پیامک های قلابی و ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های  قلابی و ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگان ۸ شهریور - ۱۴۰۰

* توصیه‌های موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) به هیئت محترم دولت برای حفظ و تقویت اعتماد ملت موضوعی بسیار مهم است که امید می‌رود رئیس‌جمهور محترم و عزیز با هیئت دولت با عمل جهادی، خاطرات تلخ دولت گذشته را جبران و اثبات نماید که دولت خدوم ملت است و بس.
6263---0938
*
تاکیدات رهبر معظم انقلاب روی مسئله قسط و عدل در جامعه به حدی است که جا دارد آقای رئیسی، رئیس‌جمهور محترم معاونتی به همین نام ایجاد بکنند و این معاونت پیگیر اجرایی شدن عدالت در عمل باشد.
3453---0992
*
رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت سیزدهم فرمودند، دولت قبل گزارش دادند که 63 میلیارد دلار یارانه پنهان در نفت و گاز داریم. رسانه‌ها و مردم باید از دولت بخواهند تا تکلیف این یارانه‌ها را مشخص کند و این مطالبه‌گری نباید از دولت‌ها رها شود تا بلایی که دولت قبل بر سر ملت آورد تکرار شود.
بیگ‌زاده
*
از آقای اژه‌ای و رئیسی که در میان مردم حشر و نشر می‌کنند واقعا تشکر می‌کنم. پس از 8 سال ما احساس می‌کنیم رئیس‌جمهور مردمی داریم. ان‌شاءا... همین روند با مردم بودن را تا پایان خدمت ادامه دهند. متاسفانه 8 سال دولت با اشرافی‌گری و تلخ سپری شد و ما رئیس‌جمهور مردمی به خود ندیدیم.
سیفی
*
انتخاب دکتر امیر عبداللهیان برای وزارت خارجه از سوی آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری بهترین انتخاب است. دولت خیالش از ناحیه سیاست خارجه راحت باشد و بیشتر وقت و انرژی خود را به رفع مشکلات داخلی و اقتصادی اختصاص بدهد.
4958---0916
*
آقای زارعی در یادداشت اخیر خود خیلی به موقع به بایدها و نبایدهای انتخاب استانداران و فرمانداران پرداخته و تصورم این است که اساس موفقیت دولت آقای رئیسی منوط به کیفیت این مدیران اجرایی خواهد بود.
0049---0911
*
دولت فسادستیز و مجلس انقلابی! ریشه اصلی تمام مفاسد تفکر لیبرالی است که از دولت سازندگی بر کشور تحمیل و مثل موریانه تمام نهادها را آلوده کرده است که تجمل، رانت و اشرافیت از نمادهای این تفکر شوم است. در این فرصت استثنایی امیدواریم ریشه‌های این تفکر خشکانده شود.
نیک‌بین
*
فرماندهی دیپلماسی انقلابی به دست دکتر عبداللهیان نگرانی‌های نیروهای ارزشی و انقلابی را به شدت کاهش داد. آفرین بر این انتخاب و تشکر از مجلس و رئیس‌جمهور که یادآور دلاوری یل میدان سردار سلیمانی است.
4958---0916
*
تنها راه پیشرفت و ایجاد تغییرات در اداره امور کشور دادن کار به کاردان و استفاده از نیروهای متعهد متخصص است که امیدواریم در این دولت اتفاق بیفتد.
0685---0916
*
کشورهای سلطه‌گر با ایجاد تنش بین دولت‌های منطقه مسلمان‌کشی راه می‌اندازند و میلیاردها دلار بابت فروش تجهیزات نظامی و وسایل کشتار سود به جیب می‌زنند با طرح آشتی و صلح بین کشورهای مسلمان می‌توان از این هزینه‌ها کاست و پول آن را صرف رفاه و بهداشت ملت‌های منطقه کرد.
2986---0915
*
باید همیشه یک چشم قوی بالا سر مسئولان و مدیران در دستگاه‌های دولتی باشد تا کلیه امور رصد شده و فسادی به وجود نیاید و خروجی کارها مثبت بشود.
1156---0939
*
بعضی از مهندسین انقلابی مدعی هستند طرح ساخت مسکن مستحکم 150 متری در یک ماه را می‌توانند در کشور به اجرا بگذارند از دولت آقای رئيسی می‌خواهیم با میدان دادن به این متخصصین امکان عملی شدن چنین طرحی را فراهم بکند و مشکل مسکن در کوتاه مدت حل بشود.
1156---0939
*
آیا به برنامه آپارات نظارتی هست؟ اگر هست این چه ویدئوهای هنجارشکنی است که از آنجا پخش می‌شود. از وزیر ارتباطات و دیگر متولیان امر درخواست می‌شود نظارت بیشتری بر رسانه‌های مجازی داشته باشد.
3453---0992
*
با برکناری مدیران لیبرال و ناکارآمد شستا و اقدام انقلابی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی‌، امید در دل مردم زنده خواهد شد. ان‌شاءالله این اقدامات خداپسند در این دولت مردمی ادامه داشته باشد.
شهریاری- مزرعه شاهی نایین
*
منع تردد در ساعات خاصی از شب شاید تصمیم معقول و منطقی و در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا باشد اما عزیزان پلیس راهور برای تردد اضطراری و لازم مانند اعزام بیماران اورژانسی و سایر موارد استثنا قائل و با دریافت مدارک و مستندات اعمال جریمه را برای آنها حذف نماید.
6263---0938
*
هرگاه اجناس واحدی را با قیمت‌های مختلف در بازار می‌بینیم وقتی اعتراض می‌شود به راحتی می‌گویند هر کجا خواستی شکایت کن، یعنی نظارت و بازرسی و بازخواستی نیست که این‌طور با جرأت و جسارت مقابل مشتری می‌ایستند و یا جریمه‌ها بازدارنده نیست. امید است تدبیری اندیشیده شود تا شاهد اجناسی از یک نوع با قیمت‌های مختلف نباشیم.
8110---0915
*
شهردار تهران خیابان داور و صوراسرافیل مقابل وزارت اقتصاد و دارایی را که قبلا آسفالت بود با هزینه‌های میلیاردی به سنگ‌فرش تبدیل کرد که هنوز هم کامل نشده است و هزینه‌های آن را باید شهردار جدید از مردم تهران دریافت نماید. امیدواریم که این طرح‌ها با کارشناسی و یا اولویت در ضرورت آن انجام شود.
تهرانی
*
از عجایب روزگار این است که حامیان دولت سراسر خسارت‌بار قبل خواهان رفع یک شبه مشکلاتی شده‌اند که دولت سابق بوجود آورده و خلاصه بدهکار در لباس طلبکار درآمده است.
4958---0916
«
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه چهارشنبه مورخ 1400/6/3 صفحه 2 با مضمون استقبال از فاصله‌گذاری و گلایه از شلوغی مترو احتراماً ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند واقعیت این است که شلوغی جمعیت و استقبال و ازدحام مسافران از مترو همچنان وجود دارد و دولت محترم می‌بایست با پرداخت به موقع بودجه‌های مصوب برای خرید ناوگان مورد نیاز اقدام کند. شرکت بهره‌برداری مترو ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، با وجود کمبودهای موجود در شبکه مترو از جمله کمبود قطار، با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود تلاش می‌کند تا بیش از پیش رضایت این عزیزان را
فراهم نماید