بستری های کرونایی یزد به 487 بیمار افزایش یافت

 بستری های کرونایی یزد به 487 بیمار افزایش یافت۱۰-تیر-۱۴۰۰

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از تداوم روند صعودی افزایش بستری های مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 93 بیمار کرونایی در آی سی یو یزد بستری هستند.بستری های کرونایی یزد به 487 بیمار افزایش یافت

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تدوام روند صعودی افزایش بستری بیماران کرونایی در این استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۸۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

وی افزود: از  تعداد کل بیماران بستری در استان یزد ۹۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند و این بیانگر لزوم رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی در این استان است.

دکتر سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان های ابرکوه، بافق، اردکان در وضعیت نارنجی ، شهرستان‌های بهاباد و اشکذر در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خطاب به شهروندان تأکید کرد: هم استانی‌ها باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در اولویت اجرایی خود قرار داده و از حضور در اجتماعات دورهمی های خانوادگی خودداری کنند.