تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی لرستان مقابل ساختمان سازمان در استان

 صبح امروز اتفاق افتاد؛

۱۲-مهر-۱۴۰۰

به جز غارتگران حاکم وشرکای فاسد وغارتگرشان کدام اقشار جامعه ازشرایط طاقت فرسای رشد افسارگسیخته تورمی وگرانی تحمیل شده رضایت دارد؟

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی استان لرستان صبح امروز در مقابل ساختمان تامین اجتماعی استان تجمع و خواستار مطالباتشان شدند .

به گزارش خبرنگار ایلنا ، صبح امروز 11 مهرماه 1400 جمعی از بازنشستگان کارگری شهرستان خرم آباد با حضور مقابل اداراه کل تامین اجتماعی استان لرستان، تجمع کرده  و خواستار توجه به مطالبات خود شدند.

بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی لرستان ضمن تاکید بر مطالبات اصلی خود از وعده هایی که در دولت  گذشته در راستای همسان سازی و افزایش مستمری و امکانات خاص بوده ، افزایش مستمری بالاتر از خط فقر، اِعمال حق منطقه جنگی در فیش حقوقی و پرداخت آن به بازنشستگان مشمول این ماده قانونی ، دائمی شدن همسان سازی حقوق و مستمری بازنشستگان بر اساس هزینه خانوار  ، برگشت دادن از کار افتادگان و بازماندگان همانند قبل در گروه حداقل بگیران برابر با ماده ۱۱۱  ، بهداشت و درمان رایگان و فراگیر ، مشخص شدن و پرداخت ۲۵ درصد باقی مانده از صددرصد متناسب سازی به علاوه ۷۵ درصد ، اجرای کامل قانون خدمات مدیریت کشوری مصوب سال ۸۶  شده و خواستار توجه مسئولان کشور و مدیران سازمان تامین اجتماعی به حقوق به حق و قانونی خود شدند.