پیامک های قلابی وساختگی درونامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی درونامه کیهان و خوانندگانش ۹ بهمن -۱۴۰۰

* ای کسانی که نام خودتان را اصلاح‌طلب گذاشته‌اید! وام‌های میلیاردی به زالوصفتان و رانت‌خواران تورم‌زا نبود اما وام خرد به نیازمندان تورم‌زا شد؟ نشریات زنجیره‌ای غربگرایی که این ادعای مسخره را مطرح می‌کنند فقط آبروی خودشان را می‌برند.

حجازی

* با وجود همه دروغ‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود و هجمه‌ها و حاشیه‌پردازی‌هایی که صورت می‌گیرد باید گفت مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی ریل‌گذاری‌های مهمی کرده مانند جهش تولید دانش‌بنیان که به شرط اجرای دقیق آن در آینده شاهد ثبات در معیشت و اقتصاد مردم کشورمان خواهیم بود.

امینی فرد

* بیش از 4 دهه است که شیطان بزرگ برای فروپاشی انقلاب اسلامی تمام دسیسه‌ها و حیله‌ها و نیرنگ‌ها را به‌کار بست. جنگ شهری در ابتدای پیروزی انقلاب در کردستان، خوزستان، آذربایجان، گنبد، کودتای نوژه، ورود مستقیم به طبس و به‌کارگیری جوانان غافل و جاهل جریان نفاق نتوانست خللی در اراده ملت ایجاد کند. همچنین حمله نظامی سراسری با تجهیز صدام به تمام سلاح‌ها از غرب و جنوب و زمین و هوا و دریا پس از 8 سال ناکام ماند. چند دهه است جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز به شدت علیه این ملت پیگیری می‌شود. در این زمینه نیز سر دشمن به سنگ خواهد خورد مشروط به آن که ملت غفلت نکند، پشت سر ولایت که دیده‌بان امین نظام است حرکت کند و به توصیه‌های حکیمانه معظم‌له عمل نماید.

قنبری

* برای آبادانی دین، ایمان و ساختن کشور راهی جز راه شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دل همه ملت ایران از همه اقوام وجود ندارد. حاج قاسم عاشق ایران، اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام بود. هرجا ظلمی وجود داشت این شاگرد مکتب امام خمینی و سرباز ولایت برای مبارزه حاضر بود.

4111---0939

* وقتی از افول آمریکا که نشانه‌های آن در دنیا دیده می‌شود صحبت می‌کنیم عده‌ای در داخل منکر شده و سعی می‌کنند این واقعیت را کتمان کنند ولی واقعیت میدان نشان می‌دهد آمریکا تنها روی قدرت رسانه‌ای خود استوار مانده و دیگر توانایی اعمال قدرت در سراسر دنیا را ندارد.

پیشکار

* دستگاه دیپلماسی کشور برای دریافت بدهی‌های برخی از دولت‌های غربی و آسیایی مثل کره جنوبی و ژاپن و... تدبیری بیندیشند و از اقتدار نظام استفاده کنند و لحظه‌ای برای بازپس‌گیری آن‌ها آرام و قرار نداشته باشند.

جهانگیرزاده

* آقای مدعی اصلاح‌طلبی! طلحه و زبیر نیز از مدافعان و حامیان اصلی انقلاب پیامبر اعظم(ص) بودند ولی سقوط کردند و به دوزخ وارد شدند! صرف همراهی با امام انقلاب ارزش نیست. خطاب دیگرم به هموطنان عزیزم است. ملت عزیز به هوش باشید فتنه‌گران در طراحی فتنه‌ای جدید و دیگری هستند!

ابوالقاسم

* جریان‌های سیاسی کشور تا زمانی برای نظام و مردم محترم هستند که خطوط قرمز انقلاب و نظام را رعایت کنند و نسبت به قانون اساسی کشور وفادار باشند ولی وقتی بخواهند راه خروج از حاکمیت را پیش بگیرند و دست به اعمال و رفتار افراطی بزنند، با دست خودشان کنار گذاشته شده و از چشم ملت می‌افتند.

3107---0902

* برخی‌ها که از سوی مردم طرد شده‌اند و جایگاهی در میان مردم ندارند از هم‌اکنون با فضاسازی مهیای انتخابات بعدی شده‌اند تا به زعم خود با فریب و جلب نظر مردم مجدداً برخرابی‌های کشور بیفزایند؟!

مالمیر

* خداوند بر درجات شهید سردار سلیمانی عزیز بیفزاید که دلیل سرپا ماندن انقلاب اسلامی علی‌رغم فشارهای دشمنان را این‌گونه بیان می‌کند! 1- رهبری 2- وحدت در شناخت دشمن 3- آگاهی و آمادگی مردم ان‌شاءا... ملت عزیزمان حول این سه محور انقلاب را علی‌رغم همه مشکلات به ساحل مقصود برسانند و پرچم انقلاب توسط رهبر عزیزمان به صاحب اصلی انقلاب یعنی

حجت‌بن الحسن(عج) سپرده شود.

