روحانی: برای عیب و نقص‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم

 آخرین جلسه‌ دولت دوازدهم

روحانی: برای عیب و نقص‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم۱۰-مرداد-۱۴۰۰

حسنک روحانی در پایان کارش می بایست به جای ماست مالی ۸ سال دروغ گفتن که اذعان به عذرخواهی کرده است کمی نه جرأت که صداقت می داشت ومی گفت دلیل شکست یا افتضاح ۸ سال عملکرددولتش چه بود؟حداقل به نقش خامنه ای رمال و دولت باتفنگ ورسانه پاسداران جنایتکار با بهانه دشمن بیگانه شناسی وضدیت باآمریکا ومخالفت با برجام و خرید واکسن کرونا و تهاجم به سفارت وکنسول عربستان درتهران ومشهد ازسوی طراحی پاسداران جنایتکاران در شکست ۸ ساله دولت اشاره می کرد.
روحانی: برای عیب و نقص‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم

روحانی گفت: اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو و رحمت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آخرین جلسه دولت اظهار کرد: توانمان را در این زمینه [تامین کالاهای اساسی در زمان جنگ تحمیلی اقتصادی] بکار گرفتیم؛ معنای این کار این نیست که کار ما بی نقص بوده است، حتماً نقص داشتیم و ما معصوم نیستیم؛ اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو و رحمت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این جلسه می‌خواهم در حضور ملت ایران از معاون اول، تمام معاونین و وزرا تشکر کنم؛ من می دانم در ایام مختلف چه روزهای سختی بر این افراد گذشت؛ در این روزهای سخت همه دست به دست هم دادند و در کنار هم قرار گرفتند تا تصمیمات دولت اجرا شود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: از ملت ایران به خاطر رنج هایی که کشیدند عذرخواهی و به خاطر پیروزی‌هایی که کسب کردند تشکر می‌کنم.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۲ برای نخستین بار با هیأت دولت منتخبش تشکیل جلسه داده بود و امروز (یکشنبه) 10 مرداد 1400 آخرین جلسه هیات دولت برگزار شد.

این خبر تکمیل می شود.