جلسه علنی مجلس آغاز شد

 با دستور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛

ج۷-آذر-۱۴۰۰

وزیر پیشنهادی نه وزیر فرهنگیان و معلمان وپیگیر مطالبات شان که وزیر بالادستی ها ومقابل مطالبات معلمان وفرهنگیان است چون کابینها طلاعاتی- امنیتی - پاسداری ضدملی و تابع بالادستی هاست.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با دستور کار بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه علنی مجلس دقایقی قبل با دستور کار بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش و به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

بر این اساس بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دستور نخست جلسه علنی صحن مورخ ۷ آذر ماه است.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی،  گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار (اعاده شده از شورای نگهبان) از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 در این نشست گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری وگزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص بررسی تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی آثار اقتصادی ناشی از عدم تحصیل اهداف قانون برنامه ششم و اجرای احکام قانونی توسط وزارت نیرو و اظهار نظر درباره جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.