پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه  کیهان 11- اردیبهشت - 1400

پیامک های ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگان

* کسانی که بخواهند منزلت شهید سلیمانی را خدشه‌دار کنند کور خوانده‌اند. مثل این است که خاک بر آفتاب پاشیده باشند دست غرب گداها برای مردم رو شده و توسط مردم در انتخابات خرداد ماه کنار گذاشته خواهند شد. انشاءالله.
2274---0921
*
آقای ظریف سه ساعت آسمان و ریسمان بافت که دیپلماسی فدای میدان شده! فرزند بصیر سردار دلها پاسخ زینب‌وار داد و زیر عکس دست مطهر قطع شده سردار نوشت: هزینه میدان برای دیپلماسی! راستی آن سکه‌های دریافتی هم از فدا شدن دستگاه دیپلماسی برای میدان به دست آمد؟!
0312---0939
*
سلام بر حاج قاسم عزیز که یادش همچون یاد یاران امام حسین(علیه‌السلام) است که کهنه نخواهد شد. شرم و رسوایی نصیب کسانی است که خواستند بر این چهره تابناک خاک بپاشند.
3453---0992
*
با انتشار این فایل صوتی حالا معلوم می‌شود که چرا ظریف بعد از دو هفته که از شهادت سردار شهید سلیمانی سپری شد، پیشنهاد مذاکره با آمریکا یعنی قاتل سردار شهید سلیمانی را داد؟!
3170---0911
*
پروژه مصاحبه‌سازی و درز دادن آن به بیرون از سوی اصلاح‌طلبان در دولت برای مهندسی کردن انتخابات را باید به ناکامی برجام هسته‌ای آنها اضافه کرد و هر دو را برای تدریس در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان گنجاند.
0214---0937
*
آقای ظریف! کارنامه پر از «هیچ» را با صدها فایل صوتی هم نمی‌توان پر کرد!
4190---0917
*
آقای ظریف در مصاحبه پر مسئله خود سال 94 را شروع قدرت میدان جمهوری اسلامی ایران ذکر کرده. در حالی که تعدادی از شهدای مدافع حرم تاریخ شهادتشان بین سالهای 92 تا 94 است. غرض اینکه ایشان به عنوان مسئول دیپلماسی کشور فاقد اطلاعات اولیه صحیح است فلذا وقتی داده‌های او غلط است از کار خود هم نتیجه نمی‌گیرد و به خطا می‌رود.
صباغیان
*
تعریف و تمجیدهای روز چهارشنبه گذشته رئیس‌جمهور از سردار شهید سلیمانی در جلسه هیئت دولت کلیشه‌ای و ناگزیر بود. مهم گام برداشتن در جهت اهداف و آرمان‌های بزرگ این شهید والامقام یعنی خدمت صادقانه به مردم و نظام است که متأسفانه در این قسمت پای دولت می‌لنگد و اگر ضرری نرساند خدمتی نمی‌کند.
علیمردانی
*
دیپلمات جمهوری اسلامی ایران باید انقلابی باشد تا بتواند مأموریت خود را انجام دهد. آقای ظریف عدم موفقیت خود را که از غیر انقلابی بودن او ناشی می‌شود به پای مواضع انقلابی شهید سلیمانی نوشت و ناجوانمردانه در حق این مرد میدان جفا کرد.
2770---0912
*
انتشار فایل صوتی نشان می‌دهد که چه جریانی شهید سلیمانی را مانع فروش آسان استقلال، عزت و امنیت ایران می‌دیدند.
0594---0912
*
رئيس دولت فتنه‌گر اصلاحات که به باغی انقلاب و آقای تکرار معروف است در نامه‌ای به دکتر ظریف،‌ عمرو عاص‌گونه با استناد به آیاتی که خطاب به حضرت ابراهیم(علیه‌السلام) است که ما پس از این همه رنج و مصیبت که از آتش سربلند بیرون آمدی تو را به مقام امامت رساندیم. وی را با کمال وقاحت و تفسیر به رای با حضرت ابراهیم(علیه‌السلام) مقایسه می‌کند! ما از حضرت ابراهیم به خاطر این نسبت‌های ناروا عذرخواهی می‌کنیم!
