هشدار درباره بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های تلویزیونی

 هشدار درباره بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های تلویزیونی  11-بهمن-99

برای روضه خوانان منبری سابق که منبع اصلی کسب درآمد وتأمین هزینه امور معیشتی شان منبر و روضه  ومساحد سوگواری و حضور در گورستان ها هنگام کفن ودفن و ادای نمازمیت بوده است .  42 سال است که این جماعت حاکم شده اند وگزمکان گوناگون موازی کار مسلح نظامی و شبه نظامی و اطلاعاتی و امنیتی در اختیار و خدمت خود دارند . مهمتراینکه برای این مرده پرستان ضدآزادی و عدالت وزندگی ومدافع تبعیض حاکم  جنگ خانمانسوز 8 ساله ایران و عراق  برای شان موهبت الهی بوده است . بنابراین برای بهره مندی از این موهبت  جنگ بادشمن به جای درون خانه در برون مرز دنبال می کنند . مهمتر اینکه اکنون  بیش از یک سال است که  کرونا همان نقش  موازی موهبت الهی جنگ برای شان دارد . برای همین به جای اینکه تلاش برای رعایت پروتکل های بهداشتی برای مهار کرونا کنند برعکس  بی توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می شود که  مربوط  به نهادهای دولتی به خصوص نهادهای  حکومتی  می شود که زیر کنترل رهبر انتصابی ولی فقیه قار دارند  که همچون حوزه های علمیه و شهرهای مذهبی  قم ومشهد و همایش ورزمایش  های  نظامی - موشکی - استخوان مرده چرخانی جنگ  پاسداران جنایتکار و زائده اش بسیج و تجمعات نمازجمعه ها و حضور در صداوسیمای میلی ضدمذملی می باشند که حال هشدار داده شده پروتکل های بهداشتی در صدا وسیمای  میلی ضد ملی اجران می گردد.

مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو فوتبالیست ایرانی که پس از شرکت در یک برنامه تلویزیونی خبر ابتلای آنها به کرونا منتشر شد

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، فوتبالیست ایرانی، بر اثر ابتلا به کرونا، درباره احتمال ابتلا و حتی مرگ سایر چهره‌های شناخته‌شده به ویژه در حوزه فیلم و سریال هشدار داد.

حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و پزشک اورژانس، در توییتی نوشت: «مهرداد میناوند آخرین نخواهد بود، روی استودیوهای ضبط برنامه و تهیه فیلم و سریال نظارت چندانی نیست.»

آقای کرمانپور روایت کرده: «من خود در چندین برنامه شرکت کرده و ملاحظه کرده‌ام. برای این عزیزان موضوع چندان جدی نیست. ماسک‌ها به صورت موثر زده نمی‌شود، فاصله رعایت نمی‌شود و تهویه هم مناسب نیست.»


مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو چهره مطرح فوتبال در ایران، ۲۳ دی مهمان ویژه‌برنامه باشگاه پرسپولیس برای دربی بودند و مسابقه را در استودیوی برنامه تماشا کردند.

آن ‌طور که وب‌سایت خبرآنلاین نوشته: «در جریان تماشای بازی ظاهرا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشده و زمینه‌ساز انتقال بیماری شده است.»

این وب‌سایت می‌افزاید: «به نظر می‌رسد مهرداد پیش از برنامه کرونا داشته و در روزهای بعدی علائم اولیه خودش را نشان می‌دهد و او با دکتر... تماس می‌گیرد و به میناوند توصیه می‌شود که حتما به بیمارستان مراجعه کند و سی‌تی اسکن بدهد اما او چندان شرایط را جدی نگرفته و اقدامات درمانی لازم را انجام نمی‌دهد.»

این گزارش حاکی است آقای میناوند به علت مراجعه دیرهنگام به بیمارستان و درگیر شدن «۸۰ درصد» از ریه‌هایش، جان خود را از دست می‌دهد، اما علی انصاریان به علت مراجعه زودتر در شرایط بهتری به سر می‌برد.

با این حال از وضعیت جسمی انصاریان نیز گزارش‌های ضدونقیضی منتشر شده و هنوز وضعیت جسمانی وی مشخص نیست.

در همین حال پرویز پرستویی، بازیگر نیز از بستری شدن گوهر خیراندیش، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران در بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا خبر داده است.

پیش از این علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با عملیلات کرونا در تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صدا و سیما درخواست کرده بود که با توجه به شیوع کرونا، هرچه سریع‌تر نسبت به توقف پروژه‌های سینمایی اقدام کنند؛ درخواستی که با واکنش تند برخی از هنرمندان و فیلمسازان روبه‌رو شد.

از زمان شیوع کرونا در ایران، شماری از چهره‌های مشهور سینمایی و ورزشی جان خود را از دست داده‌اند.

محسن باوی، خسرو سینایی، کامبوزیا پرتوی، چنگیز جلیلوند و اکبر عالمی از آن جمله‌اند.

شمار بسیار بیشتری نیز به کرونا مبتلا شدند، اما جان سالم به در بردند.

با استفاده از توئیتر، خبرآنلاین و رادیوفردا/ ب. ب./ ف. دو.