پیامک های قلابی و ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی و ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۱۲ – مهر -۱۴۰۰

ما ملت ایران مفتخر به پیروی از رهبری که تالی تلو حضرات معصومین(ع) است هستیم. امروز حلقه وصل ما شیعیان به منجی غایب آخر‌الزمان ولایت فقیه می‌باشد. این مدرک حقانیت در اختیار ما است و باید از آن حفاظت بکنیم.
3107---0903
از ایده جدید صدا و سیما در آموزش واجبات دینی به ویژه نماز در فواصل بین برنامه‌ها و به صورت نمایشی که بسیار جالب و آموزنده و کاربردی است. سپاسگزارم.
5131---0912
استکبار جهانی با خیمه‌شب بازی‌های علی اف به دنبال ناکامی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی است.
1526---0910
مأموریت جدید جبهه حماقت به سرکردگی مزدوران آمریکایی یعنی رژیم جعلی اسرائیل، ترکیه، آذربایجان شمالی و... ایجاد مزاحمت در مرزهای ایران است. گویا با دم شیر بازی می‌کنند و از شکست‌های گذشته عبرت نگرفته‌اند.
8495---0911 
و 2842---0910
شیخ ابراهیم زکزاکی روحانی انقلابی و پدر 6 شهید در کشور نیجریه خود را صدای انقلاب اسلامی در این منطقه از جهان خوانده است. در حمایت و کمک به این سرباز انقلاب که مدام تحت فشار و اذیت دولت حاکم بر نیجریه قرار دارد نباید تردید داشت و دست روی دست گذاشت.
0049---0911
چه لقب برازنده‌ای است برای مرحوم محققی (خلبان افسانه‌ای وطن) خداوند ان‌شاء‌الله با دوستان و همرزمان شهیدش محشور نماید و مورد رحمت و مغفرتش قرار دهد. امسال بسیاری از این عزیزان را از دست داده‌ایم و یکی‌یکی به دوستان شهیدشان می‌پیوندند! خدایا عاقبت ما را هم ختم بخیر بگردان.
۰۴۹----۰۹۱۱
سران رژیم جعلی یعنی اینقدر احمقند که دلاورمردان جنگ 8 ساله در برابر صدام عفلقی را فراموش کرده‌اند که بی‌صبرانه منتظرند تا همانند صدام ملعون ریشه این رژیم جعلی را از صفحه روزگار محو کنند که خودشان با پای خود به همسایگی ما بیایند و به عربده‌کشی در آذربایجان بپردازند؟!
وحیدی
توانایی شرکت‌های داخلی لوازم خانگی در برابر خارجی‌ها را در برندهایی چون جی‌پلاس می‌توان مشاهده کرد و دستور امام خامنه‌ای بر ممنوعیت ورود کالاهای خارجی هم یکی از آن تصمیم‌هایی است که صنعت لوازم خانگی را در مدت کوتاهی به یکی از برترین‌های این صنعت در منطقه و ان‌شاء‌الله جهان تبدیل خواهد کرد. نباید اجازه داد که امثال کره‌ای‌ها هر وقت دلشان خواست بیایند و هرگاه دلشان خواست بروند و بر کشور و تولید داخلی ضربه بزنند.
8467---0993 
و 0049---0911
کسانی که زبان دنیا را بلد بودند حال نسبت به پرداخت خسارت قرارداد مربی خارجی فوتبال، کرسنت، خسارت ابطال و احیای کارت سوخت و... اقدام کنند. دستگاه قضایی هم این خواسته به‌حق مردم را که از جیب ملت و بیت‌المال هدر رفته بازخواست نماید.
4958---0916 
و 2588---0918
دولت سیزدهم در عمر کوتاه یک ماهه خود در کنترل کرونا و واکسینه‌کردن مردم بسیار موفق عمل کرد که امیدوارم در اوضاع بازار و خورد و خوراک مردم هم اینگونه باشد. حقیقتا فشار اقتصادی، بسیاری را زمینگیر کرده است.
1762---0919
مسئولین کشور در مقابل تحرکات اخیر بعضی از کشورهای همسایه باید موضع‌گیری هشداردهنده از خود نشان بدهند و الا شاهد گستاخی بیشتر آنان خواهیم بود.
7919---0911
در کوچه شهید مرتضی اردانی واقع در شهرک شهید شریعتی منطقه 19 تهران عبور با سرعت خودروها خطرساز شده و نیاز به نصب سرعت‌گیر می‌باشد. امیدواریم رسیدگی شود.
8132---0936
صبر استراتژیک در مقابل گستاخی‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان بی‌معنا است. امروز همه جناح‌های سیاسی کشور باید رویه وحدت را در پیش بگیرند تا با اتخاذ موضع واحد خیال خام بیگانگان را باطل کنیم.
0475---0918
امیدواریم جهاد سازندگی که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس گردید دوباره توسط دولت آقای رئیسی احیاء گردد و شاهد مدیریت انقلابی و خدمات ارزنده این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی باشیم.
4901---0914
حکایت طالبان که خود را بی‌نیاز از راهنمایی می‌بینند ما را به یاد مرحوم محمد مرسی اولین رئیس‌جمهور پس از انقلاب مصر می‌اندازد که راهنمایی‌های مسئولین ایران را برای اداره کشورش نپذیرفت و سرآخر به دلیل تکیه برآمریکا و عربستان سر از زندان درآورد و سکته کرد.
8495---0911
صداوسیما از ظرفیت برنامه‌های خبری خود مثل 20:30 برای شناساندن عارف شهیر و فقید حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی آن‌گونه که باید و شاید استفاده نکرد.
1382---0915
آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق کشور با دولت ناتوان خود هم به کرامت ملت خدشه وارد کرد و هم موجب از بین رفتن اعتماد مردم شد. امیدواریم دولت آقای رئیسی با حل مشکلات بوجود آمده بتواند هم کرامت و هم اعتماد مردم را برگرداند.
علیمردانی
چرا ورود خودرو به پارک جنگلی آبشار در غرب تهران به دلیل شرایط کرونایی کشور ممنوع است ولی این ممنوعیت برای مشتریان رستوران این پارک در بالای ارتفاعات وجود ندارد؟
2294---0912
در دولت جدید علاوه بر راه انداختن نهضت تهیه مسکن باید در زمینه افزایش ایمنی جاده‌های کشور نیز کار جهادی صورت بگیرد.
0685---0916
گرانی بعضی از اقلام مانند مواد بهداشتی در این شرایط کرونایی کشور که نیاز به ضدعفونی کردن محیط زندگی است توجیه‌پذیر نیست و در صورت لزوم حمایت دولت را می‌طلبد.
2143---0913
در مدرسه شهید یاسینی کلاس ششم ابتدایی در افسریه تهران 45 دانش‌آموز دارد. حالا قضاوت با شما که یک معلم چگونه می‌خواهد هر روز با 45 دانش‌آموز 5-6 ساعت مجازی تدریس کند؟!
خدمتگزار