایتکار از طریق ساماندهی فضای مجازی عواملش در مجلس ارتجاعی- کودتایی – نامشروع یازدهم را پیگیر این هدف فعال  کرده است.

اسماعیلی: محدودسازی، راه‌حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مخالفت خود با طرح برخی نمایندگان موسوم به سامان‌دهی فضای مجازی را اعلام کرد و گفت: محدودسازی، راه حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست.

به گزارش ایسنا، ولی اسماعیلی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «محدودسازی، راه حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست. با فیلترینگ مخالفم، اما قطعا مثل تمام خانواده‌های ایرانی نگران فضای بی‌دروپیکری هستم که فرزندانمان در آن وقت می‌گذرانند. فضای موجود، نتیجه کوتاهی وزارت ارتباطات در توسعه پیام‌رسان‌های داخلی و میدان دادن به خارجی‌هاست