پیامک های قلابی وساختگی درونامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی  درونامه کیهان و خوانندگانش  ۱۰ – بهمن - ۱۴۰۰

* بزرگ‌ترین تفاوت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها در این دولت با مذاکرات انعقاد برجام سال 93 در این است که در مذاکرات گذشته تصور ایجاد کرده بودند که توافق هسته‌ای گام بزرگی در تعیین تکلیف روابط ایران و آ‌مریکا می‌باشد فلذا همه نگاه‌ها را متوجه برجام کرده بودند ولی در مذاکرات این دوره چنین توقعی از برجام و مذاکرات وجود ندارد یعنی اینکه کشور معطل برجام نمی‌ماند. اگر  نتیجه داد که چه بهتر و اگر نداد معطل آن نمانده‌ایم.

صابری

* کسی با نقد آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری مخالف نیست ولی واقعا نامردی است که مشاهده می‌کنیم عده‌ای مغرضانه نقاط قوت ایشان را به عنوان نقاط ضعف تعبیر می‌کنند. آیا کسی که بازدید آقای رئیسی از مناطق سیل‌زده کرمان آن هم بلافاصله بعد از سفر مسکو را هجو می‌کند از انصاف بویی برده است. فراموش نکنیم که رئیس‌جمهور محبوب این جماعت بعد از وقوع سیل گلستان در تفریحگاه خود در کیش اقامت داشت و برنمی‌گشت.

تورج

* دولت آقای روحانی به رغم تذکرات زیاد مرتکب خطای بزرگ بی‌توجهی به ظرفیت همسایگان شد و متاسفانه با حرکت در جاده یکطرفه روابط با غرب و اروپایی‌ها سرانجام به بن‌بست خورد ولی با روی کارآمدن دولت آقای رئیسی رویکرد دولت تغییر پیدا کرد و آن اتخاذ سیاست متوازن‌سازی دیپلماسی به ویژه در حوزه اقتصاد و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌‌های کشورهای منطقه و جهان است.

ایروانی

* سفر رئیس‌جمهور محترم مردمی کشورمان به روسیه آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های اقتصادی و سیاسی بین دو کشور و ضربه بر متحدان آمریکا در دشمنی با ایران بود که ان‌شاءا... گشایش اقتصادی ناشی از آن را مردم عزیز کشورمان در آینده احساس خواهند کرد. این که به مذاق غربگدایان خوش نیامد اهمیتی ندارد.

فراهانی

* حال که تغییرات اقلیمی گسترده کشور ما را نیز مانند بسیاری از مناطق دنیا تحت تاثیر قرار داده لازم است مطالعات بیشتری در این زمینه انجام شود تا در برابر افزایش میزان بارش‌ها که عمدتا به صورت یکباره رخ می‌دهند در آمادگی کامل قرار بگیریم. در غیر این صورت ممکن است در سال‌های آینده نیز شاهد وقوع سیل و خسارت‌های مختلف باشیم.

0283---0918

* خوشبختانه رئیس‌جمهور محترم کنونی بهترین اوقات خود را حضور در میان مردم می‌دانند. با توجه به این گرایش مردمی به ایشان پیشنهاد می‌کنم سیستم تلفنی مانند 124 در دفتر ریاست‌جمهوری برای دریافت اطلاعات مردمی درباره گرانی‌ها و وضعیت بازار و... فعال شود. از این طریق می‌توان با متخلفین سریع‌تر برخورد کرد و از قیمت‌های مختلف یک جنس در مغازه‌ها مانع شد.

امیر صنعتی

* شاید خیلی‌ها خبر نداشته باشند که ستاد بازسازی عتبات و احیای زیارت اربعین را حاج قاسم شهید بنا نهاد و امروز جهانیان اثر تفکرات و خواسته‌های آن شهید در توسعه و بازسازی حرمین و زیارت میلیونی از سراسر جهان را می‌بینند و ساعت‌ها به تجزیه و تحلیل آنها می‌پردازند. خداوند به آن عزیز سفر کرده علو درجات و بر تمام دست‌اندرکاران که با هر وسیله و ابزاری در تکمیل و گسترش و توسعه حرمین امامین نجف، کاظمین و کربلا و سامرا و... و زیارت میلیونی اربعین به ایفای نقش پرداخته و زحمت کشیده‌اند و مردم متدینی که با کمک‌های خود باقیات صالحات گذاشتند جزای خیر و عاقبت بخیری عطا کند.

اشرفی

* حاصل نگاه به غرب طی 8 سال سراسر خسارت گذشته گرانی، رکود، بیکاری، تورم و ازهم‌گسیختگی فرهنگی- اجتماعی و حتی سیاسی در بسیاری از حوزه‌ها بود. حال چگونه عده‌ای غرب‌پرست نسخه مجدد انحصار تعامل با غرب و پرهیز از تعامل با شرق می‌نویسند؟! تاسف‌بار این است که این طیف خود را تحصیلکرده و فرهیخته تلقی می‌کند ولی از بدیهی‌ترین بینات نه درک درستی دارد و نه عبرت می‌گیرد!

