دادستان کل کشور: به زودی به پرونده و ابعاد ترور شهید فخری زاده رسیدگی خواهد شد

دادستان کل کشور: به زودی به پرونده و ابعاد ترور شهید فخری زاده رسیدگی خواهد شد 12-آذر-99

ادامه موضع گیری های تناقض آمیز پیرامون ترور مشکوک فخری زاده همچنان ادامه دارد .چون وزارت اطلاعات افشا کرده است یک هفته قبل از ترور فخری زاده هشدار امنیتی داده بود چون  مسئولیت حفاظت فخری زاده برعهده  پاسداران جنایتکار بوده است  . از طرف دیگر پاسداران جنایتکار مدعی شده اند که ترور  با شلیک از فاصله 150 متری ازسوی یک  سلاح خودکار یک نیسان بدون راننده  انجام گرفت که سپس به اسراییل نسبت داده  شد وسپس نیسان منفجر گردید تاردی بر جای نماند . اکنون آخوند محمد جعفر منتظری  دادستان کل مأمور شده است تاا دامه سناریوی تناقض آمیز را دنبال کند چون هنوز متهمی دستگیر نشده وی وعده به زودی رسیدگی  پرونده وابعاد ترور فخری زاده  راداده است.
دادستان کل کشور: به زودی به پرونده و ابعاد ترور شهید فخری زاده رسیدگی خواهد شد

دادستان کل کشور گفت: در مجموعه قوه قضاییه با دستور ریاست قوه قضاییه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور شهید فخری زاده در ابعاد ملی و بین المللی رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دادستانی کل کشور اعلام کرد:

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در منزل شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان حاضر شد و با خانواده معظم آن شهید دیدار کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و دانشمند هسته‌ای، از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر و اجر را مسئلت کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضایی ترور شهید فخری زاده تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دست پلید استکبار به سرکردگی آمریکا و با هدایت رژیم منحوس صهیونیستی در این حادثه کاملا نمایان است، خاطرنشان کرد: در مجموعه قوه قضاییه با دستور ریاست قوه قضاییه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور این شهید بزرگوار در ابعاد ملی و بین المللی رسیدگی خواهد شد.