پیامک های دروغ و ساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه کیهان 12 اردیبهشت - 1400

پیامک های دروغ و ساختگی  اوین نامه کیهان و خوانندگان

* تمایل قاتلی چون بن‌سلمان خبیث به عادی‌سازی روابط با کشورمان نتیجه درایت رهبر معظم انقلاب و مقاومت میدانی مردم انقلابی ایران است نه دیپلماسی التماسی و پوسیده و سردرگم دولتمردان!
سیدمجتبی مداین- تبریز
*
می‌گویند متن برجام را ما آماده کردیم پس شما بودید که به جای لغو تحریم‌ها، تعلیق تحریم‌ها را نوشتید؟!
جاوید تهرانی- نوشهر
*
انتخابات پیش‌رو یک آزمایش بزرگ برای ملت ایران است. امیدوارم هم شورای نگهبان و هم مردم در انتخاب افراد دقت نمایند تا با انتخاب یک رئیس‌جمهور جهادی و انقلابی خرابی‌های 8 سال اخیر را جبران کند و انقلاب را به پیش ببرد. یک رئیس‌جمهور با مشی اشرافی و دارای ویلای دو هزار متری در منطقه گران تهران کی می‌تواند حلال مشکلات مردم دردکشیده باشد!
شکیبا
*
ان‌شاءا... ملت پس از بررسی سوابق و عملکرد کاندیداها با تصمیم درست و انتخاب مدیر توانمند و جهادی مشکل این 8 سال توقف و عقب‌نشینی کشور را جبران کنند. ما مردم باید مواظب وسوسه خناسان باشیم مبادا دوباره بخواهند ما را بفریبند!
8712---0912
*
ماجرای دروغ دستکاری کردن ارقام بودجه مجلس و هیاهو برای آن توسط عوامل دشمن جنگ روانی علیه جبهه انقلاب است. دشمنان در درجه اول رئیس انقلابی مجلس را نشانه گرفته‌اند و سپس به دنبال تخریب مجلس در اذهان مردم هستند و همه این توطئه‌ها با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات 1400 صورت می‌گیرد.
6158---0936
*
به نظرم به جای تیتر، «فایل صوتی لو رفته از ظریف» بهتر است بنویسیم، «ظریف لو رفته در فایل صوتی
1800---0902
*
به دولتمردان بی‌تعهد و بی‌تقوی باید گفت چرا داغ ملت را با جسارت به خون شهید سلیمانی تازه کردند. خلاف‌گویی‌های ظریف علیه مرد میدان و انتشار این اظهارات او مثل این بود که سردار دل‌ها را بار دیگر ترور کرده باشند.
9112---0905
*
آقای جهانگیری گفته برای کاندیدا شدن با بزرگان مشورت خواهم کرد! مشورت نمی‌خواهد  شما 8 سال در جلسه امتحان بوده‌اید و نتیجه‌ امتحان را هم خرداد می‌دهند کمی صبر کنید مردم کارنامه شما را می‌دهند؟!
8857---0992
*
کسی گفت چرا گردن شتر کج است جواب دادند کجای شتر راست و میزان است که گردنش باشد. حال حکایت ترکیب ناهمگون دولت آقای روحانی شده که بیرون درز پیدا کردن مصاحبه صوتی ظریف وزیر خارجه یکی از خروجی‌های این ناهمگونی و ترکیب ناموزون دولت است.
91112---0905
*
عوامل دشمن به دنبال گرفتن مصاحبه‌های تشنج‌زا از مسئولین کشور هستند تا با تشویش اذهان جامعه از این راه مشکلات مردم روی زمین بماند. همه مسئولان و مدیران نظام باید هوشیار باشند در چنین دامی نیفتند و موجب صدمه و آسیب به کشور نشوند.
3107---0902
*
حضرت آقا اشاره فرمودند که تیم مذاکره‌کننده به من گفتند ما نتوانستیم از خطوط قرمز عبور نکنیم! ولی آنها از خطوط قرمز عبور کردند تا به هر شکل ممکن توافق انجام شود که دشمن نیز ادعا کرد با شمشیر غلاف شده توانستیم به خواسته خود برسیم چرا که ایران را در رسیدن به توافق مثل فروشنده نیازمند و بدهکار می‌دیدیم! واقعا کسانی که باز هم ادعا می‌کنند که تمام توافق‌های برجام و وین با اجازه رهبری انجام شد و می‌شود از حداقل‌های صداقت بی‌بهره‌اند.
5612---0912
*
آقای عراقچی می‌گوید طرفین گفت‌وگو زمانی را برای اقدام مشخص کرده‌اند! آقای عراقچی! اقدام مشخص است لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی! بنابراین هیچ گروه و شخصی نمی‌تواند زمانی برای اقدام ایران مشخص کند. لطفا با الفاظ بازی نکنید!
دولابی
*
درز دادن فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف به بیرون، پروژه اصلاح‌طلبان برای دوقطبی‌سازی جامعه در انتخابات و جذب آراء قشر خاکستری جامعه برای به قدرت رساندن نامزد این جریان می‌باشد.
6273---0912
*
بدخواهان سردار دل‌ها بدانند، حاج‌قاسم در قلوب همه ملت آزادی‌خواه جای دارد عده‌ای با مطامع سیاسی و انتخاباتی به این کارهای پست و رذالت‌آمیز دست نزنند.
محمدی
*
اُف بر دنیا که افراد قدرت‌طلب برای چند روز دنیای راحت به خون شهدای مقاومت که امنیت امروز کشور را مدیون آنان هستیم خیانت می‌کنند. دنیاطلبی آنان سیری‌ناپذیر است و مدام حقایق را وارونه جلوه می‌دهند. آنان بدانند که لذت‌هایشان در این دنیا ناپایدار است و همه راه ابدیت را در پیش روی خود داریم.
0097---0919
*
بعضی از مطبوعات در مورد ارزان شدن مسکن تیتر زده بودند می‌خواهم عرض کنم با افزایش 40 درصدی تعرفه نظام مهندسی و 300 درصدی عوارض شهرداری چگونه می‌توان باور کرد که قیمت مسکن پایین بیاید؟
9580---0919
*
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در اکثر شهرهای کشور و جان‌باختن صدها هم‌وطن مسئولین امر با قهوه‌خانه‌هاو مراکز قلیان و دود و دم آلوده‌کننده ریه‌ها با جدیت و قاطعیت بیشتر برخورد و آنها را پلمب نمایند.
محمود بلیغیان
*
وقتی تخفیف بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو قابل انتقال است چرا آن را به راننده خودرو اختصاص نمی‌دهند؟!
8495---0911
*
حقوق معلمان خرید خدمت آموزش و پرورش شهر مقدس مشهد با داشتن مدرک کارشناسی ارشد یک میلیون و 700 هزار تومان است که آن هم با تاخیر دو ماهه به آنان پرداخت می‌شود. چرا؟
6149---0933
*
اگر بنیاد شهید استان خراسان رضوی به فکر اشتغال فرزندان جانبازان بالای 50 درصد بود امروز آنها را به کارآفرینی هدایت نمی‌کردند! ان‌شاءالله در دولت جدید این مشکلات جوانان مرتفع شود.
9286---0915