استاندار: ادارات استان مرکزی به مدت یک هفته دورکار شدند

استاندار: ادارات استان مرکزی به مدت یک هفته دورکار شدند11 مهر -99

استاندار: ادارات استان مرکزی به مدت یک هفته دورکار شدند

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از شنبه دوازدهم مهرماه به مدت یک هفته شامل دورکاری می‌شوند.

سیدعلی آقازاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بنا بر تصمیم ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی، یک سوم شمار کارمندان دستگاه های اجرایی و ادارات شامل دورکاری می‌شوند و دو سوم کارکنان نیز روزانه در سرکار حاضر خواهند بود.

وی ادامه داد: مدارس استان مرکزی در همه مقاطع به مدت یک هفته تعطیل و آموزگاران و شاغلانِ مدارس نیز در سر کار حاضر نخواهند شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در خصوص تعطیلی یا ادامه کار دانشگاه‌های استان مرکزی و سایر بخش‌ها نیز روز دوازدهم مهرماه در نشستی تصمیم‌گیری خواهد شد.

آقازاده بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان و امدادی نیز مثل سنوات قبل در سرکار حضور خواهند داشت و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس با ابتلای ۲۶۲ نفر دیگر از شهروندان استان مرکزی در شبانه روز منتهی به ظهردیروز، مجموع مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع آن به ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر رسید.
براساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، از تعداد ۲۶۲ مورد جدید در استان ۳۹ مورد این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.
براساس اعلام دکتر محمد جمالیان، ۲۲۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.