مرعشی: اگر ولایت فقیه نبود ایران، امنیت و استقلال نداشت

مرعشی: اگر ولایت فقیه نبود ایران، امنیت و استقلال نداشت  6شهریور-99



 وابستگی  به ثروت وچشم دوختن به قدرت چقدر عاشقانش را پست و رذل و زبون ومجیز گوی و ستایش گر  دروغ گوی با بیان ادعای غیرواقعی می کند؟.چون  از این شفاف تر نمی شود  بطور علنی دروغ ووارونه گویی کرد که حسین مرعشی  برادر همسر رفسنجانی حذف شده  و در اوین بودن  مهدی فرزند همشیره اش کرده است با وجود این که سابقه زندانی در همین رژیم نامشروع  ضد مردمی ولایت فقیه دارد ولی اکنون  علنی  باا نکار  واقعیت  و جهت مخالف  معترضان فریاد زن مرگ بر دیکتاتور  و مرگ بر خامنه ای مدعی دروغ شده است که اگر ولایت فقیه نبود ایران امنیت و استقلال نداشت!!. عجیب که خجالت نکشیده که واژگان ایران و امنیت واستقلال را با خراطی کردن تهی از محتوای اصلی شان کرده است . چون نگفته است  ایران چگونه وطنی شده است  که نیمی از جمعیت کشور زنان از حق وحقوق مساوی با مردان  محروم اند وتبدیل به عنصر درجه دوم شده اند؟ همچنین  این چگونه  امنیتی است که رفسنجانی سوگلی خمینی شیاد به خاطر اینکه تمام عیار سر سپرده خامنه ای رمال نبود حذف گردید و قبل از حذف شدنش ابتدا دخترش فائزه و سپس مهدی روانه اوین  گردیدند ؟ حال بماند که چه برسر منتظری جانشین 10 آله خمینی شیاد و برادر دامادش آورده  شد و با دار ودسته نهضت آزادی چگونه رفتارشد و....؟ مهمتر این چگونه استقلالی است  که حاکمان خائنان وطن فروش بیش از 41 سال است که  چوب حراج برمنابع ملی کشور زده و چپ وراست التماس کنان باج های کلان به  روس های فرصت طلب وچینی های باج خور داده می شود . طوریکه  این سیاست خائنانه وطن فروشانه موجب موج اعتراضی  ایرانیان در فضای مجازی  علیه خائنان وطن فروش   با ادعای استقلال طبی برپا شده است؟

سخنگوی حزب‌ کارگزاران تصریح کرد اگر ولایت‌فقیه نبود، امنیت کشور در منطقه پرآشوب حفظ نمی‌شد.
حسین مرعشی در گفت‌وگو با روزنامه همشهری، با بیان این که نظراتش تفاوت‌هایی با اصلاح‌طلبان دارد، افزود: در جمهوری اسلامی در کلان نظام و در رهبری نظام سیستمی به نام ولایت‌فقیه مستقر است. پیش از هر چیزی دوستان اصلاح طلب امروزی ما در دوران امام این سیستم را مستقر کردند و دوستان اصولگرایمان نیز در این 30 سال اخیر بعد از رهبری حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای این سیستم را تقویت کردند.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای استقرار ولایت‌فقیه در کشور امنیت ایران است، یعنی واقعا اگر قدرتی به نام ولایت‌فقیه و هدایت‌های ولایت فقیه نبود ما نمی‌توانسیم در منطقه‌ای که بسیار متشنج است، به حفظ تمامیت ارزی و امنیت ایران امیدوار و مطمئن باشیم. یک دستاورد دیگر، در حوزه سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایران حفظ استقلال ایران است؛ یعنی از نقطه‌ای که روزگاری سران پیروز جنگ جهانی دوم می‌آمدند در کنفرانس ایران می‌نشستند، پادشاه ایران را تبعید می‌کردند و باید سیاستمداری مثل فروغی پیدا می‌شد تا رایزنی کند و محمدرضا را به جای پدر بنشاند - آن هم با خفت بی‌سابقه‌ای که کف ماشین پنهانش می‌کردند تا به دور از چشم مأموران انگلیسی برای سوگند به مجلس برود- به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید ایران می‌خواهد در انتخابات آمریکا دخالت کند! این استقلال ایران مرهون یک قدرت مرکزی به نام ولایت‌فقیه است.
مرعشی همچنین گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که ما باید به‌دنبالش باشیم این است که آیا می‌توانیم مسائلمان را با بالاترین سطح رهبری نظام هماهنگ کنیم؟ اگر هماهنگ کنیم می‌توانیم موفق باشیم.