زلزله ۴.۳ ریشتری دامغان را لرزاند

زلزله ۴.۳ ریشتری دامغان را لرزاند/ خسارتی گزارش نشده است9 شهریور-99

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله ۴.۳ ریشتری شب گذشته دامغان را لرزاند؛ اما هنوز خسارتی از این زمین‌لرزه دریافت نشده است.

زلزله ۴.۳ ریشتری دامغان را لرزاند/ خسارتی گزارش نشده است

ایرج رئیسیان دقایقی پیش در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی، زمین‏‌لرزه‌ای حوالی دامغان از توابع استان سمنان را لرزانده است.

وی ادامه داد: این زمین‌‏لرزه در ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه شب گذشته به وقت محلی با بزرگای ۴.۳ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: این زمین‌لرزه در موقعیت جغرافیایی با عرض شمالی ۳۶.۱۸ درجه و طول شرقی ۵۴.۲۷ درجه ثبت شده است.

رئیسیان با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است، گفت: این زلزله در هفت کیلومتری دامغان، ۲۸ کیلومتری دیباج و ۴۷کیلومتری مجن رخ داده است.

خسارتی گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در ادامه گفت: بنا بر گزارشی که از فرمانداری دامغان گرفته‌ایم، تاکنون خسارتی از این زلزله دریافت نشده است و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیسیان تصریح کرد: تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند و گزارش‌های تکمیلی به‌زودی ارائه می‌شود.

اعزام تیم‌های ارزیاب به شمال دامغان

فرماندار شهرستان دامغان نیز گفت: تا این لحظه، خسارتی از زلزله شمال دامغان گزارش نشده است.

علی‌اصغر مجد افزود: هم‌اکنون بخشداری مرکزی دامغان، هلال‌احمر و اورژانس این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند و این زلزله را مردم شمال دامغان هم احساس کردند.