مردانی‌پور

* کارشناسان دینی و مشاوران خانواده لازم است با برگزاری جلسات مختلف و از طریق رسانه‌های مجازی، بایدها و نبایدهای زندگی مشترک جوانان به ویژه در 4-5 سال اول زندگی را آموزش دهند چرا که تحقیقات نشان داده که بیش از 80-90 درصد جدایی‌ها به این دوران تعلق دارد و علت اصلی آن هم عدم شناخت فرهنگ و آداب یکدیگر و تفاوت‌های زن و مرد و... است و اگر با مشاوره‌های دینی و روانشناسی با آن‌ها گفت‌وگو شود اکثریت آن‌ها قطعاً طلاق را به عنوان راه‌حل انتخاب نخواهند کرد.

مختاری

* دشمنان سالهاست که جنگ شناختی را با هدف مقابله با ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان به ویژه شیعیان انقلابی در قالب هجو و فکاهی آغاز کرده‌اند. لازم است ضمن آگاه‌سازی افراد، از ارسال و اشاعه این گونه مطالب خودداری کنیم.

چاقویی

* یکی از وکیل‌الدوله‌های روحانی در مجلس قبل وضع اقتصادی کشور را فاجعه‌آمیز خوانده است! گویا فراموش کرده که کاستی‌های اقتصادی را دولت مورد حمایت ایشان به وجود آورده است. شاید هم تصورشان این است که دکتر رئیسی چند سالی است رئيس‌جمهورند؟! جریان کربلا هم توسط افراد بی‌انصاف رقم خورد!

دهقان

* غربگرایان داخلی با شعار دادن و موضع‌گیری علیه کشورهای شرق جغرافیایی مثل روسیه و چین هدف‌شان این است که دامن آلوده آمریکا را پاک بکنند. آمریکایی که با دیگر کشورهای غربی 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و تحریم‌ها را برای از حرکت انداختن ایران به‌وجود آوردند که هنوز هم ادامه دارد و...

پاکپور

* برای بعضی‌ها ممکن است سوال شده باشد که چگونه قدرت یمنی‌های مظلوم به قدرت ائتلاف دشمنانش فائق آمده در جواب باید گفت هرچه هست در قدرت مظلوم است که بساط ظلم و ظالمین را در هم می‌پیچد و این قدرت، قدرت خدایی است. در روایت هم آمده از آه مظلوم بترسید که غیر از خدا پشتیبانی ندارد.

2770---0912

* یک طلبه مسلمان اهل رواندا که کشوری فقیر است در تحصیل علوم دینی با مشقت تمام یک ساعت درس استادش در ایران را گوش می‌دهد ولی در کشور خودمان سخنگوی سازمان نظام پزشکی مصاحبه می‌کند و می‌گوید بعضی از پزشکان از کار با رایانه و سیستم آنلاین ناتوان هستند.

6158---0936

* برخی از پزشکان با هدف فرار از پرداخت مالیات دستگاه کارتخوان در مطب خود قرار نداده‌اند و بیماران را برای تهیه پول از طریق مراجعه به دستگاه خودپرداز به زحمت می‌اندازند.

1317---0905

* وزیر جهاد کشاورزی چند روز پیش تامین اقلام معیشتی مردم مثل مرغ منجمد کیلو 20 هزار تومانی و برنج کیلو 18 هزار تومانی را اعلام کرد. هنوز اقدامی نشده است. بنویسید مردم از خلف وعده‌های مسئولین دولتمردان گذشته خاطره بدی دارند.

2131---0935

* با هفت تا ده برابر شدن قیمت مسکن در دولت قبل درخواست ما این است که دولت آقای رئيسی سیاست احداث و ساخت واحدهای 30 متری را در پیش بگیرد تا جوانان ازدواج کرده بتوانند خریداری کنند.

حسینی

* وقتی انرژی‌های تجدیدپذیر، خورشیدی و بادی کم‌هزینه، مقرون به صرفه و سالم هستند و از طرفی تجربه هم نشان داده توسعه آنها امکان‌پذیر می‌باشد. متولیان امر باید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

6263---0938

* خانواده‌ها باید اعتیاد اینترنتی فرزندان خود را جدی بگیرند این نوعی مشکل روانی محسوب می‌شود که کودکان و نوجوانان به وسایل ارتباطی و اینترنتی مانند شبکه‌های مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و خرید اینترنتی معتاد می‌شوند و به‌دلیل سن کم، نداشتن سواد رسانه‌ای و آگاهی کافی در فضای مجازی قربانی آسیب‌ها و تهدیدات این فضا می‌شوند.\