1298---0912
و 3949---0912
*
انتشار پیام صوتی در نزدیکی انتخابات این پیام را به آمریکا مخابره می‌کند که اگر ما در انتخابات بار دیگر پیروز شویم برجام 2 و 3 را رقم خواهیم زد!
4190---0917
*
آقای ربیعی گفتند؛ منتظریم تا ظریف از سفر خارجی بیاید و توضیح دهد فایل مصاحبه چگونه پخش شده است. آقای ربیعی! جرم اصلی اتهامات نارواست که به قهرمان ملی نسبت داده شده است. ظریف باید پاسخگوی این نسبت‌های ناجوانمردانه‌ای باشد که به حاج‌قاسم داده است. لطفا آدرس غلط ندهید و مردم را دنبال نخودسیاه نفرستید!
سیدطباطبایی
*
صحبت‌های ظریف در مصاحبه لو رفته ایشان حرف دل مدعیان اصلاحات است که از دهان وزیر خارجه بیرون آمده این جماعت اگر فرصت پیدا کنند می‌خواهند طومار انقلاب را در هم بپیچند!
3926---0912
*
کسی که به‌عنوان مسئول دیپلماسی کشور با صحبت‌های خود در جهت تخریب سردار دل‌ها قدم برمی‌دارد و خدمات این مرد اسطوره‌ای را نادیده می‌گیرد، چگونه می‌تواند از حقوق ملت در عرصه بین‌الملل دفاع کند. خودمان را نباید گول بزنیم ما از حسن‌ظن‌های بی‌مورد ضربه خورده و می‌خوریم.
8612---0912
*
باید افسوس خورد که دولت با بی‌عملی و بی‌تدبیری‌های خود به‌وسیله اثربخشی تحریم‌های آمریکا در زندگی مردم تبدیل شده است. دولت اگر تدبیر داشت و پای کار می‌آمد تحریم‌ها به راحتی بی‌تاثیر می‌شد، مشکل مردم دولت ناکارآمد است.
8161---0917
*
حرف روشن و قطعی نظام در بحث بازگشت آمریکا به برجام، لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی جمهوری اسلامی است. این یک موقعیت دوسر برد برای کشورمان ایجاد کرده است که در صورت دل‌خوش کردن به وعده آبنبات چوبی غرب بدعهد آن را از دست می‌دهیم. ملت این دوستان نادان پرمدعا را که در زمین دشمن بازی می‌کنند و منافع ملی را فدای مطامع انتخاباتی می‌کنند، نمی‌بخشد.
2292---0905
*
تصور این است که تیم مذاکره‌کننده مطابق دستوری که دولت به آنها داده مجبورند مذاکرات را تا انتخابات به حالت کج‌دار و مریز ادامه بدهند. دلیل آن هم این است که آمریکایی‌ها همان شروع مذاکرات آب پاکی را روی دست مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ریختند و گفتند راه طولانی در پیش است.
8712---0912
*
همان افراد نانجیبی که به دشمن نامه نوشتند و خواستند ایران را تحریم کند امروز برای لغو تحریم‌ها سر و دست می‌شکنند. متاسفانه از سیاسی‌کاری‌های زشت خود خجالت نمی‌کشند انگار نه انگار که به هم‌وطنان خود خیانت بزرگی کرده‌اند.
1006---0912
*
در خبرها آمده بود رکورد مصرف آب در تهران با رسیدن میزان مصرف به 3/4 میلیون مترمکعب در روز شکسته شد. عرض می‌کنم با این وضعیت چرا اجازه می‌دهند مجتمع‌های مسکونی در بالای شهر با استخر و سونا و جکوزی اختصاصی ساخته بشود و شهروندان تهرانی مشکل پیدا کنند.
0046---0912
*
دلیل اصلی کمبود بعضی از اقلام و ارزاق و همچنین گرانی میوه در بازار لج‌بازی آقای رئیس‌جمهور می‌باشد که وزارت جهاد کشاورزی را خلع سلاح کرده و تمام تصمیمات را در وزارت صمت متمرکز کرده است. این وزارتخانه نیز از خود سلب مسئولیت می‌کند، در نتیجه تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا همه سرگردان و بلاتکلیف شده‌اند.
4470---0912