سفر قریب‌الوقوع رئیسی به آذربایجان غربی

 سفر قریب‌الوقوع آیت‌الله رئیسی به آذربایجان غربی/ رئیس‌جمهور در حال بررسی مشکلات استان است۱۲-آبان-۱۴۰۰

دژخیم منفور وبدنام رئیسی گویا عجیب عشق وعلاقه یا عقده عمیق سفر پرهزینه هوایی دارد برای همین ذوق زده شده ومدام در حال سفر هوایی است .عجیب اینکه به استان هایی که می رود که طی ۲ ماه برای بار دوم است که سفر می کند تاوعده وادعاهای دروغ بیشتربردروغ هایش اضافه کند.

سفر قریب‌الوقوع آیت‌الله رئیسی به آذربایجان‌غربی/ رئیس‌جمهور در حال بررسی مشکلات استان است

گروه استان‌ها ـ رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: آیت‌الله رئیسی اواخر آبان و یا اوایل آذر ماه به استان سفر می‌کند و هم‌اکنون در حال بررسی مشکلات ارومیه و استان است.

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی اواخر آبان و یا اوایل آذر ماه به استان سفر می‌کند و هم‌اکنون در حال بررسی مشکلات ارومیه و استان است.

وی تصریح کرد: استاندار آذربایجان غربی نیز این مسائل را به‌صورت مستقیم در حال پیگیری است و من نیز به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان، پس از انتخاب ایشان به‌عنوان رئیس‌جمهور، از وی دعوت رسمی برای حضور در آذربایجان‌غربی انجام دادم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: در دیدار اخیر نیز تأکید خصوصی شد رئیس جمهور پیش از سرد شدن هوا به آذربایجان‌غربی سفر کند چون مردم استان نیز مشتاق دیدار با ایشان هستند و آیت‌الله رئیسی نیز تأکید کرد که حتماً به آذربایجان غربی سفر می‌کنند.

وی بیان کرد: بنابراین منتظر حضور آیت‌الله رئیسی در استان هستیم که گره‌گشای مشکلات جوانان، اشتغال، تجارت و کشاورزی باشیم.‌