آزاد

* دولت‌های مدعیان اصلاح‌طلبی در دوره‌های 7 و 8 و 11 و 12 بسیاری از مدیران قبلی را برکنار و افراد جدیدی را به‌کار می‌گرفتند ولی در دولت سیزدهم با گذشت قریب 5 ماه از آغاز به کار دولت، بسیاری از مدیران دولت قبل همچنان در پست‌های خود مشغول به کارند. چرا؟! با آن عملکرد ناصواب و مخروبه‌ای که تحویل دولت جدید داده‌اند جایی برای مدیران قبلی نیست و این سوالی است که بسیاری از مردم از دولت جدید دارند و انتظار پاسخ متقن هم دارند. با لشکر مضمحل و بی‌انگیزه و چه بسا خرابکار نمی‌توان بر مشکلات پیروز شد.

محمدی- کرمان

* بعضی از سیاسیون که با اغراض دنیایی در تلاش برای ناامید کردن مردم هستند باید بدانند بزرگ‌ترین خیانت به کشور و ملت را مرتکب می‌شوند. آمریکا تمام سیاست خارجی خود را روی ایران متمرکز کرده اما به فضل و عنایت خدا از این مقطع عبور خواهیم کرد و جماعت ناامیدکننده رو سیاه خواهند شد.

کشاورز

* افتخار زن مسلمان ایرانی این است که در دنیا او را با افتخارات علمی، فرهنگی و ورزشی در عین حفظ حیا و پاکدامنی‌اش می‌شناسند و به برکت انقلاب اسلامی از حاکمیت فرهنگ سرمایه‌داری غربی که نگاه ابزاری به زن دارد در ایران خبری نیست. البته این بدان معنا نیست که هیچ نقطه ضعفی در سبک زندگی و فرهنگ عمومی کشور نداریم اما با افتخار می‌توانیم بگوییم در ایران اسلامی زمینه برای تعالی مادی و معنوی زن فراهم است ولی غربی‌ها شاید در علم پیشرفت داشته باشند اما از حفظ کرامت بانوان خبری نیست.

محترمی

* وجود ارز ترجیحی مشکلاتی را برای تولید به وجود آورده و حذف آن یک ضرورت می‌باشد. البته صرفا با دادن پول به اقشار آسیب‌پذیر نیز مشکلات بیشتر می‌شود بنابراین دولت و مجلس باید سازوکار مناسبی برای اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی به کار بگیرند.

فرهمند

* نمایندگان محترم مجلس باید جزو اولین کسانی باشند که نسبت به کمبود پزشک متخصص به خصوص پزشک خانم در مناطق محروم کشور دغدغه داشته باشند و اقدامی بکنند به این معنا که مشکل را به صورت واقعی و منطقی حل نمایند.

نظام‌الدین

* دولت همان‌طوری که به توزیع هوشمند مرغ و تخم‌مرغ اقدام کرد ای کاش توزیع هوشمند برنج داخلی و دیگر اقلام ضروری را نیز در برنامه کار خود قرار دهد تا شاهد افزایش نجومی قیمت برنج داخلی نباشیم. افزایشی که اصلا ربطی به شالیکار ندارد.

انزلچی

* یک خانم مدعی اصلاح‌طلبی کسانی را که طی 16 سال با دل‌بستن به کدخدا این همه مشکلات را به بار آوردند سرمایه‌های کشور تلقی کرده است! کاش از این سرمایه‌ها در 8 سال گذشته سودی عاید کشور می‌شد. این به اصطلاح سرمایه‌ها جز زیان برای کشور ثمری نداشتند.

نجفی

* نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی! تحقیق و تفحص ابزار تسویه‌حساب نیست بلکه از باب انجام وظیفه و جلوگیری از تخلفات باید باشد تا تلاش‌ها موجب ثواب گردد.

شیخ‌الاسلامی

* متاسفانه دیده می‌شود که بعضا از سوی برخی از پزشکان نسبت به تجویز داروهای تولید داخل مقاومت صورت می‌گیرد. اگر چه تلاش شده به منظور حفظ سلامت بیماران داروهای وارداتی هم در دسترس قرار بگیرد ولی هدف سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت باید حمایت از تولید داخل و محدودیت واردات باشد.

جزینی

* قبل از پرداخت حقوق ابتدا سهم بیمه تکمیلی آتیه‌سازان را از فیش ما کسر می‌کنند ولی برای دادن هزینه درمان هزار بازی درمی‌آورند که علت اصلی این امر نیز به نبود نظارت و بازرسی برمی‌گردد. چرا این نهادها منفعل عمل می‌کنند؟!

9554---0901

* برخی معابر و خیابان‌های سطح شهر تهران مثل بلوار کشاورز، کارگر جنوبی، طالقانی و... چاله و چوله‌هایی دارد که به خودروهای عبوری آسیب می‌زند. از مسئولین مناطق مختلف شهرداری تهران درخواست می‌شود ترمیم این‌گونه خرابی‌ها را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

محمدی

* ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از یک طرف و حذف یارانه مرفهین بی‌درد جامعه که ذره‌ای به این پول نیاز ندارند دو کاری است که دولت جدید  و خواهان برقراری عدالت باید انجام بدهد.

6263---0938

* یکی از علل اصلی اطاله دادرسی وجود پرونده‌های جعل اسناد عادی و جعل امضاء و... است که لازم است برای کاهش این پرونده‌ها نسبت به الکترونیکی کردن اسناد عادی اهتمام جدی شود.

حسینی